Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Scamp schreef op 13 september 2014 @ 00:36:

Zo.. en nu weer een tijdelijk of nachtelijk slotje op dit topic want ik ga naar bed.

trusten ga ook
Slaap lekker!
Life is short. Eat dessert first.
quote:_isis_ schreef op 13 september 2014 @ 00:33:

offtopic

Miss.Innuendo las net iets op een ander topic.O, wat lief...maar waar las je wat dan?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 00:43:

[...]

O, wat lief...maar waar las je wat dan?Leo's topic, denk ik? Heel lief.
Ik zie nu pas dit topic sexdates

De hengelaar is er weer met zijn derde topic. Wel vreemd dat het nog niet verwijderd is, staat er al een paar uur.
Jeetje Enn , dat je allemaal nog zoveel weet van jaren geleden.

Ik heb volgens mij flink alzheimer de laatste tijd, ik lees hier dingen en er gaan weinig lampjes branden.

Dan te bedenken dat ik hier inmiddels ook al 10 jaar zit
quote:consuelabananahammok schreef op 13 september 2014 @ 00:52:

Jeetje Enn , dat je allemaal nog zoveel weet van jaren geleden.

Ik heb volgens mij flink alzheimer de laatste tijd, ik lees hier dingen en er gaan weinig lampjes branden.

Dan te bedenken dat ik hier inmiddels ook al 10 jaar zit Datgene wat indruk maakt blijft je bij. Zegt niets over jouw geheugen. Ik kan me huppeldepup en nog een huppeldepup nog héél goed herinneren (onder de oude nick dan hé) maar dat kwam door de topics en wat me bij is gebleven. Jij weet weer dingen die ik allang vergeten ben (en ik ben jaren niet meer op het forum geweest tot sinds kort). Niks Alzheimer; gewoon selectief geheugen.
vader-dochter topic....moeder gaat lekker uit haar plaat. Bella zat er met haar eerste opmerking niet ver naast. Aparte reacties en ik ben even gaan loepen. Interessante topic-historie.
Ik ben ook meer een meelezer , af en toe post ik jets.

Ik gebruik het forum als heerlijke ontspanning voor het slapen gaan

Welterusten
Goedemorgen !
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goedemorgen.
quote:tejita schreef op 13 september 2014 @ 01:26:

Ik ben ook meer een meelezer , af en toe post ik jets.

Ik gebruik het forum als heerlijke ontspanning voor het slapen gaan

Welterusten Ik ben dus niet de enige. Sinds dit topic er is lees ik in de ochtend ook even bij.
Goedemorgen vanaf een zonovergoten waddeneiland
Goedemorgen!
quote:Sensy12 schreef op 13 september 2014 @ 01:24:

vader-dochter topic....moeder gaat lekker uit haar plaat. Bella zat er met haar eerste opmerking niet ver naast. Aparte reacties en ik ben even gaan loepen. Interessante topic-historie.Nou idd zeg. Grofgebekte tante
Je bent zelf een theepot
Good morning!

Een nieuwe dag, een nieuw zeester avontuur!
Ik ben nieuw hier op het forum en heb ook meegelezen.
Nog geen motto
quote:Konijntjes schreef op zaterdag 13 september 2014 09:54 Ik ben nieuw hier op het forum en heb ook meegelezen.Ahh wat een lieve avatar!
quote:Konijntjes schreef op 13 september 2014 @ 09:54:

Ik ben nieuw hier op het forum en heb ook meegelezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Goedemorgen allemaal (ok, bijna middag, maar goed).

Leuk, meelezers die meeschrijven.

Yasmijn, hier geen zon te zien, wat zalig!
Goede smorgus!

Tejita, je moet vaker mee komen schrijven lieverd!

Welkom Konijntjes

Yas, je eiland ziet er prachtig uit. Klinkt als een heerlijke vakantie.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 09:43:

Good morning!

Een nieuwe dag, een nieuw zeester avontuur!Ha Larva, nou heb ik toch je foto gemist
quote:Sensy12 schreef op 13 september 2014 @ 01:24:

vader-dochter topic....moeder gaat lekker uit haar plaat. Bella zat er met haar eerste opmerking niet ver naast. Aparte reacties en ik ben even gaan loepen. Interessante topic-historie.Ik heb het ook gelezen, wat schrijft zij op hatelijke toon over zowel haar man als haar dochter. Beetje vreemd, het lijkt wel alsof ze een hekel aan allebei heeft. En dan dat agressieve taalgebruik. Het komt heel naar over, lijkt me geen fijn thuis als dit vaker speelt.
quote:Merisi schreef op 13 september 2014 @ 11:34:

[...]

Ik heb het ook gelezen, wat schrijft zij op hatelijke toon over zowel haar man als haar dochter. Beetje vreemd, het lijkt wel alsof ze een hekel aan allebei heeft. En dan dat agressieve taalgebruik. Het komt heel naar over, lijkt me geen fijn thuis als dit vaker speelt.Het loepje hielp
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 13 september 2014 @ 11:40:

[...]

Het loepje hielpInderdaad, wat een treurnis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven