De do's en dont's van een Viva-newbie
dinsdag 24 juni 2008 om 17:23
In mijn kleine weekje op het Viva Forum heb ik al heel wat ongeschreven regels mogen ontdekken.
Om maar eens een greep te doen uit mijn nieuw verworven overlevingskennis:
1.Gij zult effectief smileys ( ) gebruiken, om de vriendelijkheid van de boodschap te verduidelijken, om zo overgevoeligen te sparen voor hun ik-voel-me-gekwetst-moment...
2. Gij zult niet driemaal hetzelfde topic openen !
Nu begrijp ik dat sommigen van jullie echt al járen ronddwarrelen op het Forum. Mijn vraag is dan ook vooral aan jullie grootheden gericht:
Geachte oude garde, leer ons newbies wat de ongeschreven regels zijn voor een Viva-Forummer!
Wat zijn de DO's...en vooral wat zijn de DONT's...
Mijn motto: Mezelf blijven (Okay, teiltje iemand ?)
Om maar eens een greep te doen uit mijn nieuw verworven overlevingskennis:
1.Gij zult effectief smileys ( ) gebruiken, om de vriendelijkheid van de boodschap te verduidelijken, om zo overgevoeligen te sparen voor hun ik-voel-me-gekwetst-moment...
2. Gij zult niet driemaal hetzelfde topic openen !
Nu begrijp ik dat sommigen van jullie echt al járen ronddwarrelen op het Forum. Mijn vraag is dan ook vooral aan jullie grootheden gericht:
Geachte oude garde, leer ons newbies wat de ongeschreven regels zijn voor een Viva-Forummer!
Wat zijn de DO's...en vooral wat zijn de DONT's...
Mijn motto: Mezelf blijven (Okay, teiltje iemand ?)

zondag 6 juli 2008 om 16:40
Kunnen 'we' in godsnaam niet een keer kappen met dat gemosterd? Waarom zou een mening maar één keer gegeven mogen worden? De opmerking "Mosterd" is gewoon irritant, mar ik erger me helemaal dood aan opmerkingen als "Dat zei ik ook al een paar pagina's terug". Nou en? Heb je dan als eerste alleenrecht op die mening ofzo?
Als ik een regel mag toevoegen: ophouden ermee!
Als ik een regel mag toevoegen: ophouden ermee!
zondag 6 juli 2008 om 19:57
quote:minny schreef op 06 juli 2008 @ 15:31:
Wat heb jij een leuke avatar Aeryn
Dank je wel Minny!! Ik vind die van jou ook super!
Nostradame: Mosterd zijn wat betreft een mening geven is ook niet erg maar soms is een vraag zo duidelijk dat 20 mensen hetzelfde antwoord geven. Het is toch gewoon een Viva-dingetje
Ik vind het letten op en constant melden van spelfouten veel ergerlijk.
Ieder zijn ergernissen
Wat heb jij een leuke avatar Aeryn
Dank je wel Minny!! Ik vind die van jou ook super!
Nostradame: Mosterd zijn wat betreft een mening geven is ook niet erg maar soms is een vraag zo duidelijk dat 20 mensen hetzelfde antwoord geven. Het is toch gewoon een Viva-dingetje
Ik vind het letten op en constant melden van spelfouten veel ergerlijk.
Ieder zijn ergernissen

dinsdag 15 juli 2008 om 11:57
vrijdag 18 juli 2008 om 23:26
@Nostradame
Inderdaad, aangezien er elke dag wel weer nieuwe zieltjes het almachtige Viva Forum ontdekken is de kans op 'eeuwige meningen' gewoon logisch...
Wie heeft het begrip MOSTERD dan eigenijk 'verzonnen' hier op het Forum? Wiens geesteskind is dit?
(Ga ik nu een Viva Diva oorlog uitlokken met mijn vraag ?)
Inderdaad, aangezien er elke dag wel weer nieuwe zieltjes het almachtige Viva Forum ontdekken is de kans op 'eeuwige meningen' gewoon logisch...
Wie heeft het begrip MOSTERD dan eigenijk 'verzonnen' hier op het Forum? Wiens geesteskind is dit?
(Ga ik nu een Viva Diva oorlog uitlokken met mijn vraag ?)
zaterdag 19 juli 2008 om 00:10

maandag 21 juli 2008 om 09:18
quote:juliee schreef op 25 juni 2008 @ 13:13:
Type 6, De Meelezer
- Zit op saaie werkdagen soms urenlang te lezen en fleurt op van een stevige rel. Is dan ook altijd alert op nieuwe topics die vanuit het niets ineens 23 pagina's hebben
.
Als mede nieuweling kan ik me hier wel in vinden
Ik ga ook maar eens hard aan het werk nu! Want vrees dat mijn Viva inlees verslaving tot echt uit de hand begint te lopen
Type 6, De Meelezer
- Zit op saaie werkdagen soms urenlang te lezen en fleurt op van een stevige rel. Is dan ook altijd alert op nieuwe topics die vanuit het niets ineens 23 pagina's hebben
.
Als mede nieuweling kan ik me hier wel in vinden
Ik ga ook maar eens hard aan het werk nu! Want vrees dat mijn Viva inlees verslaving tot echt uit de hand begint te lopen

maandag 21 juli 2008 om 14:29
quote:Chardonnay schreef op 21 juli 2008 @ 14:27:
Kip, wanneer vertrek je? Veel plezier in ieder geval. Maar je zal inderdaad gemist worden Misschien vind A2 het wel lekker rustig . Fijne verjaardag en vakantie morgen! Flauw dat we geen gebak meer krijgen.
Kip, wanneer vertrek je? Veel plezier in ieder geval. Maar je zal inderdaad gemist worden Misschien vind A2 het wel lekker rustig . Fijne verjaardag en vakantie morgen! Flauw dat we geen gebak meer krijgen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.