Napraattopic 4
dinsdag 16 september 2014 om 21:05
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net als Het Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-09-2014 18:14
Reden: link aangepast
Reden: link aangepast
% gewijzigd
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 18 september 2014 om 20:00
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 19:56:
Redhot is leuk
[img]http://i281.photobucket.com/albums/kk24 ... r/lick.gif[/img]
Goed groepje! Die tong is....eng.
Redhot is leuk
[img]http://i281.photobucket.com/albums/kk24 ... r/lick.gif[/img]
Goed groepje! Die tong is....eng.
quote:Scamp schreef op 18 september 2014 @ 19:25:
Ik sla het weer op in mijn regelementen notitieboekje.
Niet napraten over gevoelige topics want dan kan de TO weleens verdrietig worden.
Oh shit.. dat betekend dus zo ongeveer elk topic.
Doek de napraat maar weer op dan.
Ik voel me ook wel eens kut wanneer iemand wat tegen me zegt, dat me raakt. Zo gaat dat in het echte leven ook.
En daar wordt vooral achter je rug gelult.
Pas maar op dat je geen schrijfkramp krijgt met alle regels die je op moet schrijven!
Verder ben ik het met je eens.
Ik sla het weer op in mijn regelementen notitieboekje.
Niet napraten over gevoelige topics want dan kan de TO weleens verdrietig worden.
Oh shit.. dat betekend dus zo ongeveer elk topic.
Doek de napraat maar weer op dan.
Ik voel me ook wel eens kut wanneer iemand wat tegen me zegt, dat me raakt. Zo gaat dat in het echte leven ook.
En daar wordt vooral achter je rug gelult.
Pas maar op dat je geen schrijfkramp krijgt met alle regels die je op moet schrijven!
Verder ben ik het met je eens.
quote:ThunderassMan schreef op 18 september 2014 @ 19:58:
Steek je nu je tong uit?
Of ben je lesbiette geworden en is dit een uitnodiging naar Redhot? Hij was vanzelfsprekend stiekem eigenlijk helemaal alleen voor jou.
Steek je nu je tong uit?
Of ben je lesbiette geworden en is dit een uitnodiging naar Redhot? Hij was vanzelfsprekend stiekem eigenlijk helemaal alleen voor jou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 18 september 2014 om 20:03
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 19:59:
[...]
Ow.
Nou kom op dan neem je ook maar een likje van die lebbertong van mij. Ja, het avatar topic vind ik ook leuk! Plaatjes kijken en plakken word ik blij van.
Bedankt voor het aanbod, maar ik geloof dat ik jouw lebbertong even oversla als je het niet erg vind
[...]
Ow.
Nou kom op dan neem je ook maar een likje van die lebbertong van mij. Ja, het avatar topic vind ik ook leuk! Plaatjes kijken en plakken word ik blij van.
Bedankt voor het aanbod, maar ik geloof dat ik jouw lebbertong even oversla als je het niet erg vind
donderdag 18 september 2014 om 20:09
quote:Enn schreef op 18 september 2014 @ 19:59:
[...]
Ow.
Nou kom op dan neem je ook maar een likje van die lebbertong van mij. Ja, het avatar topic vind ik ook leuk! Plaatjes kijken en plakken word ik blij van.Ik ook! Ik heb dat topic blijkbaar gemist, ik ga nu kijken.
[...]
Ow.
Nou kom op dan neem je ook maar een likje van die lebbertong van mij. Ja, het avatar topic vind ik ook leuk! Plaatjes kijken en plakken word ik blij van.Ik ook! Ik heb dat topic blijkbaar gemist, ik ga nu kijken.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 18 september 2014 om 20:10
donderdag 18 september 2014 om 20:11
donderdag 18 september 2014 om 20:12
quote:Scamp schreef op 18 september 2014 @ 20:09:
*noteerT*
Nog een regel: Ben je het niet eens met de grote B-G-B dan ben je tegen haar en zit je in een groepje/theekransje met de ander.
En waar precies las je dat?
Of heb je dat zelf verzonnen omdat het nu het BGB afzeikuurtje is?
*noteerT*
Nog een regel: Ben je het niet eens met de grote B-G-B dan ben je tegen haar en zit je in een groepje/theekransje met de ander.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 18 september 2014 om 20:14
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 september 2014 @ 20:12:
[...]
Er is een quote van jou in deel 3 dat ik mijn kont in het groepje van MissI had geparkeerd.
Dus dat is 1.
Verder reageer jij altijd op de persoon die het niet met je eens is met een insinuerend antwoord.
[...]
Er is een quote van jou in deel 3 dat ik mijn kont in het groepje van MissI had geparkeerd.
Dus dat is 1.
Verder reageer jij altijd op de persoon die het niet met je eens is met een insinuerend antwoord.
donderdag 18 september 2014 om 20:16