Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ach geheim ... als ze hun lul ergens inplanten, weten ze nadien niet meer met welke kop ze denken moeten.
Heeeeee.... daar heb je... eeeh.... jee hoe heet jij ook alweer???

Hai Belgenmoppie, fijn je hier weer te zien :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Hey Roland. Fijn te lezen dat je zo lekker druk bezig bent

Van harte
Dank je *bloos*

Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
@ Geheim, mag ik concluderen dat het weer goed is met je svtje? En hoe voel je je er nu bij?
Hij heeft me gisteren duidelijk gemaakt dat hij niet van plan is ermee te stoppen.

Ik denk er nog wel over, maar het kwam gisteren natuurlijk weer niet uit de verf omdat hij aan me zat.

Ik werd veel te blij toen ik hem zag en dan denk ik niet meer na. Ik zal hem maar even ontlopen een tijdje en dan maar kijken.

Ik weet het even niet, ik weet niet eens hoe ik me voel nu.
lastig Geheim, eigenlijk wil je hem exclusief voor je zelf maar dat kun je niet van hem vragen en je kunt hem ook niet hetzelfde bieden. Kan me indenken dat het in je hoofd heel lastig is om dat op een rijtje te zetten.
Je zou er mee door kunnen gaan natuurlijk, maar bedenk dan op welke manier zodat jij je er in elk geval weer goed bij voelt. Want dat is er blijkbaar aardig bij ingeschoten de laatste tijd. Als je dat duidelijk hebt voor jezelf en hij gaat ook nog eens met jouw 'voorwaarden' akkoord, dan is het een ander verhaal. En dan maar hopen natuurlijk dat je 'm er niet te vaak aan moet herinneren.

't Is inderdaad wat Coldsister zei: als je geen prioriteit bent, wees dan ook geen optie. Want dat maakt dat je je er zo beroerd onder voelt.
quote:geheim1972 schreef op 18 juli 2008 @ 08:21:

Ik werd veel te blij toen ik hem zag en dan denk ik niet meer na.

Hoe herkenbaar .Mijn sv heeft al een tijd geleden aangegeven dat hij niet meer wil maar door een paar acties van hem heb ik daar zo mijn twijfels over.

Ik heb me ook voorgenomen om er niet gelijk op in te gaan als hij aangeeft toch weer iets te willen maar zodra ik hem zie of spreek op msn verdwijnen die voornemens als sneeuw voor de zon.

Hij komt vanavond even langs met zijn nr 1 om wat te drinken.Kan ik gelijk testen hoe mijn gevoel/verstand zich houdt.
quote:pinolover2 schreef op 18 juli 2008 @ 08:34:

[...]

Hij komt vanavond even langs met zijn nr 1 om wat te drinken.Kan ik gelijk testen hoe mijn gevoel/verstand zich houdt.

Ja, daar loop ik dus ook tegenaan. Hij zal hoe dan ook deel uitmaken van mijn leven. Ik moet bv morgen een hele dag met hem doorbrengen, daar kom ik gewoon niet onderuit.

Hoe dan ook, ik beloof plechtig niet meer te klagen over mijn sv totdat ik eindelijk eens een ruggegraat bij mezelf ontdek.

Jullie zijn altijd zo lief aan het ratelbanden en ik hoor jullie adviezen echt wel, en ik ben het ook met jullie eens, maar het lukt nog even niet.
Maar wij hebben ook heel makkelijk praten natuurlijk. Je weet zelf altijd heel goed wat het beste is... maar daarnaar handelen is iets heel anders. Been there, done that .

Nou ja, dan wens ik je toch een hele fijne tijd, totdat je je ruggegraat gevonden hebt .

En klagen mag... anders wordt het veel te stil hier.
quote:geheim1972 schreef op 18 juli 2008 @ 09:16:

[...]Jullie zijn altijd zo lief aan het ratelbanden en ik hoor jullie adviezen echt wel, en ik ben het ook met jullie eens, maar het lukt nog even niet.Maar da's toch altijd zo? Je kunt er nog zo vaak over praten, nog zo veel adviezen krijgen: maar pas wanneer je zelf echt voelt dat je het zat bent of niet verder kunt, dan komt de beslissing. Maar die is dan ook definitief. En het neemt gewoon tijd om naar dat punt toe te groeien.

Ratelbanden... ratelbanden... waar ken ik dat nou ook alweer van
Je bent emotioneel veel te afhankelijk van je SV.

Of hou het bij het lichamelijke of zoek een echte relatie zou ik zeggen.
speel de lotto
Klagen mag altijd, dan is er weer wat om op te reageren.. Enne.. tegen wie zou je anders moeten klagen????

Afstand houden is zooo moeilijk.. en zeker als het ook nog iemand is die gewoon in je dagelijkse leven verschijnt..

You go girl!!!
quote:anotherniceguy schreef op 18 juli 2008 @ 10:31:

Je bent emotioneel veel te afhankelijk van je SV.

Of hou het bij het lichamelijke of zoek een echte relatie zou ik zeggen.

Hmm, ben jij dat zelf op de foto? Kan ik je dan even spreken in de vijver?

Een nice guy zou best verfrissend zijn...
quote:geheim1972 schreef op 18 juli 2008 @ 10:47:

[...]

Hmm, ben jij dat zelf op de foto? Kan ik je dan even spreken in de vijver?

Een nice guy zou best verfrissend zijn... Hela...........dit gaan we toch niet menen he. dat men olie gaat pompen op een plaatje wat iemand hier plaat????
Wat denk je dat er gaat gebeuren als jij je foto als avatar gebruikt.
Ik denk dat hij denkt dat er dan niks gaat gebeuren. En ik denk dat hij dat goed denkt...denk ik.
dan word er opgeschoten, of hij hangt ergens in een cafe of in stewardessenkantine als dartbord met allemaal gaatjes van de vele pijltjes die er met vreugde naar zijn gegooit.
Als dmjn zijn foto als avatar gebruikt, ga ik bier drinken.
Ik wil ook wel pijltjes naar mijn laptop gooien hoor, plaats hem maar....ik ben zeer benieuwd!
@ Qen Q............er is een verschil tussen mannen die hier gewoon wat vervelend ouwehoeren, en mannen die wanhopige een neukertje zoeken, om hun vrouw mee te bedonderen

en dan als een zeilig ventje steeds fotootjes vanzelf ( of plaatjes downloaden van internet ) in de aanbieding gooien, in de hoop dat ze worden opgepikt.
quote:Belgenmoppie schreef op 18 juli 2008 @ 14:22:

Als dmjn zijn foto als avatar gebruikt, ga ik bier drinken.

doe het dan wel in 1 van mijn kroegen aub.

hehe eindelijk weereens een beetje vuur hier
@DMJN: Dat er een verschil is, zal best. Net zoals er een verschil is tussen bijvoorbeeld appels en peren.
quote:stewardess schreef op 18 juli 2008 @ 14:26:

Ik wil ook wel pijltjes naar mijn laptop gooien hoor, plaats hem maar....ik ben zeer benieuwd!

jij blijft het steeds porberen he stewwie

gewoon lekker volhouden meid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven