Lesbische gevoelens

21-09-2014 11:19 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai,ik ben dus Sylvia, heb een vriend maar nu weer voor een paar weken van huis af. Dus ben ik nu alleen. Mijn vriend en ik hebben een open relatie dus weet van mijn lesbische gevoelens en gunt mij een pleziertje. Heb altijd een lesbische kant gehad en voel me aangetrokken tot vrouwen. Ik houdt onwijs veel van sex en het liefst met een vrouw. Heb het als eens met een vrouw gedaan en het was heerlijk dus voor herhaling vatbaar . Wie wil deze ervaring ook met mij delen?!
Wil je ervaringen van anderen horen, of wil je een sex date? Voor het laatste kun je beter naar een datingsite gaan.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Ja joh, het is hier een sexdatingsite. Waar is je profiel met de schunnige foto's?
quote:bugs schreef op 21 september 2014 @ 11:52:

Wil je ervaringen van anderen horen, of wil je een sex date? Voor het laatste kun je beter naar een datingsite gaan.Nee, wil gewoon wat ervaringen delen
Fap fap
Waarom zou iemand ervaringen met je willen delen?

Ben je stiekem een man die hoopt op geile verhaaltjes?
Euh, volgens mij heet dat niet lesbische, maar bisexuele gevoelens.... De meeste lesbische vrouwen moeten echt niet denken aan een vent in bed, of op de bank.
quote:kerol schreef op 21 september 2014 @ 12:01:

Ja joh, het is hier een sexdatingsite. Waar is je profiel met de schunnige foto's?Dat zou je wel willen he
quote:sinnombre schreef op 21 september 2014 @ 12:29:

Waarom zou iemand ervaringen met je willen delen?

Ben je stiekem een man die hoopt op geile verhaaltjes?Hahaha jij hebt al weer meteen een vooroordeel en weinig vertrouwen in de mens... See ya
Als het je puur gaat om uitwisseling van lesbische seksavonturen zit je op de verkeerde site, hier zijn 18 plus verhalen niet toegestaan. Volgens mij zijn er sites zát waar je ruimschoots aan je trekken kunt komen.
Wat zijn je ervaringen tot nu toe dan? Niet dat ik alle details wil horen, maar nu is er weinig info om te delen. Wil je je vriend er uiteindelijk ook weer bij betrekken? Heeft hij er geen moeite mee?
quote:bugs schreef op 21 september 2014 @ 13:08:

Wat zijn je ervaringen tot nu toe dan? Niet dat ik alle details wil horen, maar nu is er weinig info om te delen. Wil je je vriend er uiteindelijk ook weer bij betrekken? Heeft hij er geen moeite mee?Wij hebben een open relatie! Ik heb nu twee ervaringen gehad met een vrouw en moet eerlijk bekennen dat me niet tegen is gevallen. Nee mijn vriend wil ik er niet bij betrekken ,sowieso is hij is hij om de zes weken thuis. Hij zit namelijk op een boorplatform en is 6 weken van huis en maar een week thuis. We zijn allang samen en gaat goed zo ook omdat hij zo weinig thuis is en mij lekker vrijlaat in mijn bi sexuele behoeftes en af toe eens afspreek met een vrouw
TO trapt af is hier het goede gebruik.
wat fijn Syvia dat jullie elkaar dit kunnen gunnen, zeker als je partner zes weken niet aanwezig is, moet jullie wederzijds vertrouwen heel groot zijn!!
Wat weer een lullige reacties allemaal, mensen, je hoeft niet te reageren op deze topic he ?

Als je vrouw bent en seks met een vrouw wil, heeft dat niks vertrouwen te naken toch ? Mijn man zegt altijd : ik zie een vrouw niet als concurrentie !
Dat gaat toch goed samen, dan? Of een man een vrouw als concurrentie ziet, hangt er maar helemaal van af. Sylvia zou misschien ook can een vrouw kunnen gaan houden, na een paar goede vrijpartijen. Daar is wel vertrouwen voor nodig om te voorkomen dat dat misgaat.

Waar vind je je dates, Sylvia? Op internet of in je vriendenkring oid?
quote:Rooss4 schreef op 21 september 2014 @ 13:05:

Als het je puur gaat om uitwisseling van lesbische seksavonturen zit je op de verkeerde site, hier zijn 18 plus verhalen niet toegestaan. Volgens mij zijn er sites zát waar je ruimschoots aan je trekken kunt komen.Da's niet helemaal waar; op het topic "beschrijf je laatste neuk" staan genoeg expliciete verhalen, ook over lesbische avonturen. Maar dat is niet het hoofddoel van dit forum idd.
Een date vinden vind ik zelf heel lastig !

Al wel wat op internet rondgekeken, maar dat is moeilijker dan ik dacht ik.... Vriendenkring ook heel lastig want dat een vrouw een andere vrouw wil wordt niet altijd heel open overgedaan. Ik ben dus benieuwd waar jij vrouwen leert kennen Sylvia :-)
Jij zit in dezelfde situatie met je vriend, jendepen? Ook qua afspraken over vrijen met vrouwen?
Ja klopt.

Hij ziet een vrouw dus niet als concurentie 😃
Mwah heb regelmatig met vrouwen gezoend. Niets mis mee!

Ik merk ook dat ik het leuker vind om naar vrouwen te kijken dan naar mannen. Maar, nog nooit sexuele fantasieen oid gehad over vrouwen dat spreekt me dan weer niet aan denk ik dan.

Geen idee of dat mij ook bi maakt?
O nog een vraag. Als je vriend die zes weken weg is, heeft hij dan ook de vrijheid?
quote:sylvia.bi1968 schreef op 21 september 2014 @ 11:19:

Hai,ik ben dus Sylvia, heb een vriend maar nu weer voor een paar weken van huis af. Dus ben ik nu alleen. Mijn vriend en ik hebben een open relatie dus weet van mijn lesbische gevoelens en gunt mij een pleziertje. Heb altijd een lesbische kant gehad en voel me aangetrokken tot vrouwen. Ik houdt onwijs veel van sex en het liefst met een vrouw. Heb het als eens met een vrouw gedaan en het was heerlijk dus voor herhaling vatbaar . Wie wil deze ervaring ook met mij delen?!

Hoi , dus Sylvia.

Ik zou er gewoon lekker van blijven genieten en niet teveel aantrekken van zure reacties hier. Ze zijn vast jaloers.
Geen idee of je dan al gelijk bi bent... Dat is hetzelfde dat de 1zoenen ziet als vreemd gaan en voor de ander is dat pas als je met een ander naar bed gaat....
quote:jendepen schreef op 23 september 2014 @ 19:00:

Geen idee of je dan al gelijk bi bent... Dat is hetzelfde dat de 1zoenen ziet als vreemd gaan en voor de ander is dat pas als je met een ander naar bed gaat....En buiten dat.. wat maakt het uit ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven