Postcrossing deel 10
dinsdag 13 mei 2014 om 21:12
Praat hier mee over postcrossing!
Hoe werkt het?
registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem
Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!
Het vorige topic staat hier!
Hoe werkt het?
registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem
Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!
Het vorige topic staat hier!
donderdag 11 september 2014 om 21:13
donderdag 11 september 2014 om 21:25
@Dreamer: je moet wel een * invullen bij (deel van) gebruikersnaam. Stel je zoekt hertje en ze heet bij pc ikbenhertjemetdekids en je weet alleen dat hertje er in voor komt dan kun je invullen *hertje*
Misschien heb je het ook zo gedaan en het is nu ook niet meer nodig. Want wij hebben elkaar al gevonden!
En nu nog de anderen, als zij willen. Winters? Snorhaar? Md1991? Alle anderen....?
Misschien heb je het ook zo gedaan en het is nu ook niet meer nodig. Want wij hebben elkaar al gevonden!
En nu nog de anderen, als zij willen. Winters? Snorhaar? Md1991? Alle anderen....?
donderdag 11 september 2014 om 22:14
vrijdag 12 september 2014 om 08:42
vrijdag 12 september 2014 om 08:50
@labellei, ik ben in eind 2012 gestopt en begin 2011 begonnen. Niet zo heel lang dus en neem je ook helemaal niet kwalijk als je mij niet kent. Ik werkte wel vaak in de weekenden.
@morgana, ik heb je gevonden en je brievenbus kaart gefavoriet!
@dreamer, dat kaartje dat je hebt gefavoriet, heb ik nog een keer. Hebben?
Alleen hertje is voor mij een groot raadsel.
@morgana, ik heb je gevonden en je brievenbus kaart gefavoriet!
@dreamer, dat kaartje dat je hebt gefavoriet, heb ik nog een keer. Hebben?
Alleen hertje is voor mij een groot raadsel.
It ain't me
vrijdag 12 september 2014 om 09:10
@Cocomo: voor hertje kun je ook bij mijn favorieten kijken. Het is de brievenbuskaart die ik bij haar heb gefavoriet.
Ik werk in eerste instanties doordeweeks. En ik ken inderdaad niét iedereen. Volgens mij lukt dat ook niet zo snel: iedere vrijwilliger kennen qua naam en gezicht. Ik ben ook niet meegeweest op álle uitjes.
@Dreamer: tja hoe vinden we Snorhaar in Deutschland. Daar zijn al zoveel pc'ers.
@Morgana: gelukt?
@Winters: heb jij nog wat hints? Of woon je in Winterswijk?
Ik werk in eerste instanties doordeweeks. En ik ken inderdaad niét iedereen. Volgens mij lukt dat ook niet zo snel: iedere vrijwilliger kennen qua naam en gezicht. Ik ben ook niet meegeweest op álle uitjes.
@Dreamer: tja hoe vinden we Snorhaar in Deutschland. Daar zijn al zoveel pc'ers.
@Morgana: gelukt?
@Winters: heb jij nog wat hints? Of woon je in Winterswijk?
vrijdag 12 september 2014 om 10:19
Ik vind 'm wel heel mooi, Cocomo, maar ik hoop 'm zelf uit Vietnam te krijgen, uiteraard Ik dub nog even, doe eigenlijk niet aan swaps he
Als ik jou nou vertel, via een dm op pc (leuk man, afko's ) wie hertje is, vertel jij mij dan wie volgens jou Snorhaar is? Hoef ik niet meer te zoeken
Als ik jou nou vertel, via een dm op pc (leuk man, afko's ) wie hertje is, vertel jij mij dan wie volgens jou Snorhaar is? Hoef ik niet meer te zoeken
Later is nu
vrijdag 12 september 2014 om 10:55
Cocomo, ik heb bij jou een kaartje gefavoriet (blijft een leuk woord) uit Korea
Labellei, raar dat brievenbus kaartje is "maar" 2x gefavoriet bij mij, door de ontvanger en iemand uit de USA...
Ik vermoed dat ik Md1991 en Winters ook gevonden heb.
Goed ik moet nu echt wat zinnigs gaan doen, vanmiddag een huis vol kids en vanavond 6 eters voor een gezellige bbq en mijn huis is nu nog 1 groot rampenplan
Labellei, raar dat brievenbus kaartje is "maar" 2x gefavoriet bij mij, door de ontvanger en iemand uit de USA...
Ik vermoed dat ik Md1991 en Winters ook gevonden heb.
Goed ik moet nu echt wat zinnigs gaan doen, vanmiddag een huis vol kids en vanavond 6 eters voor een gezellige bbq en mijn huis is nu nog 1 groot rampenplan
vrijdag 12 september 2014 om 10:57
vrijdag 12 september 2014 om 11:19
dreamer, ik heb ook een lijstje hoor (incl woonplaats), mij te ingewikkeld viva namen, pc namen en help we hebben ook nog een normale naam
md1991 en winters net zo zoeken als Cocomo (zonder woomplaats), dan kom je er wel denk ik... was een gok je van mij bij md krijg je maar 1 persoon, en bij winters meerdere maar door iets wat ze hier geschreven heeft vermoed ik haar woonplaats.
md1991 en winters net zo zoeken als Cocomo (zonder woomplaats), dan kom je er wel denk ik... was een gok je van mij bij md krijg je maar 1 persoon, en bij winters meerdere maar door iets wat ze hier geschreven heeft vermoed ik haar woonplaats.
vrijdag 12 september 2014 om 12:02
quote:Dreamer schreef op 12 september 2014 @ 10:23:
Jeej.. over 10 dagen is Cocomo precies 1 jaar postcrosser
Jaa! Dat moeten we vieren
Ik denk dat ik md en winters heb gevonden. Hertje ondertussen ook!
Ik zal de vermoedelijk naam van snorhaar pben dreamer!
En ik heb het ondertussen ook maar eens opgeschreven
Jeej.. over 10 dagen is Cocomo precies 1 jaar postcrosser
Jaa! Dat moeten we vieren
Ik denk dat ik md en winters heb gevonden. Hertje ondertussen ook!
Ik zal de vermoedelijk naam van snorhaar pben dreamer!
En ik heb het ondertussen ook maar eens opgeschreven
It ain't me
vrijdag 12 september 2014 om 13:35
Ja, maar die is dus 12 dagen terug voor het laatst ingelogd bij pc, vandaar dat ik dacht dat zij het niet was. Bovendien 106 ontvangen kaarten, "onze" winters is vrij nieuw, toch?
En met sterretje ervoor en erna krijg ik nog meer Winters-sen, maar die zijn ook minimaal 6 dagen niet ingelogd op pc
En met sterretje ervoor en erna krijg ik nog meer Winters-sen, maar die zijn ook minimaal 6 dagen niet ingelogd op pc
Later is nu