Nieuwe vloer

22-07-2013 15:14 5 berichten
Wij gaan op de begane grond een nieuwe vloer (laten) leggen. Nu was het idee dat dit een houten vloer zal zijn. Nu zie ik echter door de bomen het bos niet meer. We willen een vloer die vrij strak is. Vandaar dat ook lamelparket onze aandacht heeft. Al vaak wat gelezen over beboparket met wisselende meningen. Wie heeft voor mij voorbeelden qua prijs als je een vloer daar koopt? wat kost het elders? Zijn dit soort vloeren nooit inclusief leggen? We willen een naturel uitstraling, en intensief te gebruiken. Zijn er positieve/negatieve ervaringen met andere aanbieders in noord/midden/oost-Nederland? En zijn er tips waar ik nog meer aan moet denken? Ik denk aan een all-in prijs van rond de 40 euro per m2. En dat worden er veel dus niet veel meer rek in dit budget.
Zorg dat je zo hard mogelijk hout neemt. Er valt meer op een vloer dan je denkt en deuken zijn zonde. Let er ook op dat je iets met zo min mogelijk kwasten neemt. Daar gaat viezigheid in zitten en is lastig schoonmaken.

Met al je andere vragen moet je gewoon eens langs gaan bij verschillende winkels. Je moet er geen haast bij hebben en eens rustig om je heen kijken wat de mogelijkheden zijn.
Alle reacties Link kopieren
http://www.vloerplus.nl/home.html#

Bij Vloerplus hebben ze eigen merk lamelparket 49,95 inclusief leggen.

Bij laminaatoutlet in Haarlem hebben ze goedkope lamelparket vloeren, maar de service vind ik echt belabberd. En zeker niet door hen laten leggen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 15:25
Reden: Spam
% gewijzigd
Een bamboevloer!

Mooi strak, geen onderhoud nodig en ook nog eens heel milieuvriendelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven