VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Die Marlies die Wind heeft heb ik ook, iig een die er op lijkt, En die moet je idd ook over je hoofd aantrekken. Ik ben er nu wel handig in maar de eerste keer snapte ik er ook niets van!
Maar als ik hem niet snel genoeg uit krijg dan krijg ik het toch wel lichtelijk benauwd hoor

Lien, bedankt voor het compliment! Of zeg je het omdat ik zei dat jij er zo goed uit zag bij binnenkomst
Nee, ik verzon het toen ik een luier ging verschonen dat ik ineens wist waarom je er anders uitzag, nl. slanker. Maar ja, vergeten te zeggen, dus bij deze.

Heb net met tranen in mijn ogen zitten kijken naar politie ere-haag voor Gabrielle Cervat. Indrukwekkend.

En getver, het regent weer, waar is de zomer nou toch?
O ja, erg is dat, ik heb het niet gezien maar kan me voorstellen dat ik ook tranen in mijn ogen zou krijgen.

Het regent hier ook, maar ik vond het vandaag eigenlijk nog weer aardig meevallen. Het weer is steeds beter dan voorspeld wordt. Heb net na het eten nog even stuk gewandeld met Schorrie (dat doe ik de laatste dagen ter compensatie van alles wat ik de hele dag eet) en toen ging het uiteindelijk wel miezeren....

Ben maar eens met mijn belastingaangifte bezig, wilde hem morgen naar de boekhouder sturen met nog wat andere spullen maar nou weet ik de WOZ waarde per 1/1/2005 weer niet.
Als jullie iets op Marktplaats zetten, hoe lang wacht je dan met reageren naar een bieder? Ik vind het altijd zo eng, ben bang dat als ik te lang wacht, ze dan al iets anders gekocht hebben. Maar als je te snel hapt, dat je wel meer had kunnen krijgen!
Hier regende het heel de dag en nu nog steeds! Bah.

Morgen glijden de oudste kleuters uit en dat is een hele happening op deze school en het is buiten dus hopelijk is het droog.

Oh, het journaal gemist.

Even om 22.00 uur kijken.

Ik heb dat ook altijd op Marktplaats.

Moelijk hé?

Bleh... geen zin meer.
Geen zin meer? In wat?

Hier was het droog, niet heel zonnig maar wel lekker temperatuurtje. Nu regen, hoef ik tenminste de planten geen water te geven buiten .
Gewoon een out of office aanzetten dat je paar dagen weg bent en dan wachten . Neen, geen idee, ik handel nooit.

WOZ waarde, kan je dat niet ergens op internet vinden, nee, vast niet eigenlijk. En 2005.... je loopt wel erg achter?

O reclame bij House, ik ga nu naar boven denk ik.
En neem klaptop niet mee, anders wordt het weer laat en ik moet natuurlijk ook al helemaal zelluf Benjamin om 23.00 uit bed vissen... Normaal slaap ik dan al en komt Linoleum met hem aanzetten. Kortom: ik ga nu alvast nokken, dan ben ik vast weer uit mezelf wakker rond 23.00.

Hier overdag grotendeels droog trouwens, vanochtend even miezer en nu dus prima regen voor de tuin. Maar ik wil ZON, tenminste, overdag.
Eigenlijk geen tijd, maar speciaal voor Lien en Peb even: ik heb een voorkeur voor 's morgens, maar 's middags kan evt. ook! En nu film kijken met vent, Maxi en logerend vriendinnetje. Dag allemaal!
Marlies rules (als je het aankrijgt tenminste! Maar wordt nu te klein, dus voorlopig inderdaad maar Anita (alleen de naam al...).

Morrie, heb ik de naam gesuggereerd soms? Klopt precies met wat je zegt. Naar aanleiding van Staf: ik ken ook een Stach, komt volgens mij uit een boek. Ik zie trouwens ook niet uit naar de bevalling, ik weet nog zo goed dat ik bij de tweede dacht dat ik dat dus echt nooit meer zo doen....
O Nip. Doe nog even naam kookboek alsjeblieft (taartenboek0. Neen, bevallen is stom, maar kraamtijd is leuk en babies zijn lief.

En Mille en Peb: 's ochtends prima, ik zie jullie wel verschijnen. Ergens tussen 10.30-11.00? Eerder mag ook hoor, maar dan moeten jullie zo vroeg weg .
Nee joh, je moet voor je aangifte van 2007 je WOZ waarde van 2005 opgeven. Zo laat ben ik nou ook weer niet hoor . Heb de gemeente een mail gestuurd, dan sturen ze me vast wat op per post. Maar morgen inleveren zit er dus niet meer in.

Succes vanavond met Benjamin Lien, komt vast goed. Ik vond het meestal ook wel bijzonder, zo alleen met baby aan de borst. Als Harrie dan werkte 's nachts, belde ik hem meestal nog wel even op om te kletsen .
En ik moet weer wachten tot volgend reclameblok .
Verwijderd

En het is idd Stach (g?), toen ik langs de boekwinkel liep vanmiddag dacht ik ineens: Stach, het was Stach.

Ik zie vandaag weer iets minder tegen bevalling op, maar gisteren na die voorbereidende verhalen zag ik het niet meer zitten.

Het lijkt ook of net of ik me nu meer realiseer wat je gaat missen als er iets misgaat, je weet nu hoe leuk en bijzonder het is om een kind te hebben. Bij de eerste weet je dat toch niet echt. Maar goed, beetje zware praat dit.
Leuke naam, bij ons alleen afgevallen omdat je hem voor jongens en meisjes kunt gebruiken en omdat er al eentje is in nabije omgeving . Ik zit zelf ook nog een beetje met een namenprobleem: de voorkeursnaam combineert niet heel lekker met de achternaam.

Ik ben niet zo bang dat er iets mis gaat. Hoewel, ik ben wel bang dat de baby te groot wordt gezien mijn voorgeschiedenis. En Lien, kraamtijd leuk, dat gevoel heb ik nou ook niet. Ik heb net het kraampakket binnen, en zie dus vooral de ongemakken. Wel leuk: er zat een mooie babybadjas in, daar heb je nog eens wat aan.
O, dat zou ik wel lastig vinden, daar moet het kind zijn leven lang mee doen. Maar wat is het probleem precies, misschien kun je een voorbeeld noemen?

Ik vond kraamtijd vorige keer ook he-le-maal niet leuk. Fijne kraamtijd, schreven mensen dan op het kaartje. Vond ik zo'n stomme opmerking. Maar misschien is het dit keer leuker....

Een babybadjas is stukken beter dan een badstof hond die je als spuugdoek kunt gebruiken......
Ik ga film kijken geloof ik. Kan me niet van de pc losweken omdat ik hoop dat er nog op mijn advertentie geboden wordt
Ik kreeg een lelijke luiertas. Overigens kraampakket laten open maken door kraamhulp. Echt niet dta ik voortijdig die enge doos ging openmaken . Moest toch in ziekenhuis bevallen, dus hoefde niets klaar te leggen.
Ik moet ook in het ziekenhuis, maar was wel nieuwsgierig naar de inhoud. Heb vandaag zowaar een Kruidvat doos opgehaald, altijd handig ivm de sudocreme enzo (ik heb het nog nooit hoeven kopen, heb nog steeds vooraad van de vorige dozen).

Morrie, lastig om een voorbeeld te geven. Het is eigenlijk gewoon een vervelende achternaam, hadden we ze nu toch maar mijn naam gegeven. Nipmans naam zelf combineert ook niet zo lekker met zijn achternaam, maar hij zegt er nooit last van te hebben gehad dus hij zit er niet zo mee.
Zit ik braaf alle voorstukjes van de film mee te kijken, blijkt Harrie Rocky opgezet te hebben. Ik ga toch echt geen Rocky kijken! Dus nu zit ik weer hier.
Ik wilde laatst ook zo'n Kruidvat doos aanvragen, maar het lukt niet via de site. Ik doe vast iets fout.
Een badstof hond die je als spuugdoek kunt gebruiken Ik had ook een lelijke luiertas, met Nijntje erop. Ik heb hem nog in het plastic op zolder achter het luik gemikt. Misschien ga ik hem nog op MP zetten.
De badjas is echt mooi. Ben blij met mijn nieuwe verzekering. Vorige keren zat het in zo'n vrolijke bewaarkrat (die me nu telkens aan die verbanden doet herinneren), met de eerste keer een knuffelclown en de tweede keer een knuffelkoe en allerlei veiligheidsartikelen. Dit is een stuk beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven