Mode & Beauty alle pijlers

Permanent uitgekamd

24-09-2014 11:33 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Gisteren heb ik mijn haar voor het eerst laten permanenten. Vanochtend heb ik bij macht der gewoonte de kam er doorheen gehaald. Nu is mijn permanent dus bijna weg :'(

Zijn er tips hoe ik dit zelf kan redden met wat huis- tuin- en keukenmiddelen?
Maak het nog een keer goed nat en haal dan alleen je vingers er door heen.
Even een beetje nat maken en opduwen.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Weg?

Wassen en laten drogen. Als er dan nog geen krul is terug naar de kapper.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wassen, alleen kammen wanneer het nat is, drogen met Diffuser en beetje wax in de punten. Doet men dat nog permanent? Heeft de kapper niets uitgelegd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ze heeft vanalles uitgegd maar niet specifiek gezegd dat ik niet mag kammen! Morgenochtend mag ik pas douchen dus ik zal het nu een beetje nat gaan maken en opduwen
Ja goed plan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Op je kop hangen en kneden.
Als het er echt helemaal uit is heeft de kapper iets niet goed gedaan.

Ik kon het destijds gewoon kammen, zag er daarna hooguit uit als een schaap
Permanent kam je niet. Tenminste niet met een normale fijne kam. Als je het even wil doirkammen als het nog nat is, doe dat dan met zo'n hele grove kam.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:Penelope_ schreef op 24 september 2014 @ 12:02:

Als het er echt helemaal uit is heeft de kapper iets niet goed gedaan.

Ik kon het destijds gewoon kammen, zag er daarna hooguit uit als een schaap Ik ook en dat werd elke dag erger
Alleen nat doorkammen en pas na 24uur na permanent wassen. Goed nat maken komen ze terug en anders terug naar salon
Je hoort een permanent er niet uit te kunnen kammen.
Wie neemt er tegenwoordig nog permanent? Is dat weer in?
Het is alweer wat jaren geleden dat ik permanent had. Maar was de regel 3 dagen je haren niet wassen. En na het wassen met een grove kam doorkammen. En dan mousse erin en de krul erin kneden. Geen schapen krullen maar ik liet het dan ook grof erin zetten met verschillende diktes.
Permanent? Bestaat dat nog?
Ja hoor, ik heb het.. mijn haar is een zielig bosje zonder permanent... ECHT zielig. Gaat dus vooral om volume.

Kapster gebruikt wokkels en krul word dan heel grof. Zit met een gigantisch waterhoofd bij de kapper als het gezet word, maar ik ben er blij mee...
Horen, zien en .... reageren
Jullie tips hebben geholpen! Dank je wel.

Permanent is geloof ik niet zo hip, maar ik heb het net als Carliena gedaan vanwege volume ene en leuk feest op komst. Ze hebben bij mij ook grove wokkels gebruikt, ik heb nu dus een leuke slag in mijn haar.

Bedankt!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2014 10:16
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven