Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
En toch rukt het op.

http://www.telegraaf.nl/b ... hadvlaggen_te_koop__.html

http://www.telegraaf.nl/b ... n__sharia-politie___.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 06 september 2014 @ 14:57:

[...]

Dit had ik mij ook afgevraagd.

Maar ik ben bang dat dat niet gaat gebeuren.

Arme mensen.De barbaren die genieten van hoofden afsnijden, houden zich vast niet bezig met de nabestaanden dus die moeten er maar mee leven dat er geen afscheid en geen graf is van hun dierbare. In- en in-slecht dat IS-tuig.
quote:malu3 schreef op 06 september 2014 @ 15:17:

[...]

De barbaren die genieten van hoofden afsnijden, houden zich vast niet bezig met de nabestaanden dus die moeten er maar mee leven dat er geen afscheid en geen graf is van hun dierbare. In- en in-slecht dat IS-tuig.

Walgelijke lui, hoe kun je in staat zijn zoiets te doen?

Ik snap ook niet dat iedereen maar afgeslacht moet worden. En als ze dan het veroverde gebied als kalifaat hebben, wat dan? Gaan ze daar dan lekker middeleeuwen spelen of willen ze meer gebied?
Iedereen die Jihadisme zou verheerlijken zou toch vervolgd worden??

Wat gebeurt er dan met die vlagverkopers??
quote:politiehier schreef op 06 september 2014 @ 21:04:

[...]

Walgelijke lui, hoe kun je in staat zijn zoiets te doen?

Ik snap ook niet dat iedereen maar afgeslacht moet worden. En als ze dan het veroverde gebied als kalifaat hebben, wat dan? Gaan ze daar dan lekker middeleeuwen spelen of willen ze meer gebied?Het uiteindelijke doel is dat de hele wereld islamitisch wordt, dan is er eeuwige vrede. Tot die tijd niet en moet dus via jihad de werled veroverd worden. Het begin is er (de islamitische staat, zo groot als de UK), de rest van de wereld is een kwestie van tijd
Eeuwige vrede, mijn reet! Ze slachten net zo hard moslims af van een andere club.
Zijn er nog mensen die (onbewust) mensen die lijken of ze bij de Islam horen ontwijken?

Vroeger had ik er echt geen problemen mee, maar tegenwoordig kan ik niet eens tegen om naast zo iemand te moeten staan in een rij ofzo.

Ik voel me hier heel slecht door want ik ben totaal niet tegen andere culturen of geloven.
Hoe eng is de islam?

Nou zo eng dus:

http://www.barenakedislam ... ristian-children-in-iraq/

(pas op, de beelden zijn niet zo fijn te zien)
quote:poeziewoezie schreef op 12 september 2014 @ 14:42:

Hoe eng is de islam?

Nou zo eng dus:

(pas op, de beelden zijn niet zo fijn te zien)

Bah, wat een gewetenloze griezels zijn ze. Eigenlijk nog erger dan de nazi´s en dat wil wat zeggen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je dit een ander mens aan kunt doen. Ze volgen echter de profeet die al net zo´n moordzuchtige, niets en niemand ontziende idioot was.

Ik hoop echt dat die IS-moordenaars stuk voor stuk afgeslacht worden want dat verdienen ze dubbel en dwars.
quote:silvestri schreef op 07 september 2014 @ 18:42:

Zijn er nog mensen die (onbewust) mensen die lijken of ze bij de Islam horen ontwijken?

Vroeger had ik er echt geen problemen mee, maar tegenwoordig kan ik niet eens tegen om naast zo iemand te moeten staan in een rij ofzo.

Ik voel me hier heel slecht door want ik ben totaal niet tegen andere culturen of geloven.Nee, dat heb ik helemaal niet. Heb veel moslim-collega's, die IS en hun acties net zo verafschuwen als ieder ander.

Vast, maar ik heb er totaal geen last van. Maar goed, ik vind de Islam dan ook niet enger dan welke religie dan ook.
quote:poeziewoezie schreef op 12 september 2014 @ 14:42:

Hoe eng is de islam?

Nou zo eng dus:

(pas op, de beelden zijn niet zo fijn te zien)shit en toch klik ik.. zucht ..... ik ben in shock

Hemeltje nee. Waarom? Vanwege een stel idioten die duizenden kilometers verderop uit naam van de islam vreselijke dingen doen?

Dan zou je eerder als vrouw mensen die op mannen lijken moeten ontwijken. Zich misdragende mannen komen op veel grotere schaal voor en bovendien in elke straat.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:eldorado schreef op 12 september 2014 @ 17:01:

[...]

