Napraattopic 3
maandag 8 september 2014 om 19:19
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 15 september 2014 om 19:14
maandag 15 september 2014 om 19:17
quote:ThunderassMan schreef op 15 september 2014 @ 19:05:
[...]
What else is new?
Met steeds dezelfde forummers, is de kans groot dat er eenzelfde dynamiek blijft ontstaan.Zitten jouw hormonen trouwens inmiddels weer op de goede plek?
[...]
What else is new?
Met steeds dezelfde forummers, is de kans groot dat er eenzelfde dynamiek blijft ontstaan.Zitten jouw hormonen trouwens inmiddels weer op de goede plek?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 15 september 2014 om 19:31
quote:ThunderassMan schreef op 15 september 2014 @ 19:22:
Mijn hormonen? Wattisser met mijn hormonen?
Ben je er ergens een, die ontsnapt is, in het wild tegengekomen?
*gaat z'n hormonen tellen*
Wist jij, dat er beweerd wordt dat mannen ook een cyclus hebben?
Mijn hormonen? Wattisser met mijn hormonen?
Ben je er ergens een, die ontsnapt is, in het wild tegengekomen?
*gaat z'n hormonen tellen*
Wist jij, dat er beweerd wordt dat mannen ook een cyclus hebben?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 15 september 2014 om 20:11
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 20:06:
Net even gelezen in het doorleren topic.
Een lieve TO geloof ik, maar wat erger ik me groen en geel aan die rozijn met haar denigrerende, zelfverheerlijkende opmerkingen die alleen maar getuigen van een heule dikke plank voor haar kop!+1, ik zat me ook al groen en geel te ergeren..
Net even gelezen in het doorleren topic.
Een lieve TO geloof ik, maar wat erger ik me groen en geel aan die rozijn met haar denigrerende, zelfverheerlijkende opmerkingen die alleen maar getuigen van een heule dikke plank voor haar kop!+1, ik zat me ook al groen en geel te ergeren..
maandag 15 september 2014 om 20:31
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 20:22:
[...]
Ha TAM, ben je aan het mediteren? Of aan het spelen met zijn enorme TAMpeloeris. Je weet wel die uit de terugkerende nachtmerrie van ons Amand..........
[...]
Ha TAM, ben je aan het mediteren? Of aan het spelen met zijn enorme TAMpeloeris. Je weet wel die uit de terugkerende nachtmerrie van ons Amand..........
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
maandag 15 september 2014 om 20:36
quote:Merisi schreef op 15 september 2014 @ 20:26:
[...]
Nee, want ze heeft magische krachten, zodra je een van haar verborgen namen noemt hier verschijnt ze direct en dan kom je er voorlopig niet meer vanaf.En ben je noodgedwongen minstens 24u van je forumverslaving af.
[...]
Nee, want ze heeft magische krachten, zodra je een van haar verborgen namen noemt hier verschijnt ze direct en dan kom je er voorlopig niet meer vanaf.En ben je noodgedwongen minstens 24u van je forumverslaving af.
Life is short. Eat dessert first.