Napraattopic 3

08-09-2014 19:19 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 14 september 2014 @ 23:31:

[...]

Dat zie je toch op haar avatar?Ik zie, op de nogal expliciete avatar, een vinger dringend penetreren. Een punt zie ik nergens.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 14 september 2014 @ 23:11:

[...]

Heb jij dan altijd die punt er in gehad?

Nee, maar wel altijd deze nickname gehad

Die punt ertussen is (niet op mijn verzoek) toegevoegd tijdens een update van dit forum.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dyson is een goede nieuwe nick voor je MissI.
Ik heb geen behoefte mijn nick te veranderen hoor, Zusenzoo.
quote:Zusenzoo schreef op 15 september 2014 @ 10:15:

Dyson is een goede nieuwe nick voor je MissI.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Nou dan weten we tenminste wat we aan je hebben.
En we zuigen nog ff lekker door..
quote:Zusenzoo schreef op 15 september 2014 @ 10:53:

Nou dan weten we tenminste wat we aan je hebben.Dat wisten we natuurlijk al door de nick Innuendo.
Tis elke keer weer een verrassing welke smiley er tevoorschijn komt via de app.
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 10:58:

[...]

Dat wisten we natuurlijk al door de nick Innuendo.hoezo? leg eens uit.
quote:*lelie* schreef op 15 september 2014 @ 11:00:

Tis elke keer weer een verrassing welke smiley er tevoorschijn komt via de app.Leg eens uit, kun je andere smileys gebruiken dan die van het forum? Ik zit nu op de iPad.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
the innuendo de aantijging (v) ; de insinuatie (v) ; zijdelingse verdachtmaking (znw.) ; de toespeling (v)
quote:Alixane schreef op maandag 15 september 2014 11:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="*lelie* in "Napraattopic 3"" class="messagelink">*lelie* schreef op 15 september 2014 @ 11:00</a>:</b>

Tis elke keer weer een verrassing welke smiley er tevoorschijn komt via de app.</div></blockquote>Leg eens uit, kun je andere smileys gebruiken dan die van het forum? Ik zit nu op de iPad. Ik open de smileys ( paarse vakje) klik er een aan maar er verschijnt vervolgens een hele andere ( die er niet tussen staat) in het bericht.
Mobiel staan er hele andere smileys inderdaad!
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 11:14:

the innuendo de aantijging (v) ; de insinuatie (v) ; zijdelingse verdachtmaking (znw.) ; de toespeling (v)en die link koppel je aan miss I ? wierd.
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 11:14:

the innuendo de aantijging (v) ; de insinuatie (v) ; zijdelingse verdachtmaking (znw.) ; de toespeling (v)

Klinkt leuk, maar ik heb 't ooit gebaseerd op deze:

Innuendo
Gewoon een letterlijke vertaling / uitleg. Me dunkt dat wanneer je een dergelijke nick kiest je heel goed wat de betekenis is.

Kijk, wanneer je regelmatig van nick moet veranderen, dan zorg je dat je nicks niet op elkaar lijken en nietszeggend of voor meerdere uitleg vatbaar zijn. Jouw nick kan verwijzen naar de godin, de dj of de Islamitische Staat. Innuendo is maar voor 1 uitleg vatbaar. Snap je m?
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 11:41:

Gewoon een letterlijke vertaling / uitleg. Me dunkt dat wanneer je een dergelijke nick kiest je heel goed wat de betekenis is.

Kijk, wanneer je regelmatig van nick moet veranderen, dan zorg je dat je nicks niet op elkaar lijken en nietszeggend of voor meerdere uitleg vatbaar zijn. Jouw nick kan verwijzen naar de godin, de dj of de Islamitische Staat. Innuendo is maar voor 1 uitleg vatbaar. Snap je m?

Tuurlijk.

En dus leg ik uit waar de nick destijds (lees; begin 2002) vandaan kwam.

Maar ik begrijp dat je gefrustreerd bent, dat je dit bent gaan zitten uitzoeken?
Ach, 't was voorspelbaar hoor, dat er een fanclub zou opstaan die nu een heksenjacht gaat starten
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 september 2014 @ 11:40:

[...]

Klinkt leuk, maar ik heb 't ooit gebaseerd op deze:

Innuendo Ja natuurlijk.....
Want stel je voor dat bepaald forumgedrag hier aan de kaak wordt gesteld.

Dat mág natuurlijk wel, maar alleen van bepaalde forummers.
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 11:41:

Kijk, wanneer je regelmatig van nick moet veranderen, dan zorg je dat je nicks niet op elkaar lijken en nietszeggend of voor meerdere uitleg vatbaar zijn. Jouw nick kan verwijzen naar de godin, de dj of de Islamitische Staat. Innuendo is maar voor 1 uitleg vatbaar. Snap je m?Nee, je provoceert maar dat schijnt een ding te zijn van jou.
quote:Miss.Innuendo schreef op 15 september 2014 @ 11:41:

[...]

Tuurlijk.

En dus leg ik uit waar de nick destijds (lees; begin 2002) vandaan kwam.

Maar ik begrijp dat je gefrustreerd bent, dat je dit bent gaan zitten uitzoeken?Ne hoor. Gefrustreerd zou ik zijn wanneer ik 20 pagina's lang op de man zou zitten spelen en een forummer die hier kennelijk al jaren is zou gaan uitmaken voor troll, samen met mijn eigen HRS.
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 11:48:

[...]

Ja natuurlijk.....

Ja, niet dan?

Mens, ik wist 13 jaar geleden niet wat Innuendo betekende, ik vond het gewoon een mooi nummer van Queen.

Maar ik snap dat die vertaling nu wel heel handig uitkomt voor de heksenjacht. Want ik moet natuurlijk wel vóelen dat ik gisteren buiten mijn boekje ben gegaan he?

Waar haalde ik het lef vandaan. Foei Miss Innuendo, foei!!
quote:hatsetats schreef op 15 september 2014 @ 11:49:

[...]

Ne hoor. Gefrustreerd zou ik zijn wanneer ik 20 pagina's lang op de man zou zitten spelen en een forummer die hier kennelijk al jaren is zou gaan uitmaken voor troll, samen met mijn eigen HRS.

Eh, ga je nu hetzelfde doen dan, want dat is best grappig dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven