Napraattopic 4
dinsdag 16 september 2014 om 21:05
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
Reden: link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 17 september 2014 om 20:57
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 20:54:
Mag hier ook worden gesproken over mensen die zich in stilte laten anonimiseren?
Edit: serieuze vraag. Ik ben even in verwarring door de posting van de Mod van vanmiddag, want die had 't erover dat je niet aan vorige nicks mag refereren, maar mag je dan wel praten over mensen die zich hebben laten anonimiseren? Of mag je zo'n nick dan ineens helemaal niet meer noemen? Ook niet als je niet zeker weet of iemand weer terug komt/is?
Waar?
hier op dit topic? ff aan de mods vragen
Mag hier ook worden gesproken over mensen die zich in stilte laten anonimiseren?
Edit: serieuze vraag. Ik ben even in verwarring door de posting van de Mod van vanmiddag, want die had 't erover dat je niet aan vorige nicks mag refereren, maar mag je dan wel praten over mensen die zich hebben laten anonimiseren? Of mag je zo'n nick dan ineens helemaal niet meer noemen? Ook niet als je niet zeker weet of iemand weer terug komt/is?
Waar?
hier op dit topic? ff aan de mods vragen
woensdag 17 september 2014 om 21:01
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 20:54:
Helemaal duidelijk is dat niet. Echter, ik denk dat als iemand zich laat anonimiseren dat we dan niet meer aan de oude nick moeten refereren. Ze doen het niet voor niks.
Dat dienen we te respecteren.
Maar als iemand die geanonimiseerd is en terugkomt en zelf hint naar de oude nick, dan denk ik: so be it.
Helemaal duidelijk is dat niet. Echter, ik denk dat als iemand zich laat anonimiseren dat we dan niet meer aan de oude nick moeten refereren. Ze doen het niet voor niks.
Dat dienen we te respecteren.
Maar als iemand die geanonimiseerd is en terugkomt en zelf hint naar de oude nick, dan denk ik: so be it.
woensdag 17 september 2014 om 21:04
quote:Bieb2.0 schreef op 17 september 2014 @ 21:01:
Tja, ik weet wie je bedoelt en ik had ook niet anders verwacht dan deze actie.
Zoals ze zelf aangaf in het verleden gestalkt en het was wel duidelijk wie ze was.
Ze komt wel weer terug ben ik bang.
Wat moet er eigenlijk nog meer over gezegd worden?
Als we het over dezelfde hebben, dan denk ik dat het een andere reden heeft. Dat heeft namelijk te maken met dat iemand ook aan haar vorige nick refereerde.
Maar goed, never mind.
Carry on dan maar, ik volg het advies van Yas op
Tja, ik weet wie je bedoelt en ik had ook niet anders verwacht dan deze actie.
Zoals ze zelf aangaf in het verleden gestalkt en het was wel duidelijk wie ze was.
Ze komt wel weer terug ben ik bang.
Wat moet er eigenlijk nog meer over gezegd worden?
Als we het over dezelfde hebben, dan denk ik dat het een andere reden heeft. Dat heeft namelijk te maken met dat iemand ook aan haar vorige nick refereerde.
Maar goed, never mind.
Carry on dan maar, ik volg het advies van Yas op
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 17 september 2014 om 21:05
woensdag 17 september 2014 om 21:07
woensdag 17 september 2014 om 21:08
quote:Bieb2.0 schreef op 17 september 2014 @ 21:05:
[...]
Ja en ze zei ook dat ze die nieuwe nick met die stalk reden had.
Jaja, zal allemaal wel zo zijn.
Ik vind het vervelend dat het gedoe over oude nicks blijft doorgaan.
We willen dit topic toch houden? Hinten naar oude nicks is not done, dus in godesnaam: láát het gáán!
Moeder de Gans heeft gesproken.
[...]
Ja en ze zei ook dat ze die nieuwe nick met die stalk reden had.
We willen dit topic toch houden? Hinten naar oude nicks is not done, dus in godesnaam: láát het gáán!
woensdag 17 september 2014 om 21:08
woensdag 17 september 2014 om 21:10
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 21:08:
[...]
Ja, nu nog de daad bij het woord voegen, want ik laat me toch weer verleiden om er op door te gaan
Kom op, je hebt best wel ruggegraat!
Leuke trollen gepost vandaag? Ik was druk aan het werk dus er ontgaat mij veel.
Ik zie wel die golddigger.
[...]
Ja, nu nog de daad bij het woord voegen, want ik laat me toch weer verleiden om er op door te gaan
Kom op, je hebt best wel ruggegraat!
Leuke trollen gepost vandaag? Ik was druk aan het werk dus er ontgaat mij veel.
Ik zie wel die golddigger.
woensdag 17 september 2014 om 21:10
quote:yasmijn schreef op 17 september 2014 @ 21:08:
[...]
Ontspan Yas. Het gaat niet om een oude nick.
Het gaat om een forummer die hier gisteravond nog het hoogste woord voerde en zich nu heeft laten anonimiseren.
Dit is dus precies de verwarring waar ik bang voor was en waarvoor ik juíst die vraag stelde.
Want dat is het juist: is iemand die zich laat anonimiseren dan ook meteen een oude nick waar je het niet over mag hebben?
[...]
Ontspan Yas. Het gaat niet om een oude nick.
Het gaat om een forummer die hier gisteravond nog het hoogste woord voerde en zich nu heeft laten anonimiseren.
Dit is dus precies de verwarring waar ik bang voor was en waarvoor ik juíst die vraag stelde.
Want dat is het juist: is iemand die zich laat anonimiseren dan ook meteen een oude nick waar je het niet over mag hebben?
woensdag 17 september 2014 om 21:22
Toch -en dat is het laatste dat ik erover wil zeggen- is het raar als daar niet over gesproken mag worden.
Als ik mijn nick zou laten anonimiseren, dan zou het mij niet boeien als men daarover zou spreken. Dat is tenslotte mijn óude nick.
Dat is toch niet erg als je dan weer opnieuw begint met een nieuwe nick? Zolang die twee nog niet aan elkaar gelinkt zijn, is er toch niets aan de hand?
Als iemand wel zichtbaar in het Mod-topic vraagt om anonimisering, dan is het helemaal niet raar als ik in dit topic zeg dat ik heb gelezen dat Pietje zich heeft laten anonimiseren.
Maar als iemand dat dus in stilte doet mag het ineens niet meer?
Tja, ik vind dit dus weer één van die vele grijze gebieden hier.
Als ik mijn nick zou laten anonimiseren, dan zou het mij niet boeien als men daarover zou spreken. Dat is tenslotte mijn óude nick.
Dat is toch niet erg als je dan weer opnieuw begint met een nieuwe nick? Zolang die twee nog niet aan elkaar gelinkt zijn, is er toch niets aan de hand?
Als iemand wel zichtbaar in het Mod-topic vraagt om anonimisering, dan is het helemaal niet raar als ik in dit topic zeg dat ik heb gelezen dat Pietje zich heeft laten anonimiseren.
Tja, ik vind dit dus weer één van die vele grijze gebieden hier.
woensdag 17 september 2014 om 21:25
quote:Miss.Innuendo schreef op 17 september 2014 @ 21:22:
Toch -en dat is het laatste dat ik erover wil zeggen- is het raar als daar niet over gesproken mag worden.
Tja, sorry hoor, maar ik vind dit dus weer één van die vele grijze gebieden hier.Klopt nu moet je gaan zitten speculeren wie er weg is en je mag geen namen/nicks meer noemen, dus doe je dat per ongeluk, zijn er consequenties aan verbonden
Tja, sorry hoor, maar ik vind dit dus weer één van die vele grijze gebieden hier.Klopt nu moet je gaan zitten speculeren wie er weg is en je mag geen namen/nicks meer noemen, dus doe je dat per ongeluk, zijn er consequenties aan verbonden