napraters-kletstopic

11-09-2014 21:45 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je over van alles en nog wat kletsen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Enn schreef op 11 september 2014 @ 23:30:

[...]

Jah... Goed gedaan! Ondertussen nemen ander kletsers het daar over.
o, nee dat doe ik zaterdag wel, dan kan ik het vermelden in het zonnige schaamhaardag topic
quote:sabbaticalmeds schreef op 11 september 2014 @ 23:33:

o, nee dat doe ik zaterdag wel, dan kan ik het vermelden in het zonnige schaamhaardag topicMag je wel napraten in het napraattopic over het napraters-kletstopic?
ik wel
Ik doe alvast een tvp.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Kom net het forum op dus ik ben even in de war,

Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen op het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.
quote:Kurritsj schreef op 11 september 2014 @ 23:49:

Ik doe alvast een tvp. Was het al zover gezakt? Dat is het voordeel van het napraattopic, dat blijft bovenaan staan.
quote:consuelabananahammok schreef op 11 september 2014 @ 23:56:

Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.Kort samengevat, ja.
WTF is dit nu weer???
quote:doornroosje9 schreef op 12 september 2014 @ 00:00:

[...]

Kort samengevat, ja.Zo, ik ben snel van begrip
Nou dus als:

owww wat was het toch weer fijn weer vandaag.

Nou he dat was het echt.

Jah,het zonnetje scheen.

Op je bolletje?

Hiehahooho ja.

Dat kan hier en daar heeft Doornroosje voor gezorgd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:_isis_ schreef op 12 september 2014 @ 00:03:

WTF is dit nu weer???

Zie mijn samenvatting!!

Kennelijk was het vrij regelloze napraat, niet zo regelloos.
olalalallaaaa geopend ipv napraten op eausm napraattopic snap ut
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:05:

[...]

Zie mijn samenvatting!!

Kennelijk was het vrij regelloze napraat, niet zo regelloos.Ga effe die kant op! Daar gaat het nou dáár over.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 12 september 2014 @ 00:05:

Nou dus als:

owww wat was het toch weer fijn weer vandaag.

Nou he dat was het echt.

Jah,het zonnetje scheen.

Op je bolletje?

Hiehahooho ja.

Dat kan hier en daar heeft Doornroosje voor gezorgd.

Maar als dit gesprekje nu een sarcastische reactie is op een topic waar een to loopt te zeuren over het feit dat Nederlanders altijd lopen te zeiken over het weer.

Mag het dan wel weer op napraat?

Sorry, maar ik probeer de regels helder te krijgen
Denk nu al aan scamp morgenvroeg
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:09:

[...]

Maar als dit gesprekje nu een sarcastische reactie is op een topic waar een to loopt te zeuren over het feit dat Nederlanders altijd lopen te zeiken over het weer.

Mag het dan wel weer op napraat?

Sorry, maar ik probeer de regels helder te krijgen

Wat mij betreft wel.
quote:_isis_ schreef op 12 september 2014 @ 00:10:

Denk nu al aan scamp morgenvroeg Waarom? Die kan er toch ook niets aan doen?
quote:_isis_ schreef op 12 september 2014 @ 00:10:

Denk nu al aan scamp morgenvroeg Die heeft iets te doen morgen, kan een paar uur bijlezen.
quote:Enn schreef op 12 september 2014 @ 00:08:

[...]

Ga effe die kant op! Daar gaat het nou dáár over.

Oh oké,

Net of ik op een verjaardag zit en probeer twee gesprekken te volgen en te bepalen bij welke ik aan ga sluiten.

En omdat ik te lang twijfel welke het wordt en het inmiddels stom gaat worden als ik ineens mee ga praten waardoor ik uiteindelijk eigenlijk nergens bij hoor en iedereen gezellig/ dan wel verhit zit te praten en ik eenzaam en zwijgend op de bank zit.

En ja, dat soort dingen heb ik dus
quote:consuelabananahammok schreef op 11 september 2014 @ 23:56:

Maar als ik het goed begrijp is er een napraattopic in het leven geroepen waar je over van alles mag napraten en mag zeggen wat je beter niet in ander topic kan doen, maar daar mag je toch ook niet alles zeggen het napraat topic en is er nu het napraat kletstopic.Ik vind het een aardige samenvatting, zoveel heb ik er ook van begrepen.
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:15:

[...]

Oh oké,

Net of ik op een verjaardag zit en probeer twee gesprekken te volgen en te bepalen bij welke ik aan ga sluiten.

En omdat ik te lang twijfel welke het wordt en het inmiddels stom gaat worden als ik ineens mee ga praten waardoor ik uiteindelijk eigenlijk nergens bij hoor en iedereen gezellig/ dan wel verhit zit te praten en ik eenzaam en zwijgend op de bank zit.

En ja, dat soort dingen heb ik dus Dat wijst zichzelf wel uit, denk ik. Komt goed.
quote:doornroosje9 schreef op 12 september 2014 @ 00:13:

[...]

Die heeft iets te doen morgen, kan een paar uur bijlezen.arm mens
BG nu met B,ik wist niet dat jij een feestje gaf. Mag ik ook komen.
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:15:

[...]

Oh oké,

En ja, dat soort dingen heb ik dus

Kom maar bij mij op de schommelbank, ik voel me wat wereldvreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven