De do's en dont's van een Viva-newbie
dinsdag 24 juni 2008 om 17:23
In mijn kleine weekje op het Viva Forum heb ik al heel wat ongeschreven regels mogen ontdekken.
Om maar eens een greep te doen uit mijn nieuw verworven overlevingskennis:
1.Gij zult effectief smileys ( ) gebruiken, om de vriendelijkheid van de boodschap te verduidelijken, om zo overgevoeligen te sparen voor hun ik-voel-me-gekwetst-moment...
2. Gij zult niet driemaal hetzelfde topic openen !
Nu begrijp ik dat sommigen van jullie echt al járen ronddwarrelen op het Forum. Mijn vraag is dan ook vooral aan jullie grootheden gericht:
Geachte oude garde, leer ons newbies wat de ongeschreven regels zijn voor een Viva-Forummer!
Wat zijn de DO's...en vooral wat zijn de DONT's...
Mijn motto: Mezelf blijven (Okay, teiltje iemand ?)
Om maar eens een greep te doen uit mijn nieuw verworven overlevingskennis:
1.Gij zult effectief smileys ( ) gebruiken, om de vriendelijkheid van de boodschap te verduidelijken, om zo overgevoeligen te sparen voor hun ik-voel-me-gekwetst-moment...
2. Gij zult niet driemaal hetzelfde topic openen !
Nu begrijp ik dat sommigen van jullie echt al járen ronddwarrelen op het Forum. Mijn vraag is dan ook vooral aan jullie grootheden gericht:
Geachte oude garde, leer ons newbies wat de ongeschreven regels zijn voor een Viva-Forummer!
Wat zijn de DO's...en vooral wat zijn de DONT's...
Mijn motto: Mezelf blijven (Okay, teiltje iemand ?)
woensdag 6 mei 2015 om 16:41
quote:yasmijn schreef op 06 mei 2015 @ 16:22:
[...]
Je zit zeker al sinds vanmorgen vroeg in je badjas/huispak op het forum Nee, dat ga ik vanaf maandag doen.
[...]
Je zit zeker al sinds vanmorgen vroeg in je badjas/huispak op het forum Nee, dat ga ik vanaf maandag doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 6 mei 2015 om 16:53