Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Scamp schreef op 11 september 2014 @ 14:44:

[...]

Op google gevonden. Ik ben op trouwjurken jacht.

Eerst voor Doornroosje, mijn verloofde

(We trouwen dinsdag. Iedereen is uitgenodigd.

We willen geld als cadeau, veel geld. )

En daarna voor Scampman... niet tegen Doornsroosje vertellen hoor
Life is short. Eat dessert first.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 14:48:

Jullie gaan er schitterend uitzien dinsdag!

Is de bruiloft en Nederland of Engeland?

Dank je!

Euhm, idd, goede vraag. Of in België, dat kan ook nog.
Misschien moeten we er gewoon twee houden Doorntje van me
quote:Scamp schreef op 11 september 2014 @ 15:04:

Misschien moeten we er gewoon twee houden Doorntje van me Dat doen we. Maar dan in België en Engeland? Jouw familie woont in Nederland? Dan houden we er drie.
.
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 15:05:

Doe het in België, ik wil ook komen! Ik ben Belgische, dus dat komt in orde.
.
Familie woont aan de grens van Belgie dus we kunnen kiezen of we er twee of 3 houden haha.
quote:Scamp schreef op 11 september 2014 @ 15:09:

Familie woont aan de grens van Belgie dus we kunnen kiezen of we er twee of 3 houden haha.Dat is handig. Dan is 2 voldoende. Ofwel net in Nederland ofwel in België. Opgelost.
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 15:08:

Ik ook .Hopelijk woon je niet aan de andere kant van het land, want het feest gaat aan de grens met Nederland zijn.
.
Ik kan ook niet even een paar dagen kwijt gaan of er wordt gewoon weer een heel deel volgekletst...

Heb ik nog iets bijzonders gemist?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 11 september 2014 @ 15:26:

Ik kan ook niet even een paar dagen kwijt gaan of er wordt gewoon weer een heel deel volgekletst...

Heb ik nog iets bijzonders gemist? Teveel om op te noemen. Nooit meer weggaan dus.
Nooit meer is me veel te lang
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eigenlijk is het vrij rustig op het forum. Gisteravond/vannacht wel een forummer die door het lint ging, voor de rest niet veel raars gebeurd.

Edit: Disneyprinses is nog altijd spoorloos, de forummer met de nick die niet genoemd mag worden icm haar nieuwe nick, heeft dat zelf gedaan gisteren en er is een topic waar af en toe foto's van forummers gepost worden.

Zo, nu ben je bij.
Ik denk dat er een Noorse muziekschool aanwezig is op het forum. Ik weet niet wat ik er mee moet
.
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 15:35:

Eigenlijk is het vrij rustig op het forum. Gisteravond/vannacht wel een forummer die door het lint ging, voor de rest niet veel raars gebeurd.

Edit: Disneyprinses is nog altijd spoorloos, de forummer met de nick die niet genoemd mag worden icm haar nieuwe nick, heeft dat zelf gedaan gisteren en er is een topic waar af en toe foto's van forummers gepost worden.

Zo, nu ben je bij.En grote zuigert is gepermaband vanwege terugkeren onder een permaban. Maar ze kwam met weer een nick toch nog even zuigen en ook daar heeft ze nu een permaban op.
Gate, als je dit leest, tot gauw!

Nou Gatekeeper, hopelijk zien we je snel weer terug!

Even snel bijgelezen: Scamp en Roosje gaan trouwen (met elkaar?) Een muziekschool uit Noorwegen en het topic van het gekke mens dat gister finaal door het lint ging is verwijderd. Ze deed trouwens meer dan alleen maar schelden, ze uitte dreigementen naar forummers (ik doe je dit en dat aan en ze noemde iedereen mongolen).
Larva hahaha! Dat gestang op het 'nieuwsgierig naar forummers' topic, dat deed je een hele tijd terug ook bij iemand en dat liep toen bijna uit de hand (of ik verwar je met iemand anders).

Leuk trouwens dat topic, lees voor de zoveelste keer dat sommigen denken dat ik een man ben. Die klote Marlon Brando ava ook...never again!
Larva kan het plagen niet laten!

Als je kijkt Larva, mij heb je misschien ooit wel eens gezien in onze stad, zou zo maar kunnen.
Merisi, hoe is het met je vleermuis?
Op een gegeven moment ben ik gaan kijken en toen was hij weggevlogen.

Gelukkig maar voor hem en voor mij

Nu maar hopen dat hij wegblijft!
De zoekfunctie zou het weer doen!
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven