3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
Maar goed.... Het topic loopt weer dus ik ga er zo langzamerhand weer van tussen.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Ik heb ook getekend en mijn nieuwe vaper werd vandaag afgeleverd !

Met nieuwe liquids.

Hij is wel wat zwaarder dan mijn vorige, dus ff wennen maar hij werkt als een malle!!

Wat een verbetering!

De vorige waren echt.. Een beetje op denk ik. Bovendien had ik ze ook al zo vaak laten vallen, dat ze vrees ik nogal defect waren.

Ik ga nu echt zuinig doen op deze en niet zo lomp.
Welke heb je, Con, de Vaper Zeus? Die schijnt helemaal te gek te zijn heb ik gelezen en de vullingen heten smile-o-misers

Ik heb nu al een tijdje de Wanna Vape, heel eenvoudig dingetje, weinig smaken in de omloop en de batterij gaat vrij snel leeg en moet dan meer dan een uur in de oplader.

Pas als ik een langere tijd ben gestopt wil ik naar een betere damper kijken maar nu nog niet anders wordt het stoppen met roken duurder dan het analoog roken
O ja, fijn dat je getekend hebt!
Hmmmm, het cijfer staat nog steeds op 1969 en de petitie loopt al sinds november 2013.
Meisjes, als ik kan stoppen met roken dan kan echt iedereen het. Ik heb 40 jaar met heel veel plezier gerookt. Nu al bijna vijf maanden niet meer en im heb nog iedere dag trek. Heel vervelend. Maar verpest dit mijn leven zodanig dat ik weer moet gaan roken? Nee.
Dat is waar Moos, dat roken niets bijdraagt maar ik ben bang om weer in de oude gewoonte te vervallen. Dat stoppen lukt wel maar gestopt blijven is voor mij een hele kunst. Voorheen ben ik 7 maanden compleet rookvrij geweest
Hoe kwam het dat je er weer een opstak? Was dat alleen trek? En was die weer zo lekker dat je gelijk weer rookte of ging dat langzaam aan? Sorry voor alle vragen maar kan van jou op dat vlak iets opsteken (haha).
Het leek me zo heerlijk om weer eens met een sigaret in de tuin in het zonnetje te zitten. Al was het maar voor één keer.....en na die ene keer kwam een onweerstaanbare tweede keer en toen was ik al snel verloren.
Echt raar dat het dan weer gelijk smaakt ook. Ik probeer het maar te houden bij af een toe een vleug rook opsnuiven.
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 15:13:

Echt raar dat het dan weer gelijk smaakt ook. Ik probeer het maar te houden bij af een toe een vleug rook opsnuiven.

Doe ik ook

Ik ben wel blij met de werkende Polen in de buurt, die roken lekker veel en dan haal snuif ik die rook extra op als ik voorbij fiets
Helaas, ik moet weer wat doen hier.

Tot later
Gaat maar even buiten een sigaret roken

Waar is de petitie om hier een primarkt te krijgen trouwens
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 14:59:

Meisjes, als ik kan stoppen met roken dan kan echt iedereen het. Ik heb 40 jaar met heel veel plezier gerookt. Nu al bijna vijf maanden niet meer en im heb nog iedere dag trek. Heel vervelend. Maar verpest dit mijn leven zodanig dat ik weer moet gaan roken? Nee.

Super knap van je!

En respect

Maar..... ( ja nu komt ie )

Iedereen is anders en je kan eigenlijk niet beweren dat als iets je lukt , dat je dan de norm bent voor iedereen .

Ik had het echt niet gekund zonder de vaper , dus iedereen mag er van mij tegen aanschoppen , ik dank de uitvinder voor dit apparaat.

De verslaving aan nicotine is idd te overwinnen. Dat is een kwestie van lichamelijk afkicken.

Maar ik ben altijd een stressroker geweest en aangezien mijn stress mijn middle name is, zat daar mijn grootste valkuil keer op keer.

Nu heb ik de vaper en heb ik dus nog de handeling.

Ik heb de afleiding , de rust ermee en ja het zit tussen mijn oren maar daar zit ook mijn grote probleem.

Ik rookte veel op het laatst, heel veel.

En nu al een jaar geen enkele sigaret, ik ben zo overgestapt op vapen en op dat moment nooit meer 1 sigaret gerookt.

Geen last van afwenningsverschijnselen, geen terugval, geen paniek, geen moment zin in een sigaret .

Ik kan het ding prima uren laten liggen. Ik heb geen nicotine verslaving meer.

Maar ik heb wel een alternatief om op terug te vallen in stress momenten

En daarnaast is het gewoon iets wat ik lekker vind met heerlijke smaakjes.

De 1 geniet van een lekker wijntje, of een zak chips, ik van mijn vaper.

Het was zonder dit mij echt niet gelukt.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 19 september 2014 @ 15:18:

Gaat maar even buiten een sigaret roken

Waar is de petitie om hier een primarkt te krijgen trouwens Ja die petitie wil ik ook wel!
""Iedereen is anders en je kan eigenlijk niet beweren dat als iets je lukt , dat je dan de norm bent voor iedereen.""

Heb je helemaal gelijk in en zowel voor het eerste als tweede deel van de zin 'pff gelukkig''.

Als het goed is opent de Primark hier in december één van de grootste vestigingen van Nederland. Ben één keer in een Primark geweest in een andere stad en was zo verbaasd. Zo goedkoop en leuke dingen ook nog. Net een soort Action dus.
Nou gelukkig wel idd

Ik ben gewoon noet sterk genoeg om het zonder hulpmiddel te doen.

Maar ben hier blij mee hoor! Want ik geniet wel van de vele voordelen van geen sigaretten meer roken en dat is heel wat waard.!
Ik ben laatst bij de primark geweest en heb wel wat leuke dingetjes gevonden voor heel weinig geld
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Er is een facebookpagina om de Primark in L te krijgen Sgaap.

Mag van mij wel, nu is het zo'n pokke end weg.

Bus&treinkosten maakt dan net weer dat de Primark voor ons errug duur is....
quote:consuelabananahammok schreef op 19 september 2014 @ 15:59:

Nou gelukkig wel idd

Ik ben gewoon noet sterk genoeg om het zonder hulpmiddel te doen.

Maar ben hier blij mee hoor! Want ik geniet wel van de vele voordelen van geen sigaretten meer roken en dat is heel wat waard.!

Dat is zeker wat waard!

Ik ben ook niet sterk, zeker wat roken betrof of beter niet roken. Ik zei ook altijd ''ik ga echt niet stoppen, veel te lekker etc. etc. Maar het werd me makkelijker gemaakt omdat het wel heel stom was geweest als ik het had blijven doen. Dus super knap is het ook weer niet.
M en kids in de auto en er een dagje van maken BAM
goeiesweekends. (nou ja, hij duurt welgeteld 1 dag) .
quote:MocyMoos schreef op 19 september 2014 @ 16:04:

[...]

Dat is zeker wat waard!

Ik ben ook niet sterk, zeker wat roken betrof of beter niet roken. Ik zei ook altijd ''ik ga echt niet stoppen, veel te lekker etc. etc. Maar het werd me makkelijker gemaakt omdat het wel heel stom was geweest als ik het had blijven doen. Dus super knap is het ook weer niet.Had het met je gezondheid te maken?

Ik zit!

Ik zit!!!!!!

Echt! eindelijk. Wat een dag zeg.
Heb je nu weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven