Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 september 2014 om 00:03
zaterdag 13 september 2014 om 00:05
quote:Bieb2.0 schreef op 13 september 2014 @ 00:01:
[...]
Ik weet dat ze er zijn maar kan het me zo slecht voorstellen.
Alleen maar lezen en niks zeggen.Nahja.... ik las in de eerste instantie ook alleen maar op het internet. Ik had eigenlijk geen 'notie van' dat ik er ook kon gaan schrijven ondanks dat ik heus snapte dat die mogelijkheid er was. Maar dat deed ik gewoon niet en toen kreeg ik Hyves. Nou en daardoor begon mijn schrijf/reageer-kwartje te vallen.....
[...]
Ik weet dat ze er zijn maar kan het me zo slecht voorstellen.
Alleen maar lezen en niks zeggen.Nahja.... ik las in de eerste instantie ook alleen maar op het internet. Ik had eigenlijk geen 'notie van' dat ik er ook kon gaan schrijven ondanks dat ik heus snapte dat die mogelijkheid er was. Maar dat deed ik gewoon niet en toen kreeg ik Hyves. Nou en daardoor begon mijn schrijf/reageer-kwartje te vallen.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 13 september 2014 om 00:05
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 00:03:
Ik weet nog wel dat ik enorm moest wennen aan de layout van het nieuwe Viva forum. Dat oude was veel gezelliger, dit vond ik maar kil. Maar het is gaan wennen de afgelopen jaren.Vond ik ook. Nu weet ik niet eens meer hoe het er eerst uitzag.
Ik weet nog wel dat ik enorm moest wennen aan de layout van het nieuwe Viva forum. Dat oude was veel gezelliger, dit vond ik maar kil. Maar het is gaan wennen de afgelopen jaren.Vond ik ook. Nu weet ik niet eens meer hoe het er eerst uitzag.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 13 september 2014 om 00:13
zaterdag 13 september 2014 om 00:14
zaterdag 13 september 2014 om 00:15
zaterdag 13 september 2014 om 00:16
quote:Marquise schreef op 13 september 2014 @ 00:13:
Om als meelezer (en langdurig meelezer) eens te reageren: omdat ik voor een deel de reageerbehoefte mis.
Behalve nu, maar ik geef een glas rosé de schuld. en al 5 hele dagen aangemeld en dan niks zeggen? knap.
herstel je hebt al 11 postings gedaan welkom
Om als meelezer (en langdurig meelezer) eens te reageren: omdat ik voor een deel de reageerbehoefte mis.
Behalve nu, maar ik geef een glas rosé de schuld. en al 5 hele dagen aangemeld en dan niks zeggen? knap.
herstel je hebt al 11 postings gedaan welkom
zaterdag 13 september 2014 om 00:25
quote:Marquise schreef op 13 september 2014 @ 00:13:
Behalve nu, maar ik geef een glas rosé de schuld.
Yay! Blijven reageren hoor! Mooie ava.
Behalve nu, maar ik geef een glas rosé de schuld.
Yay! Blijven reageren hoor! Mooie ava.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.