Postcrossing deel 10

13-05-2014 21:12 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier mee over postcrossing!

Hoe werkt het?

registreer je op de website en vul je profiel invraag op de website een adres aan van iemand ergens over de hele wereldstuur een ansichtkaart naar dat adresals de kaart ontvangen is krijg je een 'hurray!' in je mail en dan wordt jouw adres aan een willekeurige ander gegevenwacht tot je een kaart ontvangtregistreer de ontvangen ansichtkaart in het systeem

Dus regelmatig al dan niet tropisch verrassingen op je deurmat , leuke contacten met onbekenden over de hele wereld, mooie verhalen en mooie plaatjes!

Het vorige topic staat hier!
Labellei ja helemaal goed! Idd grappig dezelfde kaart en beide als laatste
Nou.. ik kan Morgana niet vinden en 'deel van gebruikersnaam' lukt bij zoeken bij mij dus niet

~gaat op zoek naar Hertje~

Gevonden

Zag ineens de mogelijkheid "sinds toen en toen langsgeweest.." maakt de zoektocht wat korter
Later is nu
Morgana had ik zo gevonden. Als je mij hebt, moet dat zeker lukken
@Dreamer: je moet wel een * invullen bij (deel van) gebruikersnaam. Stel je zoekt hertje en ze heet bij pc ikbenhertjemetdekids en je weet alleen dat hertje er in voor komt dan kun je invullen *hertje*

Misschien heb je het ook zo gedaan en het is nu ook niet meer nodig. Want wij hebben elkaar al gevonden!

En nu nog de anderen, als zij willen. Winters? Snorhaar? Md1991? Alle anderen....?
Ha vond het zelf ook een hele mooie kaart. Ik hou wel van een beetje kleur! Maar ff een vraag.. waar zoeken jullie precies? Net nog gekeken op de ochtend site maar heb geen idee *soms een beetje blond*
Aan het eind komt alles goed. Is het niet goed: dan is dat niet het eind.
Morgana:

Je gaat naar explore, dan naar search, dan naar members.

En dan kun je dit invullen: (zomaar voorbeeldje, hertje woont ook niet in Harderwijk) .

Ah.. je zoekt een deel met een * in andere programma's doe je dat vaak met een % dus dat had ik geprobeerd.

Nouja.. gevonden! Inderdaad.. Snorhaar nog. Die woont (veel) dichterbij (ons) dan Morgana, ook al woont ze dan in het buitenland
Later is nu
@labellei, ik ben in eind 2012 gestopt en begin 2011 begonnen. Niet zo heel lang dus en neem je ook helemaal niet kwalijk als je mij niet kent. Ik werkte wel vaak in de weekenden.

@morgana, ik heb je gevonden en je brievenbus kaart gefavoriet!

@dreamer, dat kaartje dat je hebt gefavoriet, heb ik nog een keer. Hebben?

Alleen hertje is voor mij een groot raadsel.
It ain't me
@Cocomo: voor hertje kun je ook bij mijn favorieten kijken. Het is de brievenbuskaart die ik bij haar heb gefavoriet.

Ik werk in eerste instanties doordeweeks. En ik ken inderdaad niét iedereen. Volgens mij lukt dat ook niet zo snel: iedere vrijwilliger kennen qua naam en gezicht. Ik ben ook niet meegeweest op álle uitjes.

@Dreamer: tja hoe vinden we Snorhaar in Deutschland. Daar zijn al zoveel pc'ers.

@Morgana: gelukt?

@Winters: heb jij nog wat hints? Of woon je in Winterswijk?
Ik weet bijna zeker dat ik snorhaar gevonden heb!
It ain't me
Ik vind 'm wel heel mooi, Cocomo, maar ik hoop 'm zelf uit Vietnam te krijgen, uiteraard Ik dub nog even, doe eigenlijk niet aan swaps he

Als ik jou nou vertel, via een dm op pc (leuk man, afko's ) wie hertje is, vertel jij mij dan wie volgens jou Snorhaar is? Hoef ik niet meer te zoeken
Later is nu
Jeej.. over 10 dagen is Cocomo precies 1 jaar postcrosser
Later is nu
Cocomo, ik heb bij jou een kaartje gefavoriet (blijft een leuk woord) uit Korea

Labellei, raar dat brievenbus kaartje is "maar" 2x gefavoriet bij mij, door de ontvanger en iemand uit de USA...

Ik vermoed dat ik Md1991 en Winters ook gevonden heb.

Goed ik moet nu echt wat zinnigs gaan doen, vanmiddag een huis vol kids en vanavond 6 eters voor een gezellige bbq en mijn huis is nu nog 1 groot rampenplan
Hoedan Hertje? Hoe vind je deze mensen?

Ik ben bang dat ik amper kan onthouden waar jullie allemaal wonen, dat zoekt al lastiger

Ik heb in evernote een lijstje aangemaakt met 'echte' namen van vivaforummers en waar ik ze van ken, anders raak ik dat echt volledig kwijt ~zeef~
Later is nu
dreamer, ik heb ook een lijstje hoor (incl woonplaats), mij te ingewikkeld viva namen, pc namen en help we hebben ook nog een normale naam

md1991 en winters net zo zoeken als Cocomo (zonder woomplaats), dan kom je er wel denk ik... was een gok je van mij bij md krijg je maar 1 persoon, en bij winters meerdere maar door iets wat ze hier geschreven heeft vermoed ik haar woonplaats.
Ik kan Snorhaar niet vinden .
Bij winters krijg ik juist helemaal geen logische hit? Zijn allemaal al meer dan een week niet langs geweest. Die MD zou kunnen, geen idee. Heeft wel leuke kaartjes gefavoriet
Later is nu
Ik krijg 1 winters! Dat moet haar zijn! Kan best kloppen.

En md1991 is écht een makkie!

Edit

Ik moet nu zó lachen.

Winters lijkt echt niet op haar Avatar! Die had ik zó in mijn hoofd!

(Als ze het is tenminste)
Ik denk dat ik Snorhaar heb.

Het lijkt wel CSI.....
quote:Dreamer schreef op 12 september 2014 @ 10:23:

Jeej.. over 10 dagen is Cocomo precies 1 jaar postcrosser

Jaa! Dat moeten we vieren

Ik denk dat ik md en winters heb gevonden. Hertje ondertussen ook!

Ik zal de vermoedelijk naam van snorhaar pben dreamer!

En ik heb het ondertussen ook maar eens opgeschreven
It ain't me
Haha idd! Ik vind het leuk :-)
It ain't me
Ben dan benieuwd of we dezelfde Snorhaar gevonden hebben. Haha.

Spannend!
Nou.. heeft iemand het Snorhaar al gevraagd?

Als ik 'Winters' intyp, krijg ik dus helemaal geen hit

Ik heb nog wat namen, van de mensen die aan het begin van dit topic meer meeschreven
Later is nu
Je hebt wel de sterretjes ingevuld dreamer? Bij winters. ...
Ja, maar die is dus 12 dagen terug voor het laatst ingelogd bij pc, vandaar dat ik dacht dat zij het niet was. Bovendien 106 ontvangen kaarten, "onze" winters is vrij nieuw, toch?

En met sterretje ervoor en erna krijg ik nog meer Winters-sen, maar die zijn ook minimaal 6 dagen niet ingelogd op pc
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven