Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:34
zaterdag 19 juli 2008 om 01:35
zaterdag 19 juli 2008 om 01:37
zaterdag 19 juli 2008 om 01:42
quote:leefnu schreef op 19 juli 2008 @ 01:39:
@kusunum
Waaah, nu nog studeren? Nog wel even slapen , om de info in de harde schijf van je hersenen op te kunnen slaan...Geen huiswerk in de zin van studeren, maar nog even vanalles voor de komende week mailen zo even na het werk. Anders ben ik alles weer vergeten
@kusunum
Waaah, nu nog studeren? Nog wel even slapen , om de info in de harde schijf van je hersenen op te kunnen slaan...Geen huiswerk in de zin van studeren, maar nog even vanalles voor de komende week mailen zo even na het werk. Anders ben ik alles weer vergeten
zaterdag 19 juli 2008 om 01:44
zaterdag 19 juli 2008 om 01:48
Ik mag niet stemmen (resident), dat is een recht voor Citizens en dan mag je ook nog niet een zwaar vergrijp hebben gedaan want dan mag je ook niet mee doen...
Als het aan mij zou liggen zou het Obama zijn. McCain is een na-praterd die alleen maar een mening kan hebben als het uitgekauwd is door zijn adviseur. Daar hebben we er nu al eentje van zitten en je ziet wat dat heeft aangericht.
Als het aan mij zou liggen zou het Obama zijn. McCain is een na-praterd die alleen maar een mening kan hebben als het uitgekauwd is door zijn adviseur. Daar hebben we er nu al eentje van zitten en je ziet wat dat heeft aangericht.
zaterdag 19 juli 2008 om 01:48