Gouden mandje

24-09-2014 20:32 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus stel dat iemand op een forum zijn of haar raskat wegdoet, iemand hartstikke geinteresseerd reageert en graag een warm huisje voor de kat wil bieden, diegene dan ineens het topic laat verwijderen en van het hele plan afziet. Is dat nou normaal of ligt dit aan mij? Ik ben echt teleurgesteld.
Was je aan het zoeken. Ze is terug

Gouden mandje gezocht voor Fawn Brits Korthaar poes
De TO is waarschijnlijk de diepgang van de relatie opnieuw aan het evalueren (zie ander topic)
Oke toch gesloten dus
Ja echt vreselijk jammer dit, niet alleen voor mij maar vooral voor het beestje. Sorry ik moest even mijn frustratie uiten hoor! Zat de hele tijd in spanning.
Frustreer maar een eind weg! Was de hele avond over mijn toeren toen ik dat dom topic las. Was zou blij dat jij die lieverd in huis wou nemen.

Je zat je al helemaal te verheugen op dat beest he ?

Wat een stomme mensen heb je toch op de wereld.

Kom anders even naar Napraat, dan kunnen we nog even lekker fulmineren.
Omdat ze de reacties van anderen kwetsend en kortzichtig vindt, gunt ze die kat niet het fijne mandje dat ze bij Dramaqueend had kunnen krijgen.

Als het om het welzijn van zo'n beestje gaat moet je je ego opzij kunnen zetten vind ik.
Cum non tum age
Ben ook te vinden bij Napraat nu haha. Bedankt in ieder geval voor de virtuele steun, ladies!
quote:dramaqueend schreef op 24 september 2014 @ 20:59:

Ben ook te vinden bij Napraat nu haha. Bedankt in ieder geval voor de virtuele steun, ladies!lullig inderdaad..je mag balen hoor!
Ik begrijp je frustratie, maar hou nog in gedachten dat die dame ook nog een paar dagen weg is, dat is de reden waarom de kat ook weg moet. Elke dag erbij denk je meer dat het niet meer zal gebeuren een reactie, maar geef de hoop niet op.

Jammer dat ze geen PB functie aan heeft staan anders had ik jou echt voorgedragen, je lijkt me een lieve kattenvrouw.

We wachten even af zou ik zeggen. Maar mocht ik haar ergens zien dan zal ik haar erop wijzen dat jij serieus reageerde met een aanbod.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Marktplaats in de gaten gaan houden. Ze zal toch van die kat af willen. Duikt ze vast wel op. En dan natuurlijk niet vertellen dat je haar ook al op het viva forum had gezien.

Of misschien gaat ze het inderdaad proberen via een herplaats pagina van een kattenvereniging. Zou je ook een kijkje kunnen nemen.

Asiel zal ze wel niet doen want daar moet je best een hoog bedrag betalen dacht ik als je je kat wil afstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven