Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 september 2014 om 11:13
Als Gatekeeper inderdaad een ban heft gekregen vanwege dat paraplutopic, dan mag die nu toch wel weer ongedaan worden gemaakt, nu gebleken is dat het om een trol ging.
Toch?
quote:ModeratorViva schreef op 11 september 2014 @ 11:10:
[...]
Het topic "mijn vriend geeft me geslagen voor een paraplu" blijft offline ivm troll.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Toch?
quote:ModeratorViva schreef op 11 september 2014 @ 11:10:
[...]
Het topic "mijn vriend geeft me geslagen voor een paraplu" blijft offline ivm troll.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 11 september 2014 om 11:44
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 10:46:
[...]
Ze ging enorm te keer tegen iedereen, in hoofdletters, veel schrijffouten, schelden en overdreven gebruik van smiley's. Ze reageerde ook alleen maar op het negatieve en bleef maar doorgaan.Och bevestigde het niet al te snuggere van de TO nog eens dus.
[...]
Ze ging enorm te keer tegen iedereen, in hoofdletters, veel schrijffouten, schelden en overdreven gebruik van smiley's. Ze reageerde ook alleen maar op het negatieve en bleef maar doorgaan.Och bevestigde het niet al te snuggere van de TO nog eens dus.
donderdag 11 september 2014 om 11:45
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 11:13:
Als Gatekeeper inderdaad een ban heft gekregen vanwege dat paraplutopic, dan mag die nu toch wel weer ongedaan worden gemaakt, nu gebleken is dat het om een trol ging.
Toch?
[...]
Lijkt mij ook, maar ze doen nogal moeilijk soms weet ik uit eigen ervaring.
Toch?
[...]
Lijkt mij ook, maar ze doen nogal moeilijk soms weet ik uit eigen ervaring.
donderdag 11 september 2014 om 12:02
quote:Annapalona schreef op 11 september 2014 @ 11:45:
[...]
Lijkt mij ook, maar ze doen nogal moeilijk soms weet ik uit eigen ervaring.Ik heb in het mod topic maar even gevraagd of ze hier even willen meelezen. Ze gaan niet antwoorden hier, maar wellicht begrijpen ze waarom wij niet snappen waarom Gatekeeper een ban heeft en of het nou wel terecht is als het om een trol en inmiddels verwijderd topic gaat.
[...]
Lijkt mij ook, maar ze doen nogal moeilijk soms weet ik uit eigen ervaring.Ik heb in het mod topic maar even gevraagd of ze hier even willen meelezen. Ze gaan niet antwoorden hier, maar wellicht begrijpen ze waarom wij niet snappen waarom Gatekeeper een ban heeft en of het nou wel terecht is als het om een trol en inmiddels verwijderd topic gaat.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 11 september 2014 om 12:06
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 12:02:
[...]
Ik heb in het mod topic maar even gevraagd of ze hier even willen meelezen. Ze gaan niet antwoorden hier, maar wellicht begrijpen ze waarom wij niet snappen waarom Gatekeeper een ban heeft en of het nou wel terecht is als het om een trol en inmiddels verwijderd topic gaat.Goed idee.
[...]
Ik heb in het mod topic maar even gevraagd of ze hier even willen meelezen. Ze gaan niet antwoorden hier, maar wellicht begrijpen ze waarom wij niet snappen waarom Gatekeeper een ban heeft en of het nou wel terecht is als het om een trol en inmiddels verwijderd topic gaat.Goed idee.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 11 september 2014 om 13:25
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 13:04:
Is er al nieuws over Gatekeeper haar ban? Heb net zoals Doornroosje het paraplutopic gelezen, en daar heeft Gatekeeper niets raar/gemeen gezegd.Mss heeft ze vanmorgen nog iets geschreven? Ik zou ook niet weten wat het zou kunnen zijn.
Is er al nieuws over Gatekeeper haar ban? Heb net zoals Doornroosje het paraplutopic gelezen, en daar heeft Gatekeeper niets raar/gemeen gezegd.Mss heeft ze vanmorgen nog iets geschreven? Ik zou ook niet weten wat het zou kunnen zijn.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 11 september 2014 om 13:48
donderdag 11 september 2014 om 14:44
quote:mjdlh schreef op 11 september 2014 @ 13:11:
Scamp, die jurk!
Waar komt die vandaan?
(ik mis duidelijk iets, maar moet even op die jurk reageren )
Op google gevonden. Ik ben op trouwjurken jacht.
Eerst voor Doornroosje, mijn verloofde
(We trouwen dinsdag. Iedereen is uitgenodigd.
We willen geld als cadeau, veel geld. )
En daarna voor Scampman... niet tegen Doornsroosje vertellen hoor
Scamp, die jurk!
Waar komt die vandaan?
(ik mis duidelijk iets, maar moet even op die jurk reageren )
Op google gevonden. Ik ben op trouwjurken jacht.
Eerst voor Doornroosje, mijn verloofde
(We trouwen dinsdag. Iedereen is uitgenodigd.
We willen geld als cadeau, veel geld. )
En daarna voor Scampman... niet tegen Doornsroosje vertellen hoor