napraters-kletstopic

11-09-2014 21:45 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je over van alles en nog wat kletsen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:redhothead schreef op 12 september 2014 @ 00:22:

[...]

Kom maar bij mij op de schommelbank, ik voel me wat wereldvreemd.

[img]http://www.classindo-wood.com/images/re ... 02-zit.jpg[/img]Oeh dat ziet er cosey uit!
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:15:

[...]

Oh oké,

Net of ik op een verjaardag zit en probeer twee gesprekken te volgen en te bepalen bij welke ik aan ga sluiten.

En omdat ik te lang twijfel welke het wordt en het inmiddels stom gaat worden als ik ineens mee ga praten waardoor ik uiteindelijk eigenlijk nergens bij hoor en iedereen gezellig/ dan wel verhit zit te praten en ik eenzaam en zwijgend op de bank zit.

En ja, dat soort dingen heb ik dus Dit is de meest treffende beschrijving van mijn meeleesstand op het VF! Alleen mijn verjaardagsvisite duurt dus al meer dan tien jaar..

Moet je nagaan wat ík denk als ik lees dat je geen leven hebt als je te veel op het forum zit
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Waar moet ik nu gaan gillen????
quote:_isis_ schreef op 12 september 2014 @ 00:30:

Waar moet ik nu gaan gillen????

Dat kan weer op allebei.

Ik weet het, het is een enorm ingewikkeld systeem.
quote:feow schreef op 12 september 2014 @ 00:25:

[...]

Dit is de meest treffende beschrijving van mijn meeleesstand op het VF! Alleen mijn verjaardagsvisite duurt dus al meer dan tien jaar..

Moet je nagaan wat ík denk als ik lees dat je geen leven hebt als je te veel op het forum zit

Ahw....

Maar op het forum is het best makkelijk , dan zeg je gewoon : sorry kom even uit de meeleesmodus maar....

En dan brand je los.

Maar in het echie op een verjaardag is het weer onbeschoft als je zegt, sorry maar ik luister al de hele tijd jullie intieme gesprek af maar...
Ik wil ook gillen. Doe het hier....en dáár. Luxe!
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 00:40:

[...]

Dat kan weer op allebei.

Ik weet het, het is een enorm ingewikkeld systeem. thanks
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 00:44:

Ik wil ook gillen. Doe het hier....en dáár. Luxe!Sorry maar dat vind ik dan weer overdreven
Ja? Is het te hebberig Phoebe?
.
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 00:51:

Ja? Is het te hebberig Phoebe?Ja, echt je geeft jou 1 vinger...
Maar in het echie op een verjaardag is het weer onbeschoft als je zegt, sorry maar ik luister al de hele tijd jullie intieme gesprek af maar...

....ik heb ook zo'n last van aambeien, hoe ben jij er vanaf gekomen zei je?" En dan neem je een slokje van je wijntje en kijkt de gastvrouw/heer verwachtingsvol aan.
quote:Ismene schreef op 12 september 2014 @ 00:52:

Vraag me nog steeds af waarom ik een trol ben...

Meid ik heb het niet op de voet gevolgd, maar wat ik er van begrijp post jij dingen wat doet doet denken dat je niet zo nieuw bent omdat je dat anders niet zou weten , en dus hebben sommige vermoedens dat je niet zo nieuw en dus niet zo echt bent.

Dat noemen ze dan een trol ( niet echt)

Maar als je zelf weet dat dat niet zo is, laat het dan gaan.

Heb er gewoon schijt aan als mensen dat denken.mensen denken hier ook zoveel over mij en dat is ook niet altijd even tof.
Ik schijn een vent te zijn in de hoofden van sommigen, vind ik ook zo niet tof.
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 00:52:

....ik heb ook zo'n last van aambeien, hoe ben jij er vanaf gekomen zei je?" En dan neem je een slokje van je wijntje en kijkt de gastvrouw/heer verwachtingsvol aan.

Of,

Sorry, ik ving iets op over dat je je man niet meer zo aantrekkelijk vindt om wat ook alweer?

Ja ik verstond het niet zo goed want je fluistererde nogal.

Wat? moet ik zachter praten? Waarom kijk je zo boos naar mij? Ja het spijt mij maar ik vind jullie gesprek zo leuk en ik wil graag gezellie meekletsen, dat is je man toch ?

Hoezo niet wijzen?
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 01:00:

Ik schijn een vent te zijn in de hoofden van sommigen, vind ik ook zo niet tof.

En ik ben een dramaqueen en dat is allemaal mijn schuld.

Vind ik ook niet zo stof, maar ach.

Iemand anders vindt mij weer lief.
.
quote:consuelabananahammok schreef op 12 september 2014 @ 01:03:

[...]

Of,

Sorry, ik ving iets op over dat je je man niet meer zo aantrekkelijk vindt om wat ook alweer?

Ja ik verstond het niet zo goed want je fluistererde nogal.

Wat? moet ik zachter praten? Waarom kijk je zo boos naar mij? Ja het spijt mij maar ik vind jullie gesprek zo leuk en ik wil graag gezellie meekletsen, dat is je man toch ?

Hoezo niet wijzen? en dan toezien hoe de pleuris uitbreekt in Huize Lieve Vrede.
quote:Ismene schreef op 12 september 2014 @ 01:09:

[...]

Had al gezegd dat ik al een tijd meelas, en niet durfde posten, omdat jullie steeds newbies met de grond gelijk maakte. Zelfs na deze toegeving blijf ik een trol. Ben het ook even beu dat ik hier dan mijn hart en ziel post.Lieve schat, dan zijn degene die jou voor trol uitmaken blind of ze kunnen niet goed lezen. Dat gebeurt hier wel vaker en ook ik lees weleens over zaken heen, maar om dan meteen iemand trol te noemen? Nee, dat vind ik ook te ver gaan. Nogmaals, probeer je wat minder de onhebbelijkheden van anderen aan te trekken en noem jezelf geen newbie meer, gewoon lezen, posten, reageren. Niemand is écht geïnteresseerd in wie hoe lang hier rondloopt.
quote:Ismene schreef op 12 september 2014 @ 01:09:

[...]

Had al gezegd dat ik al een tijd meelas, en niet durfde posten, omdat jullie steeds newbies met de grond gelijk maakte. Zelfs na deze toegeving blijf ik een trol. Ben het ook even beu dat ik hier dan mijn hart en ziel post.

Lieve ismene zou je mij er alsjeblieft buiten willen laten?

Ik maak newbies niet met de grond gelijk namelijk.

En het is ook niet mijn bedoeling je te kwetsen, of ruzie te maken.

Ik probeer je alleen uit je modus te halen, je blijft er in hangen.

Je bent geen trol, nou dat neem ik aan, ik dacht dat sowieso al niet.
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 01:10:

[...]

en dan toezien hoe de pleuris uitbreekt in Huize Lieve Vrede.

Ja mooi toch!!

Real life trollen
Stoken in een goed huwelijk uit jaloersie (nieuwe spelling, opgepikt op dit forum)
quote:Sensy12 schreef op 12 september 2014 @ 01:20:

Stoken in een goed huwelijk uit jaloersie (nieuwe spelling, opgepikt op dit forum)Ho ho ho, dat is dan geen goed huwelijk als je je man niet meer aantrekkelijk vindt, het is stoken in een slecht huwelijk!
trouwen!!! yeeeey.... hyper hyper fralala ik moet echt mijn bed in! Voor ik nog meer onzin ga uitkramen!
Ismene STOP! Je bent geen trol! Ik snap dat dit je kwetst maar je punt is nu gemaakt. Door er over door te blijven gaan maak je het véél groter dan het is. Ik vind je lief en leuk en lees je graag weer in je gekke eigen vrolijke bui dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven