Meeehhh avondhumeur
woensdag 10 september 2014 om 22:58
Geen idee of dat ook bestaat behalve het ochtendhumeur. (daar heb ik nooit last van... )
Maar ik heb op dit moment een zwaar avondhumeur. Ik zie alles zwaar en vind mezelf vreselijk zielig.
Nou ja dat ben ik ook, ben sinds een paar maanden weer single zoals jullie weten. was ook mijn beslissing en ik weet dat dit beter is voor mij dan bij het oude blijven, maar op dit moment vind ik er geen kl**t aan... Grrrrr....
Ik weet dat het bull is, maar om mij heen is iedereen blij en gelukkig, hebben het helemaal voor mekaar, gaan trouwen enz.
Voel ik me best wel mislukt bij geloof ik...
Meer mensen heel zielig? Verenig u!!
(wel chocola en drank meenemen aub...)
Maar ik heb op dit moment een zwaar avondhumeur. Ik zie alles zwaar en vind mezelf vreselijk zielig.
Nou ja dat ben ik ook, ben sinds een paar maanden weer single zoals jullie weten. was ook mijn beslissing en ik weet dat dit beter is voor mij dan bij het oude blijven, maar op dit moment vind ik er geen kl**t aan... Grrrrr....
Ik weet dat het bull is, maar om mij heen is iedereen blij en gelukkig, hebben het helemaal voor mekaar, gaan trouwen enz.
Voel ik me best wel mislukt bij geloof ik...
Meer mensen heel zielig? Verenig u!!
(wel chocola en drank meenemen aub...)
woensdag 10 september 2014 om 23:08
woensdag 10 september 2014 om 23:11
Ik ben ook sinds heel kort weer vrijgezel.
Maar ik voel me totaal niet zielig... Hoe komt het dat jij dat gevoel wel hebt?
Ik zie het juist positief in, hoef alleen nog maar rekening te houden met wat ik wil! Dat is soms ook erg lekker hoor
plan lekker veel leuke dingen met mijn vrienden en vriendinnen
Misschien scheelt het dat mijn relatie al een hele tijd niet lekker liep en het dus mee als een opluchting kwam...
In ieder geval heel veel sterkte!
Maar ik voel me totaal niet zielig... Hoe komt het dat jij dat gevoel wel hebt?
Ik zie het juist positief in, hoef alleen nog maar rekening te houden met wat ik wil! Dat is soms ook erg lekker hoor
Misschien scheelt het dat mijn relatie al een hele tijd niet lekker liep en het dus mee als een opluchting kwam...
In ieder geval heel veel sterkte!
woensdag 10 september 2014 om 23:37
Deken ik voel me echt niet altijd zielig hoor, alleen maar af en toe.
Inderdaad je kan lekker doen en laten wat je wil.
Verder gaan mijn ex en ik heel vriendschappelijk met mekaar om hoor... Officieel zijn we uit mekaar maar we zien mekaar nog steeds, en dat willen we ook zo houden.
Het was ook mede mijn eigen beslissing hoor... maar goed soms vind ik er geen kloot aan, ik in mijn zielige eentje...
Hihihi ik heb ondertussen op Netflix Javier Guzman opstaan...
Inderdaad je kan lekker doen en laten wat je wil.
Verder gaan mijn ex en ik heel vriendschappelijk met mekaar om hoor... Officieel zijn we uit mekaar maar we zien mekaar nog steeds, en dat willen we ook zo houden.
Het was ook mede mijn eigen beslissing hoor... maar goed soms vind ik er geen kloot aan, ik in mijn zielige eentje...
Hihihi ik heb ondertussen op Netflix Javier Guzman opstaan...
donderdag 11 september 2014 om 00:39
https://www.youtube.com/watch?v=PqbjVKqf838
https://www.youtube.com/watch?v=vgHd2NSQFLk
oja en alles van Najib Amhali natuurlijk...
Kan je lachen...
https://www.youtube.com/watch?v=vgHd2NSQFLk
oja en alles van Najib Amhali natuurlijk...
Kan je lachen...
The world is not what it seems....
donderdag 11 september 2014 om 11:27
Ja zoiets Marianne... of gewoon helemaal geen relatie,
gaat een mens ook niet dood van...
Ik vind mezelf overigens wel vermoeiend hoor, het was mede mijn beslissing maar soms vraag ik me ook wel af of ik hem niet terug wil.
Terwijl ik heel goed weet dat ik niet gelukkig meer was in hoe het was zeg maar.
Nou ja ik twijfel gewoon een beetje maar goed dat gaat wel een keer over... hoop ik...
Ik voel me overigens al weer beter dan gister avond hoor... Wat is het toch, dat het savonds/snachts allemaal zoveel 'zwaarder' lijkt..
gaat een mens ook niet dood van...
Ik vind mezelf overigens wel vermoeiend hoor, het was mede mijn beslissing maar soms vraag ik me ook wel af of ik hem niet terug wil.
Terwijl ik heel goed weet dat ik niet gelukkig meer was in hoe het was zeg maar.
Nou ja ik twijfel gewoon een beetje maar goed dat gaat wel een keer over... hoop ik...
Ik voel me overigens al weer beter dan gister avond hoor... Wat is het toch, dat het savonds/snachts allemaal zoveel 'zwaarder' lijkt..