De do's en dont's van een Viva-newbie

24-06-2008 17:23 381 berichten
Alle reacties Link kopieren
In mijn kleine weekje op het Viva Forum heb ik al heel wat ongeschreven regels mogen ontdekken.

Om maar eens een greep te doen uit mijn nieuw verworven overlevingskennis:

1.Gij zult effectief smileys ( ) gebruiken, om de vriendelijkheid van de boodschap te verduidelijken, om zo overgevoeligen te sparen voor hun ik-voel-me-gekwetst-moment...

2. Gij zult niet driemaal hetzelfde topic openen !

Nu begrijp ik dat sommigen van jullie echt al járen ronddwarrelen op het Forum. Mijn vraag is dan ook vooral aan jullie grootheden gericht:

Geachte oude garde, leer ons newbies wat de ongeschreven regels zijn voor een Viva-Forummer!

Wat zijn de DO's...en vooral wat zijn de DONT's...

Mijn motto: Mezelf blijven (Okay, teiltje iemand ?)
quote:Enn schreef op 06 mei 2015 @ 15:48:

Nee! Gewoon een leuk topic! Ik moet eigenlijk onder de douche.Je zit zeker al sinds vanmorgen vroeg in je badjas/huispak op het forum
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 06 mei 2015 @ 16:21:

Jouw nick staat me weinig aan Oei.
Doe je gewoon geen poezen als ava en wel een paar lijken.

Komt het vanzelf wel goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yasmijn schreef op 06 mei 2015 @ 16:22:

[...]

Je zit zeker al sinds vanmorgen vroeg in je badjas/huispak op het forum Nee, dat ga ik vanaf maandag doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 06 mei 2015 @ 16:41:

Doe je gewoon geen poezen als ava en wel een paar lijken.

Komt het vanzelf wel goed. Ik heb her en der al gelezen dat Yasmijn de forumqueen is, klopt dat? In dat geval zal er vast geen verwarring komen, een koningin herken je meteen!
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven