Gouden mandje
woensdag 24 september 2014 om 20:32
woensdag 24 september 2014 om 20:57
woensdag 24 september 2014 om 21:53
Ik begrijp je frustratie, maar hou nog in gedachten dat die dame ook nog een paar dagen weg is, dat is de reden waarom de kat ook weg moet. Elke dag erbij denk je meer dat het niet meer zal gebeuren een reactie, maar geef de hoop niet op.
Jammer dat ze geen PB functie aan heeft staan anders had ik jou echt voorgedragen, je lijkt me een lieve kattenvrouw.
We wachten even af zou ik zeggen. Maar mocht ik haar ergens zien dan zal ik haar erop wijzen dat jij serieus reageerde met een aanbod.
Jammer dat ze geen PB functie aan heeft staan anders had ik jou echt voorgedragen, je lijkt me een lieve kattenvrouw.
We wachten even af zou ik zeggen. Maar mocht ik haar ergens zien dan zal ik haar erop wijzen dat jij serieus reageerde met een aanbod.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 25 september 2014 om 10:01
Marktplaats in de gaten gaan houden. Ze zal toch van die kat af willen. Duikt ze vast wel op. En dan natuurlijk niet vertellen dat je haar ook al op het viva forum had gezien.
Of misschien gaat ze het inderdaad proberen via een herplaats pagina van een kattenvereniging. Zou je ook een kijkje kunnen nemen.
Asiel zal ze wel niet doen want daar moet je best een hoog bedrag betalen dacht ik als je je kat wil afstaan.
Of misschien gaat ze het inderdaad proberen via een herplaats pagina van een kattenvereniging. Zou je ook een kijkje kunnen nemen.
Asiel zal ze wel niet doen want daar moet je best een hoog bedrag betalen dacht ik als je je kat wil afstaan.