Vast, maar ik heb er totaal geen last van. Maar goed, ik vind de Islam dan ook niet enger dan welke religie dan ook.Oh ja. Dan vind je Jozef Stalin vast ook niet enger dan Mahatma Gandhi zeker.
quote:tonkje schreef op 12 september 2014 @ 18:30:

[...]

Hemeltje nee. Waarom? Vanwege een stel idioten die duizenden kilometers verderop uit naam van de islam vreselijke dingen doen?

Dan zou je eerder als vrouw mensen die op mannen lijken moeten ontwijken. Zich misdragende mannen komen op veel grotere schaal voor en bovendien in elke straat.

Die vergelijking loopt echt wel mank. Mannen aanvaarden niet één of andere gewelddadige man-profeet als leider van hun man-zijn. Moslims vinden Mohammed allemaal een voorbeeld, en als je weet wat die heeft gedaan, nou ja...

Als dat hun voorbeeld is, dan moeten ze nadien niet komen klagen dat mensen hen vies bekijken.
quote:amarna schreef op 12 september 2014 @ 16:59:

[...]

Nee, dat heb ik helemaal niet. Heb veel moslim-collega's, die IS en hun acties net zo verafschuwen als ieder ander.En toch raar dat ze die Mohammed maar blijven aanhangen hé. Heeft nochtans hetzelfde gedaan. Consistent zijn ze al zeker niet ...
quote:malu3 schreef op 12 september 2014 @ 16:47:

[...]

Bah, wat een gewetenloze griezels zijn ze. Eigenlijk nog erger dan de nazi´s en dat wil wat zeggen. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je dit een ander mens aan kunt doen. Ze volgen echter de profeet die al net zo´n moordzuchtige, niets en niemand ontziende idioot was.

Ik hoop echt dat die IS-moordenaars stuk voor stuk afgeslacht worden want dat verdienen ze dubbel en dwars.

Erger dan de Nazi???

Dan zou ik als ik jou was het boek "Ik ontsnapte uit Auswitch" maar een lezen.....
quote:seringetje schreef op 12 september 2014 @ 19:58:

[...]

En toch raar dat ze die Mohammed maar blijven aanhangen hé. Heeft nochtans hetzelfde gedaan. Consistent zijn ze al zeker niet ...

Dat slaat nergens op.

Ik ben zelf christen. Christenen hebben uit naam van hun geloof ook vreselijke misdaden begaan. Maakt dat mij een slechter mens? Maken hun misdaden mij medeschuldig?
Christus heeft die misdaden niet begaan. Er staat ook nergens een oproep tot geweld. Mohammed daarentegen is zelf erg moorddadig geweest en roept ook op tot.
En dat heeft Seringetje al tig keer ook uitgelegd.
quote:amarna schreef op 13 september 2014 @ 17:00:

[...]

Dat slaat nergens op.

Ik ben zelf christen. Christenen hebben uit naam van hun geloof ook vreselijke misdaden begaan. Maakt dat mij een slechter mens? Maken hun misdaden mij medeschuldig?Het gaat erover wat de man wiens leer je volgt heeft gedaan. Niet over de daden die zijn volgers plegen dus het slaat wel degelijk ergens op.
Stel nou dat het christendom (op een nare wijze) evolueren en Hitler uiteindelijk als profeet zouden bestempelen en die zienswijze ook opnemen in de bijbel.. en 1400 jaar later als de enige echte boodschapper van God zouden zien, krijg je dezelfde gekte. Gelukkig is dat niet van toepassing in het christendom en alle andere grote religies.
Helaas vind ik alle geloven eng. Was er maar geen geloof. Dan was er wereld vrede (ga ik van uit)

In dit dorp worden de bijbels door je brievenbus 'geduwd'

Ze staan bij winkels om je te overtuigen, ze lopen met je mee naar huis. En stappen bijna bij je in de auto.
Helaas zit oorlog in de mens en als er geen religie meer is als excuus, dan pakken ze wel voetbal of een ander onderwerp. Vrede in het westen zonder religie gaat ook over duidzenden ruggen, dus helaas..

Wat jij beschrijft heb ik zelfs bij de grootste fanatiekeling nooit gezien, overdrijven is ook een vak.
De islam is niet eng, net zo min als het christendom, het zijn degene die deze religie op een radicale en extremistische wijze uitoefenen.. die zijn eng!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven