Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:50
Gewerkt vanavond, was om half 1 thuis. Na een rel hier in de straat waarvoor ik de politie nog heb gebeld een borrel ingeschonken .
Wasje aan, muziekje aan en ondertussen even iemand feliciteren op Hyves en een ander via een kaartje (Greetz). En mail aan het checken.. al verwacht ik niet dat daar nu nog iets bij komt .
Wasje aan, muziekje aan en ondertussen even iemand feliciteren op Hyves en een ander via een kaartje (Greetz). En mail aan het checken.. al verwacht ik niet dat daar nu nog iets bij komt .
zaterdag 19 juli 2008 om 01:52
quote:leefnu schreef op 19 juli 2008 @ 01:47:
@Kusunum
Hmm erg breed films, plaatjes en sites? In welke mood ben je? Wat is je behoefte? Iets specifieker zijn
Nou, nu ik wat langer naar het witte scherm staar ben ik bang dat ik geen tips meer nodig heb Ga m'n rondje doen en dan Vriend maar eens wat van die plakkers op zijn neus plakken en lekker naast hem kruipen.
Ik ben een nachtvlinder van likmevessie
@Kusunum
Hmm erg breed films, plaatjes en sites? In welke mood ben je? Wat is je behoefte? Iets specifieker zijn
Nou, nu ik wat langer naar het witte scherm staar ben ik bang dat ik geen tips meer nodig heb Ga m'n rondje doen en dan Vriend maar eens wat van die plakkers op zijn neus plakken en lekker naast hem kruipen.
Ik ben een nachtvlinder van likmevessie
zaterdag 19 juli 2008 om 01:55
zaterdag 19 juli 2008 om 01:57
Haha! Ik had m'n mobiel in m'n auto laten liggen en liep in m'n joggingbroek de straat op. Klim net weer uit de auto als ik een hoop geschreeuw hoor en er 3 of 4 kerels en een vrouw door de straat rennen al schreeuwend en vloekend en "ik maak je af" etc. Ik schrok me kapot, ik dacht dat iedereen al op 1 oor lag en dat ik only the lonely was . Het klonk erg heftig allemaal, helemaal toen ze uit het zicht waren om de hoek. Heb dus maar even de politie gebeld.. zou toch rot zijn als er iemand verrot geslagen wordt en er wordt te laat ingegrepen.
Bedenk me ineens dat de trem "straatrel" misschien wat overdreven en sensationeel klonk. Ben niet zo'n bangerik maar dit ademde een hoop agressie en kans op slechte afloop uit.
Hoorde vrij snel erna sirenes dus ga er vanuit dat het "goed" afgelopen is.
Bedenk me ineens dat de trem "straatrel" misschien wat overdreven en sensationeel klonk. Ben niet zo'n bangerik maar dit ademde een hoop agressie en kans op slechte afloop uit.
Hoorde vrij snel erna sirenes dus ga er vanuit dat het "goed" afgelopen is.
zaterdag 19 juli 2008 om 01:59
Webcomics zijn gewoon stripjes, maar dan online, veel worden dagelijks geupdate en de meesten gaan over nerd-dingen als computers, games en roleplaying games. Dat je er nog nooit van gehoord hebt betekent waarschijnlijk dat je een vrij laag nerdgehalte hebt.
anoniem_68995 wijzigde dit bericht op 19-07-2008 02:04
Reden: irritante fout
Reden: irritante fout
% gewijzigd
zaterdag 19 juli 2008 om 02:03
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 19 juli 2008 @ 01:59:
Dat je er nog nooit van gehoord hebt betekend waarschijnlijk dat je een vrij laag nerdgehalte hebt. Ach, ik was vroeger al nooit weg van Suske & Wiskes en Guust Flaters...Las hooguit een Donald Duckje...maar dan alleen als Dagobert met zn doekoe er in voorkwam .
Dat je er nog nooit van gehoord hebt betekend waarschijnlijk dat je een vrij laag nerdgehalte hebt. Ach, ik was vroeger al nooit weg van Suske & Wiskes en Guust Flaters...Las hooguit een Donald Duckje...maar dan alleen als Dagobert met zn doekoe er in voorkwam .
zaterdag 19 juli 2008 om 02:03
zaterdag 19 juli 2008 om 02:05
quote:kusunum schreef op 19 juli 2008 @ 02:02:
tof dat je de politie gebeld heb, denk dat niet veel mensen dat nog doen tegenwoordig.Thanks.. ik voel me juist soms zo'n oud-wijf-die-de-hele-dag-achter-de-geraniums-zit-en-voor-elk-liflafje-belt.. als ik bel. Heb altijd (nouja, altijd.. maar als er echt iets is bel ik wel) de neiging om m'n motivatie toe te lichten aan de telefonist(e) .
tof dat je de politie gebeld heb, denk dat niet veel mensen dat nog doen tegenwoordig.Thanks.. ik voel me juist soms zo'n oud-wijf-die-de-hele-dag-achter-de-geraniums-zit-en-voor-elk-liflafje-belt.. als ik bel. Heb altijd (nouja, altijd.. maar als er echt iets is bel ik wel) de neiging om m'n motivatie toe te lichten aan de telefonist(e) .
zaterdag 19 juli 2008 om 02:07
@ Leefnu: ik woon in een vrij rustige buurt, enige lawaai komt van de buurvrouw die elke avond rond middernacht loeit als een koe in nood als haar man haar even "te grazen neemt".. sorry voor de wat ongenuanceerde uitdrukking maar het is echt aan het eind van de straat te horen altijd hahaha!
Elke avond?
Nou nou dat hoor je niet vaak meer
Elke avond?
Nou nou dat hoor je niet vaak meer
zaterdag 19 juli 2008 om 02:10
quote:Nikki34 schreef op 19 juli 2008 @ 02:05:
[...]
Thanks.. ik voel me juist soms zo'n oud-wijf-die-de-hele-dag-achter-de-geraniums-zit-en-voor-elk-liflafje-belt.. als ik bel. Heb altijd (nouja, altijd.. maar als er echt iets is bel ik wel) de neiging om m'n motivatie toe te lichten aan de telefonist(e) .Zijn genoeg mensen die hadden gewild dat er een omstander maar op zijn minst de politie gebeld hadden. Beter een keer te veel gebeld dan dat er iemand voor je huis het ziekenhuis in getimmert wordt en dat je het de dag later in de krant lees toch?
[...]
Thanks.. ik voel me juist soms zo'n oud-wijf-die-de-hele-dag-achter-de-geraniums-zit-en-voor-elk-liflafje-belt.. als ik bel. Heb altijd (nouja, altijd.. maar als er echt iets is bel ik wel) de neiging om m'n motivatie toe te lichten aan de telefonist(e) .Zijn genoeg mensen die hadden gewild dat er een omstander maar op zijn minst de politie gebeld hadden. Beter een keer te veel gebeld dan dat er iemand voor je huis het ziekenhuis in getimmert wordt en dat je het de dag later in de krant lees toch?
zaterdag 19 juli 2008 om 02:11
Het is goed om in dat soort situaties de politie te bellen. Al is het alleen al om je eigen nachtrust...
Poos terug was er hier een dronkenlap die in slaap was gevallen in zijn eigen auto. Hij was op de toeter van zijn auto in slaap gevallen...en werd er blijkbaar niet wakker van...Wij, en de hele buurt uiteraard wel. Politie erbij, klaar.
Poos terug was er hier een dronkenlap die in slaap was gevallen in zijn eigen auto. Hij was op de toeter van zijn auto in slaap gevallen...en werd er blijkbaar niet wakker van...Wij, en de hele buurt uiteraard wel. Politie erbij, klaar.
zaterdag 19 juli 2008 om 02:16
Oja, ik voel me ook niet echt bezwaard, ik zou ook willen dat iemand de politie belt als mij iets overkomt. Maar de telefonist klinkt natuurlijk vrij rustig (hakt vaker met het bijltje) maar houdt het kort vanwege de reactiesnelheid en dan heb je soms de neiging heel even te denken dat je een hysterische burger bent .
Ik ga lekker slapen, prettige nacht nog!
Ik ga lekker slapen, prettige nacht nog!