Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:06:

[...]

Jezus wat flauw.

Alsof jij altijd overal even serieus bent.

Maak je niet zo druk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 21:04:

Sorry dat ik de theekrans hier even onderbreek maar ik heb even een vraag ( er van uit gaande dat de moderators hier ook lezen).

Hoe kan het dat Iones een ban krijgt wegens op de man spelen en schelden, en iemand mij gisteren nog de graftyfus wenste daar geen ban voor krijgt?

Waar zit dat verschil in?Het beleid is ondoorgrondelijk. Wie wenste je dat in welk topic? En was het terecht?
quote:ThunderassMan schreef op 11 september 2014 @ 21:08:

[...]

Ik ga alvast aan m'n conditie werken.Ja, dat lijkt me wel nodig.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Is graftyfus eigenlijk iets ergs? Het klinkt als een kamerplant of een exotische soa.
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 21:08:

[...]

Het beleid is ondoorgrondelijk. Wie wenste je dat in welk topic? En was het terecht?Geen idee wie het ook alweer was, een fan van Peter Jan Rens ( dat zegt al genoeg) en of het terecht was, vast wel. Ik verdien namelijk zeker wel de graftyfus, lelijke uitgedroogde zure zulthuisvrouw ( ofzo) die ik ben
Volgens mij heeft LV weer een student laten verdwijnen
Je bent zelf een theepot
Enn dank u zeer!
Maar even serieus: ik snap ook niet waarom de één wel een ban krijgt en de ander niet. Vermoedelijk speelt de voorgeschiedenis mee, en de context en of er gestaft wordt. Mods lezen ook niet alles.
Ik zag van de week trouwens dat een forummer een beste nare uitspraak deed tegen mij en dat werd ook alleen maar weggemodeerd. Geen ban voor die forummer.

Ik wil de mods niet afvallen, maar ik heb soms ook het idee dat het een beetje meten met twee maten is. De één krijgt na zoiets een ban en bij een ander halen ze alleen de kwetsende posting weg.

Geen idee wat de criteria zijn.
Ja erg hè, ik werd net helemaal warm van de gedachte aan ons trio, is ie alweer foetsie!

Thordis, mogen Doornroosje en ik meedoen met TAM en Miss en jou?
quote:waarbij schreef op 11 september 2014 @ 21:04:

Sorry dat ik de theekrans hier even onderbreek maar ik heb even een vraag ( er van uit gaande dat de moderators hier ook lezen).

Hoe kan het dat Iones een ban krijgt wegens op de man spelen en schelden, en iemand mij gisteren nog de graftyfus wenste daar geen ban voor krijgt?

Waar zit dat verschil in?Heb je diegene gestaft?
Nou, er is wel een bewerking geweest , de liefdevolle verwensing plus mijn quote er van zijn verdwenen. Het is dus wel gezien. Maar ik zie niet dat die persoon een ban heeft gehad.

En Iones wel. Wat gek is , want zei zeej alleen trut. OFzo.
quote:Annapalona schreef op 11 september 2014 @ 21:11:

[...]

Heb je diegene gestaft?Nee hoor, daar doe ik niet aan, staffen. Het is wel gezien, want weggehaald,
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:11:

Ik zag van de week trouwens dat een forummer een beste nare uitspraak deed tegen mij en dat werd ook alleen maar weggemodeerd. Geen ban voor die forummer.

Ik wil de mods niet afvallen, maar ik heb soms ook het idee dat het een beetje meten met twee maten is. De één krijgt na zoiets een ban en bij een ander halen ze alleen de kwetsende posting weg.

Bij mij idem.

Maar ik ben zelf mod geweest van een ander forum. En het is ondoenlijk om overal hetzelfde beleid op te voeren. Je bent ten eerste met meerdere mensen, ten tweede is het onmogelijk om alles te lezen en iemand die altijd ziekt en stookt krijgt eerder een ban dan iemand die normaal forumt en een keer uit de bocht vliegt.
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:11:

Ik moet zeggen dat ik er af en toe ook echt van opkijk als mensen een ban krijgen.

Vooral als het mensen zijn zoals Gatekeeper die hier toch al langere tijd altijd integer post.

En als ze een keer minder vriendelijk is krijgt ze een ban.

Terwijl sommigen anderen die volop provoceren hun gang kunnen gaan.
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 21:11:

Maar even serieus: ik snap ook niet waarom de één wel een ban krijgt en de ander niet. Vermoedelijk speelt de voorgeschiedenis mee, en de context en of er gestaft wordt. Mods lezen ook niet alles.Begrijp ik ook niet.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:11:

Ja erg hè, ik werd net helemaal warm van de gedachte aan ons trio, is ie alweer foetsie!

Thordis, mogen Doornroosje en ik meedoen met TAM en Miss en jou?Sinds jouw uitspraak dat je geen moeite hebt met piemelkaas heb ik wel wat bedenkingen
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 21:14:

[...]

Sinds jouw uitspraak dat je geen moeite hebt met piemelkaas heb ik wel wat bedenkingen Discriminatie!
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:11:

Thordis, mogen Doornroosje en ik meedoen met TAM en Miss en jou?Dan is het toch geen trio meer.....duuuuuhhhh.....
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 19:57:

Het topic 'wat moet ik hiermee..?!' op de relatiepijler is ook een leuke: muziekleraar die vriendin uit bed duwt omdat ze huilt. Ook hier vroeg ik me af of het echt is of dat ze zoveel mogelijk verontwaardigde reacties wil uitlokken.Is dit topic weg?
quote:Thordis schreef op 11 september 2014 @ 21:14:

[...]

Sinds jouw uitspraak dat je geen moeite hebt met piemelkaas heb ik wel wat bedenkingen Och, over hilarische topics uit het verleden gesproken.....er was ooit eens een hele verhandeling over piemelbrie
quote:Miss.Innuendo schreef op 11 september 2014 @ 21:15:

[...]

Dan is het toch geen trio meer.....duuuuuhhhh..... Oh, echt niet? Ik ben nooit zo sterk in rekenen. Ik ben meer een beelddenker
xx
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:16:

[...]

Oh, echt niet? Ik ben nooit zo sterk in rekenen. Ik ben meer een beelddenker Hé, ik ben niet zo moeilijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd
quote:Annapalona schreef op 11 september 2014 @ 21:15:

[...]

Is dit topic weg? Wat moet ik hiermee..?!
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven