Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
MissI het gaat niet om de to maar een hele andere forummer die 1000¤ wil zien...

To wil ik nog steeds graag helpen, maar die is nog niet terug
quote:_isis_ schreef op 13 september 2014 @ 19:44:

[...]

ah zo, tot over drie uur dan ben ik er wel uit hoe dat werktDan zal het ook wel 6 uur duren voordat je door hebt dat je een privébericht hebt, want dat wordt heel vaag bovenin je pagina aangegeven
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:NummerZoveel schreef op 13 september 2014 @ 19:38:

Komen jullie me even sponsoren op "financiële nood"? Okay
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 19:45:

MissI het gaat niet om de to maar een hele andere forummer die 1000¤ wil zien...

To wil ik nog steeds graag helpen, maar die is nog niet terugVind ik heel jammer, ik hoop dat ze eruit komt.
Life is short. Eat dessert first.
quote:_isis_ schreef op 13 september 2014 @ 19:39:

[...]

pb? als in pers bureau? Isis, deze avatar is wel een beetje onduidelijk.
quote:bloes schreef op 13 september 2014 @ 19:44:

[...]

Gezellig! Maar alleen voor nu, want ik ga bijna op vakantie. Leuk, waar ga je? Als je dat wil zeggen natuurlijk.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 19:45:

To wil ik nog steeds graag helpen, maar die is nog niet terug

Nou ja, die leest het topic misschien ook verkeerd dan, net als ik.

Ik heb even de laatste pagina teruggelezen maar daar haal ik niet uit dat het om een ander gaat.
quote:Miss.Innuendo schreef op zaterdag 13 september 2014 19:48 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="larva in "Napraattopic 3"" class="messagelink">larva schreef op 13 september 2014 @ 19:45</a>:</b>

To wil ik nog steeds graag helpen, maar die is nog niet terug</div></blockquote>

Ik heb even de laatste pagina teruggelezen maar daar haal ik niet uit dat het om een ander gaat. Het was Catsi en ik zie net dat die haar posts weggehaald heeft.
quote:NummerZoveel schreef op zaterdag 13 september 2014 19:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Miss.Innuendo in "Napraattopic 3"" class="messagelink">Miss.Innuendo schreef op zaterdag 13 september 2014 19:48</a></b> <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="<a href="larva in "Napraattopic 3"" class="link">larva in "Napraattopic 3"</a>" class="messagelink">larva schreef op 13 september 2014 @ 19:45</a>:</b>

To wil ik nog steeds graag helpen, maar die is nog niet terug</div></blockquote>

Ik heb even de laatste pagina teruggelezen maar daar haal ik niet uit dat het om een ander gaat. </div></blockquote>Het was Catsi en ik zie net dat die haar posts weggehaald heeft. Nee dat hebben de mods gedaan..
Ah, dat wist ik niet Larva, dank voor de aanvulling.
Ik heb inmiddels een excuuspost geplaatst nav mijn grapjes.
quote:Merisi schreef op 13 september 2014 @ 19:47:

[...]

Isis, deze avatar is wel een beetje onduidelijk.

-zucht- zo beter?

Isis: mooi!
Miss.Innuendo dus tegen de kerstdagen zie ik een pb tje van je.
Waarom vermelden? Omdat ik hier sinds een paar dagen weer probeer te snappen hoe en wie ik lees. En dan vind ik het wel zo eerlijk om te vermelden, dat ik toch wel van de hoed en de rand weet. Zal ook niet zoveel reageren als jullie hoor, ben nog steeds aan het lezen.
quote:Merisi schreef op 13 september 2014 @ 20:01:

Isis: mooi!ja BB
quote:NummerZoveel schreef op 13 september 2014 @ 19:59:

Ik heb inmiddels een excuuspost geplaatst nav mijn grapjes.Lief. Ik denk niet dat TO daar nog leest.
quote:_isis_ schreef op 13 september 2014 @ 20:02:

Miss.Innuendo dus tegen de kerstdagen zie ik een pb tje van je. Maar ik wil je iets vragen....
Isis, prachtige ava.
quote:Cocomo schreef op 13 september 2014 @ 19:39:

[...]

Absoluut en zonder twijfel volledig duidelijk
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 20:04:

[...]

Maar ik wil je iets vragen.... Vraag hier joh, heb geen nauwelijks best veel geheimen
quote:NummerZoveel schreef op 13 september 2014 @ 19:59:

Ik heb inmiddels een excuuspost geplaatst nav mijn grapjes.Ik ook.
quote:NummerZoveel schreef op zaterdag 13 september 2014 19:59 Ik heb inmiddels een excuuspost geplaatst nav mijn grapjes.Toch geen excuus voor die catsi? Die kwam gewoon even kijken of zij ook kon vangen..
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 september 2014 @ 19:46:

[...]

Dan zal het ook wel 6 uur duren voordat je door hebt dat je een privébericht hebt, want dat wordt heel vaag bovenin je pagina aangegeven 6 uur maar? Bij mij kwam ik er pas na 4 dagen achter.
quote:larva schreef op 13 september 2014 @ 20:08:

[...]

Toch geen excuus voor die catsi? Die kwam gewoon even kijken of zij ook kon vangen..

Nee, voor de TO.

Want het kan inderdaad waar zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven