Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Truste allemaal, ik zal het fort bewaken.

PS, kan iemand de ophaalbrug achter zich omhoog doen?

grut

ƒþ spul, grom gruis gespuis

of graansoorten of kinderen?
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 23:22:

Ik ga Green wing kijken en dan naar bed.

Tot morgen napraters Green wing? wat is dat nu weer? trusten alvast
quote:Scamp schreef op 09 september 2014 @ 23:19:

[...]

In het antidepressiva topic.sorry, overheen gelezen, astu
quote:cookiedevil schreef op 09 september 2014 @ 23:25:

[...]

sorry, overheen gelezen, astuEn dan anderen de les lezen dat ze dingen missen of niet goed gelezen hebben
quote:redhothead schreef op 09 september 2014 @ 23:21:

[...]

Idd lees maar terug. Ben je dronken of paranoide of grootheidswaanzinnig dat je alles op jezelf betrekt?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 09 september 2014 @ 23:20:

Redhothead, dat ligt er duimendik op toch...Hahaha, ik ben wel benieuwd voor wie jullie mij aanzien
quote:mamavk schreef op 09 september 2014 @ 23:26:

[...]

En dan anderen de les lezen dat ze dingen missen of niet goed gelezen hebben dat zijn twee totaal verschillende dingen!! Mij boeit het niet als iemand niet op mijn mening reageert. Liever normaal als op deze manier,
quote:cookiedevil schreef op 09 september 2014 @ 23:28:

[...]

dat zijn twee totaal verschillende dingen!! Mij boeit het niet als iemand niet op mijn mening reageert. Liever normaal als op deze manier,

Snap je jezelf nog wel?
Zonde napraat is leuk en het zou jammer zijn als het opgedoekt zou worden door één iemand.
Pfff, negeer die oproerkraaiers toch gewoon.

Beetje laat, maar in het kader van seks met/voor/door zeesterren wilde ik jullie deze niet onthouden
quote:_isis_ schreef op 09 september 2014 @ 23:31:

Zonde napraat is leuk en het zou jammer zijn als het opgedoekt zou worden door één iemand. Als het die ene is, dan is het toch zo weer weg...
Wat heb ik nu weer gemist?
Life is short. Eat dessert first.
Ik ben in een enorm gulle bui vandaag. Voor alle huilies die de top 10 hebben gehaald, speciaal voor jullie
quote:Sensy12 schreef op 09 september 2014 @ 23:35:

Ik ben in een enorm gulle bui vandaag. Voor alle huilies die de top 10 hebben gehaald, speciaal voor jullie

Dankjewel.

En dan verdien jij er ook een.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Bella, on a serious note: dat jij enorm veel hebt aan de reacties op je eigen topic en dat andere AD-topic, is alleen maar mooi. Niks watjesmodus-uit/aan. Het is gewoon fijn!
Enn, jij bent geen huilie. Geef mijn terug dan krijg jij jouw terug.
Hè wat een gezelligheid weer hier
quote:Sensy12 schreef op 09 september 2014 @ 23:37:

Enn, jij bent geen huilie. Geef mijn terug dan krijg jij jouw terug.

Nee!

Echt niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Bieb2.0 schreef op 09 september 2014 @ 23:37:

Hè wat een gezelligheid weer hier Haaai....
Haaai
Maar eens met Sensy: Go get 'em, Tiger Bella!
Enn
quote:Sensy12 schreef op 09 september 2014 @ 23:36:

Bella, on a serious note: dat jij enorm veel hebt aan de reacties op je eigen topic en dat andere AD-topic, is alleen maar mooi. Niks watjesmodus-uit/aan. Het is gewoon fijn!Eens.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven