napraters-kletstopic
donderdag 11 september 2014 om 23:37
donderdag 11 september 2014 om 23:56
Kom net het forum op dus ik ben even in de war,
Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen op het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.
Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen op het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.
vrijdag 12 september 2014 om 00:00
quote:consuelabananahammok schreef op 11 september 2014 @ 23:56:
Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.Kort samengevat, ja.
Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.Kort samengevat, ja.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 12 september 2014 om 00:05
Nou dus als:
owww wat was het toch weer fijn weer vandaag.
Nou he dat was het echt.
Jah,het zonnetje scheen.
Op je bolletje?
Hiehahooho ja.
Dat kan hier en daar heeft Doornroosje voor gezorgd.
Nou he dat was het echt.
Jah,het zonnetje scheen.
Op je bolletje?
Hiehahooho ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 12 september 2014 om 00:08
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:05:
[...]
Zie mijn samenvatting!!
Kennelijk was het vrij regelloze napraat, niet zo regelloos.Ga effe die kant op! Daar gaat het nou dáár over.
[...]
Zie mijn samenvatting!!
Kennelijk was het vrij regelloze napraat, niet zo regelloos.Ga effe die kant op! Daar gaat het nou dáár over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 12 september 2014 om 00:09
quote:Enn schreef op 12 september 2014 @ 00:05:
Nou dus als:
Nou he dat was het echt.
Jah,het zonnetje scheen.
Op je bolletje?
Hiehahooho ja.
Maar als dit gesprekje nu een sarcastische reactie is op een topic waar een to loopt te zeuren over het feit dat Nederlanders altijd lopen te zeiken over het weer.
Mag het dan wel weer op napraat?
Sorry, maar ik probeer de regels helder te krijgen
Nou dus als:
Nou he dat was het echt.
Jah,het zonnetje scheen.
Op je bolletje?
Hiehahooho ja.
Maar als dit gesprekje nu een sarcastische reactie is op een topic waar een to loopt te zeuren over het feit dat Nederlanders altijd lopen te zeiken over het weer.
vrijdag 12 september 2014 om 00:12
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:09:
[...]
Wat mij betreft wel.
[...]
Wat mij betreft wel.
vrijdag 12 september 2014 om 00:12
vrijdag 12 september 2014 om 00:15
quote:Enn schreef op 12 september 2014 @ 00:08:
[...]
Ga effe die kant op! Daar gaat het nou dáár over.
Oh oké,
Net of ik op een verjaardag zit en probeer twee gesprekken te volgen en te bepalen bij welke ik aan ga sluiten.
En omdat ik te lang twijfel welke het wordt en het inmiddels stom gaat worden als ik ineens mee ga praten waardoor ik uiteindelijk eigenlijk nergens bij hoor en iedereen gezellig/ dan wel verhit zit te praten en ik eenzaam en zwijgend op de bank zit.
En ja, dat soort dingen heb ik dus
[...]
Ga effe die kant op! Daar gaat het nou dáár over.
Oh oké,
Net of ik op een verjaardag zit en probeer twee gesprekken te volgen en te bepalen bij welke ik aan ga sluiten.
En omdat ik te lang twijfel welke het wordt en het inmiddels stom gaat worden als ik ineens mee ga praten waardoor ik uiteindelijk eigenlijk nergens bij hoor en iedereen gezellig/ dan wel verhit zit te praten en ik eenzaam en zwijgend op de bank zit.
vrijdag 12 september 2014 om 00:19
quote:consuelabananahammok schreef op 11 september 2014 @ 23:56:
Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.Ik vind het een aardige samenvatting, zoveel heb ik er ook van begrepen.
Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.Ik vind het een aardige samenvatting, zoveel heb ik er ook van begrepen.
vrijdag 12 september 2014 om 00:19
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:15:
[...]
Oh oké,
En ja, dat soort dingen heb ik dus Dat wijst zichzelf wel uit, denk ik. Komt goed.
[...]
Oh oké,
En ja, dat soort dingen heb ik dus Dat wijst zichzelf wel uit, denk ik. Komt goed.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 12 september 2014 om 00:22
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:15:
[...]
Oh oké,
Kom maar bij mij op de schommelbank, ik voel me wat wereldvreemd.
[...]
Oh oké,
Kom maar bij mij op de schommelbank, ik voel me wat wereldvreemd.