Napraattopic 4
dinsdag 16 september 2014 om 21:05
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
Reden: link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 september 2014 om 19:21
woensdag 17 september 2014 om 19:59
quote:LadyZiva schreef op 17 september 2014 @ 19:26:
[...]
Wel sneu voor die parkiet. Afwaswater lijkt me niet echt gezond voor zo'n beestje zijn veren.
Houdt ie niks aan over Zal vast niet dagelijks gebeuren.
Het zijn gewoon nieuwsgierige oude wijven hoor. De parkiet van een vriend deed dat ook..beetje op de kraan zitten bemoeien en klieren en oooops in het water.
[...]
Wel sneu voor die parkiet. Afwaswater lijkt me niet echt gezond voor zo'n beestje zijn veren.
Houdt ie niks aan over Zal vast niet dagelijks gebeuren.
Het zijn gewoon nieuwsgierige oude wijven hoor. De parkiet van een vriend deed dat ook..beetje op de kraan zitten bemoeien en klieren en oooops in het water.
woensdag 17 september 2014 om 20:05
quote:ThunderassMan schreef op 17 september 2014 @ 19:14:
Ik hoop maar dat de zwangere TO een trol is. Het is een bijna ondraaglijke gedachte dat dit soort domme mensen gewoon los rondlopen.
Je leest niet genoeg hier Tam
Ik lees veel topics van vrouwen die hun lijf niet kennen: hun cyclus, werking ac, kans op zwangerschap etc
Er zijn genoeg andere zaken die ik dom vind maar op een andere manier.
En verder: verzonnen verhaal denk ik
Ik hoop maar dat de zwangere TO een trol is. Het is een bijna ondraaglijke gedachte dat dit soort domme mensen gewoon los rondlopen.
Ik lees veel topics van vrouwen die hun lijf niet kennen: hun cyclus, werking ac, kans op zwangerschap etc
Je bent zelf een theepot
woensdag 17 september 2014 om 20:08
quote:SuzanneSuus schreef op 17 september 2014 @ 20:05:
[...]
Ik kom op sommige pijlers gelukkig nooit.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, helaas.
[...]
Ik kom op sommige pijlers gelukkig nooit.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, helaas.
woensdag 17 september 2014 om 20:11
quote:ThunderassMan schreef op 17 september 2014 @ 20:06:
In jouw omschrijving herken ik de parkiet van m'n oudtante, bieb.
God hebbe haar ziel. En die van de parkiet.
Die nieuwsgierigheid heeft het beestje wel het leven gekost.
Ze zijn wel leuk hé (de parkieten, niet de oude tantes)
Helaas vind mijn kat ze te lekker maar zo'n gezellige fladderaar in huis leek me erg gezellig.
Ik heb nog een trauma van toen ik als 12 jarige uit bed kwam en de (verzwaarde) vogelkooi om lag en en en en.. er lagen alleen nog wat veertjes en een paar pootjes
Dat doen we nu maar niet weer.
In jouw omschrijving herken ik de parkiet van m'n oudtante, bieb.
God hebbe haar ziel. En die van de parkiet.
Die nieuwsgierigheid heeft het beestje wel het leven gekost.
Ze zijn wel leuk hé (de parkieten, niet de oude tantes)
Helaas vind mijn kat ze te lekker maar zo'n gezellige fladderaar in huis leek me erg gezellig.
Ik heb nog een trauma van toen ik als 12 jarige uit bed kwam en de (verzwaarde) vogelkooi om lag en en en en.. er lagen alleen nog wat veertjes en een paar pootjes
Dat doen we nu maar niet weer.
woensdag 17 september 2014 om 20:20
quote:Bieb2.0 schreef op 17 september 2014 @ 20:11:
[...]
Dat doen we nu maar niet weer.Dan hou ik mijn mond wel over mijn 'verkeerde afgelopen met dieren' trauma
[...]
Dat doen we nu maar niet weer.Dan hou ik mijn mond wel over mijn 'verkeerde afgelopen met dieren' trauma
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 17 september 2014 om 20:42
woensdag 17 september 2014 om 20:54
Mag hier ook worden gesproken over mensen die zich in stilte laten anonimiseren?
Edit: serieuze vraag. Ik ben even in verwarring door de posting van de Mod van vanmiddag, want die had 't erover dat je niet aan vorige nicks mag refereren, maar mag je dan wel praten over mensen die zich hebben laten anonimiseren? Of mag je zo'n nick dan ineens helemaal niet meer noemen? Ook niet als je niet zeker weet of iemand weer terug komt/is?
Edit: serieuze vraag. Ik ben even in verwarring door de posting van de Mod van vanmiddag, want die had 't erover dat je niet aan vorige nicks mag refereren, maar mag je dan wel praten over mensen die zich hebben laten anonimiseren? Of mag je zo'n nick dan ineens helemaal niet meer noemen? Ook niet als je niet zeker weet of iemand weer terug komt/is?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu