Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 september 2014 om 14:59
quote:Scamp schreef op 11 september 2014 @ 14:44:
[...]
Op google gevonden. Ik ben op trouwjurken jacht.
Eerst voor Doornroosje, mijn verloofde
(We trouwen dinsdag. Iedereen is uitgenodigd.
We willen geld als cadeau, veel geld. )
En daarna voor Scampman... niet tegen Doornsroosje vertellen hoor
[...]
Op google gevonden. Ik ben op trouwjurken jacht.
Eerst voor Doornroosje, mijn verloofde
(We trouwen dinsdag. Iedereen is uitgenodigd.
We willen geld als cadeau, veel geld. )
En daarna voor Scampman... niet tegen Doornsroosje vertellen hoor
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 11 september 2014 om 15:05
donderdag 11 september 2014 om 15:11
donderdag 11 september 2014 om 15:30
donderdag 11 september 2014 om 15:35
Eigenlijk is het vrij rustig op het forum. Gisteravond/vannacht wel een forummer die door het lint ging, voor de rest niet veel raars gebeurd.
Edit: Disneyprinses is nog altijd spoorloos, de forummer met de nick die niet genoemd mag worden icm haar nieuwe nick, heeft dat zelf gedaan gisteren en er is een topic waar af en toe foto's van forummers gepost worden.
Zo, nu ben je bij.
Edit: Disneyprinses is nog altijd spoorloos, de forummer met de nick die niet genoemd mag worden icm haar nieuwe nick, heeft dat zelf gedaan gisteren en er is een topic waar af en toe foto's van forummers gepost worden.
Zo, nu ben je bij.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 11 september 2014 om 16:41
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 15:35:
Eigenlijk is het vrij rustig op het forum. Gisteravond/vannacht wel een forummer die door het lint ging, voor de rest niet veel raars gebeurd.
Zo, nu ben je bij.En grote zuigert is gepermaband vanwege terugkeren onder een permaban. Maar ze kwam met weer een nick toch nog even zuigen en ook daar heeft ze nu een permaban op.
Zo, nu ben je bij.En grote zuigert is gepermaband vanwege terugkeren onder een permaban. Maar ze kwam met weer een nick toch nog even zuigen en ook daar heeft ze nu een permaban op.
donderdag 11 september 2014 om 17:20
Nou Gatekeeper, hopelijk zien we je snel weer terug!
Even snel bijgelezen: Scamp en Roosje gaan trouwen (met elkaar?) Een muziekschool uit Noorwegen en het topic van het gekke mens dat gister finaal door het lint ging is verwijderd. Ze deed trouwens meer dan alleen maar schelden, ze uitte dreigementen naar forummers (ik doe je dit en dat aan en ze noemde iedereen mongolen).
Even snel bijgelezen: Scamp en Roosje gaan trouwen (met elkaar?) Een muziekschool uit Noorwegen en het topic van het gekke mens dat gister finaal door het lint ging is verwijderd. Ze deed trouwens meer dan alleen maar schelden, ze uitte dreigementen naar forummers (ik doe je dit en dat aan en ze noemde iedereen mongolen).
donderdag 11 september 2014 om 17:30
Larva hahaha! Dat gestang op het 'nieuwsgierig naar forummers' topic, dat deed je een hele tijd terug ook bij iemand en dat liep toen bijna uit de hand (of ik verwar je met iemand anders).
Leuk trouwens dat topic, lees voor de zoveelste keer dat sommigen denken dat ik een man ben. Die klote Marlon Brando ava ook...never again!
Leuk trouwens dat topic, lees voor de zoveelste keer dat sommigen denken dat ik een man ben. Die klote Marlon Brando ava ook...never again!