Meerdere miskramen?
zondag 24 augustus 2014 om 12:01
Graag zou ik in contact komen met anderen die net als ik inmiddels 2 of meer miskramen hebben gehad.
Wij zijn inmiddels een jaar bezig en hebben een missed abortion (8,5 week hartje gestopt) en een zeer vroege miskraam (5 dagen over tijd, door bloedtest bevestigd maar testen bleven licht) achter de rug.
Sinds de 1e miskraam (half jaar geleden nu) steeds al een week voor NOD bruinverlies.
Op basis daarvan en lange cyclussen (tot 8 weken) doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen dus daar binnenkort langs.
Voor wie is dit een herkenbaar verhaal? Ik lees dingen over progesteron tekort of B12 tekort...iemand ervaring mee?
Wij zijn inmiddels een jaar bezig en hebben een missed abortion (8,5 week hartje gestopt) en een zeer vroege miskraam (5 dagen over tijd, door bloedtest bevestigd maar testen bleven licht) achter de rug.
Sinds de 1e miskraam (half jaar geleden nu) steeds al een week voor NOD bruinverlies.
Op basis daarvan en lange cyclussen (tot 8 weken) doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen dus daar binnenkort langs.
Voor wie is dit een herkenbaar verhaal? Ik lees dingen over progesteron tekort of B12 tekort...iemand ervaring mee?
zondag 21 september 2014 om 17:08
Spannend Kleinemeid!! Ik duim voor je. En idd verstandig om wat later te testen. Ik test zelf ook altijd pas na mijn NOD.
Ik ben zelf op het moment ongesteld. Het is wel heftiger dan ik normaal gewend ben, maar dat schijnt normaal te zijn na een mk. Aangezien ik er twee achter elkaar gehad heb is het misschien wel dubbelop.
Ik ben zelf op het moment ongesteld. Het is wel heftiger dan ik normaal gewend ben, maar dat schijnt normaal te zijn na een mk. Aangezien ik er twee achter elkaar gehad heb is het misschien wel dubbelop.
zondag 21 september 2014 om 18:25
zondag 21 september 2014 om 20:41
zondag 21 september 2014 om 20:48
hi dali, ja normaal dus idd al 10-7 dagen voorafgaand aan NOD start van bruinverlies en blijft dan tot aan NOD doorgaan en dan over in menstruatie. Nu dus paar dagen lichtroze en nu alweer 2 dagen niets...geeft me hoop! Maar goed, des te harder de klap straks weer
Jij loopt tegelijk met mij. Spannend hoor! Succes met wachten!
Jij loopt tegelijk met mij. Spannend hoor! Succes met wachten!
zaterdag 27 september 2014 om 11:05
Hier dan ook nog maar even het bericht plaatsen dat ik wederom zwanger ben!!
Mooie duidelijke test vanmorgen bij NOD +2. Geeft me een goed gevoel.
Nu hopen dat ie blijft plakken tot begin juni 2015.
Conform afspraak met gynaecoloog mag ik bij 6/6,5 week een echo laten maken en als t hartje klopt krijg ik progesteron bolletjes om de natuur een handje te helpen.
Maandag meteen maar even bellen.
Mooie duidelijke test vanmorgen bij NOD +2. Geeft me een goed gevoel.
Nu hopen dat ie blijft plakken tot begin juni 2015.
Conform afspraak met gynaecoloog mag ik bij 6/6,5 week een echo laten maken en als t hartje klopt krijg ik progesteron bolletjes om de natuur een handje te helpen.
Maandag meteen maar even bellen.
zaterdag 27 september 2014 om 13:43
Wat fijn kleinemeid!! Ik zit hier nog steeds met miskraam 3
vorige week zou ik met de medicatie beginnen maar toen begon het zelf, na 12 wkn... Vruchtje 6 wkn. Van de week echt weeën gehad, wat een hel... Mijn andere mk waren heel vroeg dus dat was gewoon een flinke menstruatie, nou dit was een bevalling...gister controle en helaas zit er nog wat, morgen toch de pillen inbrengen en weer helse pijnen doorstaan... Hopelijk is dan alles weg ander wordt het alsnog een curettage....
zaterdag 27 september 2014 om 16:28
Jeetje princess, wat een ellende die je allemaal moet doorstaan. Ik hoop voor je dat t mee valt net de pillen (ik vond dat toen wel redelijk te handelen) en je dan schoon bent en weer rustig verder kunt gaan denken.
ik vind t gevoel nog heel vreemd vandaag en vind t ook wel weer erg spannend. Maar ik probeer gewoon positief te denken, anders ga ik nog een hele zware tijd tegemoet komende weken.
ik vind t gevoel nog heel vreemd vandaag en vind t ook wel weer erg spannend. Maar ik probeer gewoon positief te denken, anders ga ik nog een hele zware tijd tegemoet komende weken.
dinsdag 25 november 2014 om 16:11
Hoi allemaal. Hoe gaat het nu met jullie? Ik wilde even laten weten dat ik weer zwanger ben, ongeveer vijf weken.
Ik sta er wel heel anders in dan de vorige keren en probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Ook heb ik de vk nog niet gebeld bijvoorbeeld. Natuurlijk ben ik wel blij dat het zo snel alweer raak is, maar de angst voor nog een miskraam is wel continu aanwezig op de achtergrond.
Ik sta er wel heel anders in dan de vorige keren en probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Ook heb ik de vk nog niet gebeld bijvoorbeeld. Natuurlijk ben ik wel blij dat het zo snel alweer raak is, maar de angst voor nog een miskraam is wel continu aanwezig op de achtergrond.
dinsdag 25 november 2014 om 17:00
Lieve Clifford, van harte gefeliciteerd en probeer toch te genieten. De kans blijft groter dat het goed gaat!
Ik ben nu 12.5 week zwanger na 2 opeenvolgende miskramen, waarvan ook een tweeling.
Maar toch is driemaal zwanger zijn scheepsrecht! Probeer het zo te zien.
Veel succes de komende weken. Mij hielpen extra echo's wel, misschien jou ook?
Ik ben nu 12.5 week zwanger na 2 opeenvolgende miskramen, waarvan ook een tweeling.
Maar toch is driemaal zwanger zijn scheepsrecht! Probeer het zo te zien.
Veel succes de komende weken. Mij hielpen extra echo's wel, misschien jou ook?