Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 11 september 2014 om 22:36
Dit is het enige topic waarop gereld mag worden. Het staat wolliger omschreven, maar het komt neer op rellen.
Dat het een keer een kletsgebeuren wordt,....dat kan, zo loopt weleens iets.
Maar kletsen kan overal, zelfs op de sekspijler ( was toch jaren niet mogelijk ).
Dus om hier nu elke scheet te melden, da's gewoon zonde.
Maar kletsen kan overal, zelfs op de sekspijler ( was toch jaren niet mogelijk ).
Dus om hier nu elke scheet te melden, da's gewoon zonde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 11 september 2014 om 22:36
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 22:34:
[...]
(Niet verder gelezen tot die post op dat moment). Ben nu bijgelezen. Waar komt piemelbrie van? Komt niet uit dit topic.Het is helemaal niet belangrijk, maar omdat je er naar blijft vragen:
Miss.Innuendo in "Napraattopic 3"
Dus je hebt niet goed bijgelezen.
[...]
(Niet verder gelezen tot die post op dat moment). Ben nu bijgelezen. Waar komt piemelbrie van? Komt niet uit dit topic.Het is helemaal niet belangrijk, maar omdat je er naar blijft vragen:
Miss.Innuendo in "Napraattopic 3"
Dus je hebt niet goed bijgelezen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 11 september 2014 om 22:38
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 september 2014 @ 22:36:
Dit is het enige topic waarop gereld mag worden. Het staat wolliger omschreven, maar het komt neer op rellen.
Dus om hier nu elke scheet te melden, da's gewoon zonde.Percies!!
Dus om hier nu elke scheet te melden, da's gewoon zonde.Percies!!
donderdag 11 september 2014 om 22:39
quote:hatsetats schreef op 11 september 2014 @ 22:37:
Gaan we Zwarte Pieten? Leuk! Deden we vroeger ook altijd! Zaterdagavond, glaasje cassis, doppinda's. Leuk hoor!
Waar lees jij nu? Naast dit topic dan.
Gaan we Zwarte Pieten? Leuk! Deden we vroeger ook altijd! Zaterdagavond, glaasje cassis, doppinda's. Leuk hoor!
Waar lees jij nu? Naast dit topic dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 11 september 2014 om 22:39
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 22:38:
[...]
Dan moet je dat aan de moderators vragen. Lees hier nu al 10 pagina's ruzie.
Op deze manier wordt het topic sowieso afgelast.
Volgens mij lees jij een ander topic schat. Niet om lullig te doen maar je begrijpt niet waar het over gaat, roept dingen die niet kloppen, ziet dingen niet die er wel staan, en ziet andere dingen die er niet zijn.
Ik stel voor dat je afhaakt.
[...]
Dan moet je dat aan de moderators vragen. Lees hier nu al 10 pagina's ruzie.
Op deze manier wordt het topic sowieso afgelast.
Volgens mij lees jij een ander topic schat. Niet om lullig te doen maar je begrijpt niet waar het over gaat, roept dingen die niet kloppen, ziet dingen niet die er wel staan, en ziet andere dingen die er niet zijn.
Ik stel voor dat je afhaakt.
donderdag 11 september 2014 om 22:40
donderdag 11 september 2014 om 22:41
quote:Sensy12 schreef op 11 september 2014 @ 22:31:
Gezelligheid was de bedoeling ja. Maar regeltjes en beperkingen hebben de pret wel enigszins gedrukt. Regeltjes en beperkingen waar iedereen zo zijn eigen draai aan geeft.
En deze gekke draaien worden dan nog even opgedrongen ook.
Jammer was zo gezellig al vind ik het offtopic geklets ook veel, ik heb er geen last van verder.
Gezelligheid was de bedoeling ja. Maar regeltjes en beperkingen hebben de pret wel enigszins gedrukt. Regeltjes en beperkingen waar iedereen zo zijn eigen draai aan geeft.
En deze gekke draaien worden dan nog even opgedrongen ook.
Jammer was zo gezellig al vind ik het offtopic geklets ook veel, ik heb er geen last van verder.
donderdag 11 september 2014 om 22:43
quote:doornroosje9 schreef op 11 september 2014 @ 22:40:
[...]
Dat is idd leuker dan ruzie maken. Ik doe mee!
Niet om lullig te doen, maar dát zijn het soort antwoorden die op een kletstopic thuishoren.
Dit is niet een " wat hebben we het gezellig, kijk die anderen eens gek zijn " topic.
[...]
Dat is idd leuker dan ruzie maken. Ik doe mee!
Niet om lullig te doen, maar dát zijn het soort antwoorden die op een kletstopic thuishoren.
Dit is niet een " wat hebben we het gezellig, kijk die anderen eens gek zijn " topic.
donderdag 11 september 2014 om 22:45
quote:Ismene schreef op 11 september 2014 @ 22:41:
Snap het echt niet. Vond dit topic zo leuk. Zoals ik al zei: een plaats waar ik als newbie ook even mijn mening kon zeggen. Vind deze discussie echt belachelijk.
Wijffie; dit is géén kletstopic. En dat wordt het nu wel.
Van de week zat je nog alle - leuke - rellen op te rakelen. Als het goed is, dan horen die hier plaats te vinden. Maar dat gaat niet gebeuren als we terugblikken op het - nooit lollig geweest - piemelbrie en - humor voor diegene die geen humor hebben - piemelhatsjoe.
Snap het echt niet. Vond dit topic zo leuk. Zoals ik al zei: een plaats waar ik als newbie ook even mijn mening kon zeggen. Vind deze discussie echt belachelijk.
Wijffie; dit is géén kletstopic. En dat wordt het nu wel.
Van de week zat je nog alle - leuke - rellen op te rakelen. Als het goed is, dan horen die hier plaats te vinden. Maar dat gaat niet gebeuren als we terugblikken op het - nooit lollig geweest - piemelbrie en - humor voor diegene die geen humor hebben - piemelhatsjoe.
donderdag 11 september 2014 om 22:45
Ismene, het gaat hier over. Napraat is niet bedoeld voor pagina's lange geklets, maar moet gaan over beleid, bans, nou ja de hele riedel in de OP.
Sommigen hebben terecht of onterecht kritiek op de vele onderonsjes en geklets wat niet napraat/topic-gerelateerd is. Tegenargument is dat het geklets wel degelijk topic-gerelateerd is (piemelbrie) en zo zijn we beland in een rel over wat wel en wat niet en wie dat dan bepaald.
Dan wordt de mods om hulp gevraagd hier duidelijkheid over te geven en vervolgens wordt weer gezegd dat we toch geen kleine huilies die het niet zelf op kunnen lossen. Dat is in een notedop de "rel".
Sommigen hebben terecht of onterecht kritiek op de vele onderonsjes en geklets wat niet napraat/topic-gerelateerd is. Tegenargument is dat het geklets wel degelijk topic-gerelateerd is (piemelbrie) en zo zijn we beland in een rel over wat wel en wat niet en wie dat dan bepaald.
Dan wordt de mods om hulp gevraagd hier duidelijkheid over te geven en vervolgens wordt weer gezegd dat we toch geen kleine huilies die het niet zelf op kunnen lossen. Dat is in een notedop de "rel".
donderdag 11 september 2014 om 22:46
donderdag 11 september 2014 om 22:46
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 september 2014 @ 22:41:
hallo hallo, de meisjes die niet willen dat er teveel gekakeld worden kakelen nu al pagina's lang over dat er niet zoveel gekakeld mag worden
Oké, ....het is nu officieel:
MEDS, JE WORDT TE OUD VOOR DIT FORUM.
R.I.P.
hallo hallo, de meisjes die niet willen dat er teveel gekakeld worden kakelen nu al pagina's lang over dat er niet zoveel gekakeld mag worden
Oké, ....het is nu officieel:
MEDS, JE WORDT TE OUD VOOR DIT FORUM.
R.I.P.