Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:38:

[...]

Waar dan? Waar mag je vrijuit praten over allerlei topics en over gebanden? etc. etc.

Dat mag je in desbetreffende topics vaak echt niet. Dit topic is juist een plek waar je wel je zegje mag doen.Wat heeft piemelbrie en onderling gekweel daar mee te maken dan?
quote:Nouschi schreef op 11 september 2014 @ 21:39:

[...]

Dat kan hier en de piemelbrie en trio's ed in een kletstopic.

Maar die piemelbries etc. ging over een topic waar ik en anderen in gereageerd hadden. En over topic napraten mag hier wel.

Ik heb de indruk dat er ergens een hele dunne scheidslijn is tussen wat wel en niet kan hier. Nog afgezien van het feit dat de meningen daarover verdeeld zijn.

Ik zou het prettig vinden als de mods daar iets meer over kunnen zeggen, zodat het geen welles / nietes discussie wordt tussen forummers.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:42:

[...]

Maar die piemelbries etc. ging over een topic waar ik en anderen in gereageerd hadden. En over topic napraten mag hier wel.

Ik heb de indruk dat er ergens een hele dunne scheidslijn is tussen wat wel en niet kan hier. Nog afgezien van het feit dat de meningen daarover verdeeld zijn.

Ik zou het prettig vinden als de mods daar iets meer over kunnen zeggen, zodat het geen welles / nietes discussie wordt tussen forummers.

Dat is ook een goed plan.

Dat ze zich -bij uitzondering- even hier laten horen en hun mening geven.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
MissI cut the crap en je vermoorde onschuld-act. Je mag anderen aanspreken op wat je vervelend vindt en dat is je goed recht, maar wees dan ook vrouw genoeg om kritiek terug te incasseren.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:42:

[...]

Ik zou het prettig vinden als de mods daar iets meer over kunnen zeggen, zodat het geen welles / nietes discussie wordt tussen forummers.Eens, die scheidslijn is erg dun, want het meeste geklets hier gaat over lopende/verwijderde topics.
Napraters-kletstopic geopend, maar ik weet nog altijd niet goed wat hier mag en wat niet? Als je hier ergens over aan het napraten bent en het gaat off topic, moet je dan opeens naar een ander topic?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 21:44:

MissI cut the crap en je vermoorde onschuld-act. Je mag anderen aanspreken op wat je vervelend vindt en dat is je goed recht, maar wees dan ook vrouw genoeg om kritiek terug te incasseren.

Lees even terug.

Dat ik de discussie met die zuigert aanging had een reden.

En het was niet echt kletsen he...

En net als nu, want dat vind ik nog steeds, ben ik het met de anderen eens dat dit geen kletstopic is.

En ik val in herhaling, want dit zei ik net ook al, maar onder het motto "If you can't beat them, join them" bep ik inmiddels maar gewoon mee.

Niks vermoorde onschuld. Je kent mij niet. Dat blijkt wel.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Je loopt door het hier bespreken van topics elders het risico dat dit een rel-alert topic wordt. Een gezellig kletsgroepje waarbij men elkaar gaat tippen over waar er rottigheid uit te halen valt.

Napraten over een topic dat niet meer loopt lijkt mij dan een betere optie. Napraten over lopende topics is vragen om gedoe. Net als het geglij over en weer. Daar kun je prima een ander topic voor openen lijkt me.
Gezellig hier!

Maar eens met Waarbij, Nouschi en MissI (enzo).
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 21:47:

[...]

Eens, die scheidslijn is erg dun, .Nah ja dat inderdaad.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb een bericht in het Modtopic gezet of de Mods naar onze discussie willen kijken en dan eventueel wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen.

Ik hoop dat ze dat doen.

Mocht hier niet gekletst kunnen worden dan verzoek ik de Mods om het Napraatkletstopic van Doornroosje dezelfde status / vrijheid te geven als dit topic zodat mensen die daar posten ook vrijuit kunnen praten.
Maar goed ik denk dus dat ze echt wel meelezen en uiteindelijk eind sept. wel gaan aangeven wat er hier wel en niet kan. Ik hoop alleen dat het een topickan blijven dat meer vrij van regels is dan de alle anderen hier. Want die vrijheid van praten over zomaar van alles dat er op het forum zich afspeelt vind ik toch wel de charme van Napraat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Merisi schreef op 11 september 2014 @ 21:52:

Ik heb een bericht in het Modtopic gezet of de Mods naar onze discussie willen kijken en dan eventueel wat meer duidelijkheid kunnen verschaffen.

Ik hoop dat ze dat doen.

Mocht hier niet gekletst kunnen worden dan verzoek ik de Mods om het Napraatkletstopic van Doornroosje dezelfde status / vrijheid te geven als dit topic zodat mensen die daar posten ook vrijuit kunnen praten.Goed idee, ik had mss even moeten wachten met het openen van een kletstopic, maar dan moeten ze dat maar verwijderen.
quote:Enn schreef op 11 september 2014 @ 21:53:

Maar goed ik denk dus dat ze echt wel meelezen en uiteindelijk eind sept. wel gaan aangeven wat er hier wel en niet kan. Ik hoop alleen dat het een topickan blijven dat meer vrij van regels is dan de alle anderen hier. Want die vrijheid van praten over zomaar van alles dat er op het forum zich afspeelt vind ik toch wel de charme van Napraat.Hoop ik ook.
Ik krijg van jou het verwijt naar mijn hoofd dat ik vanaf dag één (ben pas in deel 3 echt actief) doe alsof dit topic van mij is en dat is niet echt aardig, vind je van wel?

En je hoeft niet met alle winden mee waaien; als jij kletsen vervelend vindt in Napraat, doe het dan ook niet. Niet dat laffe if you can't beat them, join them. Wanneer er mensen komen melden het écht vervelend te vinden (met inderdaad een goede onderbouwing) dan huppel je daar weer snel achteraan.

Dat tegenstrijdige, daar wees ik je op en jij koos voor de aanval. Ik ken je niet, maar je laat je kennen.
Als napraat niet meer mag dan hoop

Ik dat we met ons groepje naar een nieuw topic gaan!

.

Maar goed ik denk dus dat ze echt wel meelezen en uiteindelijk eind sept. wel gaan aangeven wat er hier wel en niet kan. Ik hoop alleen dat het een topickan blijven dat meer vrij van regels is dan de alle anderen hier. Want die vrijheid van praten over zomaar van alles dat er op het forum zich afspeelt vind ik toch wel de charme van Napraat.Dat hoop ik ook.
quote:larva schreef op 11 september 2014 @ 21:56:

Och hemel...

Ja, precies, dat kan ook nog.

Maar goed ik denk dus dat ze echt wel meelezen en uiteindelijk eind sept. wel gaan aangeven wat er hier wel en niet kan. Ik hoop alleen dat het een topickan blijven dat meer vrij van regels is dan de alle anderen hier. Want die vrijheid van praten over zomaar van alles dat er op het forum zich afspeelt vind ik toch wel de charme van Napraat.Eens.

Ik ga met je mee!

Maar dan wel een topic met wat spreekvrijheid. Dat is de grote waarde van dit topic vind ik.
Hahhaa *sacasm off*
quote:larva schreef op 11 september 2014 @ 21:59:

Hahhaa *sacasm off*
quote:Enn schreef op 11 september 2014 @ 21:58:

[...]

Och hemel...

Ik denk dat ze iedereen bedoelt. Iedereen die napraat leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven