Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 september 2014 om 19:08
zaterdag 13 september 2014 om 19:11
quote:Enn schreef op zaterdag 13 september 2014 19:08 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="StoraHuntur in "Napraattopic 3"" class="messagelink">StoraHuntur schreef op 13 september 2014 @ 17:51</a>:</b>
Hebben jullie de geheime boodschap al ondekt in dit liedje?
[...]
</div></blockquote> Ik had ook al eens "smells like funk" erin gegooid
Hebben jullie de geheime boodschap al ondekt in dit liedje?
[...]
</div></blockquote> Ik had ook al eens "smells like funk" erin gegooid
zaterdag 13 september 2014 om 19:15
zaterdag 13 september 2014 om 19:19
zaterdag 13 september 2014 om 19:23
quote:StoraHuntur schreef op zaterdag 13 september 2014 19:17 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 13 september 2014 @ 19:16</a>:</b>
Bied2.0 frietje knoflooksaus met kaassoufflee! Hoppaaaaa</div></blockquote>Ja hoor, nu heb ik trek in patat met mayo en een kaassouflee. En jij moet er zeker 150km voor in de auto??
Bied2.0 frietje knoflooksaus met kaassoufflee! Hoppaaaaa</div></blockquote>Ja hoor, nu heb ik trek in patat met mayo en een kaassouflee. En jij moet er zeker 150km voor in de auto??
zaterdag 13 september 2014 om 19:27
quote:Cocomo schreef op 13 september 2014 @ 19:13:
Waarom wordt er op het forum bijv. topperT gezegd? Wie kan mij inlichten?
Goeie vraag. Ik vermoed een samenloop van omstandigheden. Het wordt eigenlijk alleen gebruikt bij de verpersoonsvorming cq verzelfstandiging tot een zelfstandig naamwoord van een werkwoord.
zuigen=zuigerT
schoonmaken=schoonmaakerT
Dus iemand die iets doet is een ietsdoe-erT.
Snappie vous?
Waarom wordt er op het forum bijv. topperT gezegd? Wie kan mij inlichten?
Goeie vraag. Ik vermoed een samenloop van omstandigheden. Het wordt eigenlijk alleen gebruikt bij de verpersoonsvorming cq verzelfstandiging tot een zelfstandig naamwoord van een werkwoord.
zuigen=zuigerT
schoonmaken=schoonmaakerT
Dus iemand die iets doet is een ietsdoe-erT.
Snappie vous?