Wat vinden jullie van deze lamp?

25-09-2014 08:24 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.gamma.nl/asso ... id%3db_product_b021468715

Ik zag deze lamp in de folder staan en ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie mening over deze lamp. Zit te denken of ik hem misschien in mijn hal zal hangen maar zou dit niet too much zijn?
Het is niet mijn smaak, maar als jij hem supertof vindt... Waarom niet?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik twijfel nog of de lamp niet te " kitsch " is
Ik vind het helemaal niets.
Ik vind hem tof! volgens mij geeft hij ook een soort van mozaïek licht?
Hij is zeker kitsch, kermisachtige lamp, maar als jij hem mooi vindt, dan maakt dat toch helemaal niets uit?
https://www.karwei.nl/ass ... id%3db_product_b021392213

Ik heb zeld deze lamp van de karwei, lijkt er wel wat op. Het geeft heel mooi effect met die kraaltjes. Ik heb het ook met een dimmer, dat vind ik zelf wel fijn dat je het licht kan dimmen.
De lamp die ik heb geeft trouwens geen kitscherig effect!
Ik vind hem mooi. Ik houd er wel van.
Ik vind hem ook te bombastisch.

Heb zelf gewone industriële lampen dus ik vind eenvoud mooi, deze lamp is daarvan het tegenovergestelde.
Niet mijn smaak maar ik zou hem wel leuk vinden bij iemand anders.
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Valenta schreef op 25 september 2014 @ 09:12:

https://www.karwei.nl/ass ... id%3db_product_b021392213

Ik heb zeld deze lamp van de karwei, lijkt er wel wat op. Het geeft heel mooi effect met die kraaltjes. Ik heb het ook met een dimmer, dat vind ik zelf wel fijn dat je het licht kan dimmen.deze is net wat subtieler
Ik vind het allebei niets. Maar waarschijnlijk vind jij mijn inrichting ook niets omdat we een heel andere smaak hebben, dus waarom zou je de mening van anonieme forummers laten meewegen? Jij moet er toch tegenaan kijken?
quote:Capibara_ schreef op 25 september 2014 @ 09:38:

Ik vind het allebei niets. Maar waarschijnlijk vind jij mijn inrichting ook niets omdat we een heel andere smaak hebben, dus waarom zou je de mening van anonieme forummers laten meewegen? Jij moet er toch tegenaan kijken?+1
Ik heb sowieso een hekel aan dit soort plafondlampen (ik heb gewoon een hanglamp kort op het plafond) maar deze doet pijn aan mijn ogen.

Maar dat is simpelweg een kwestie van smaak.
Ik vind 'm niet per sé mooi, maar ook niet uitgesproken lelijk. Als de rest van je interieur maar niet kitcherig is kan het best. (en dan bedoel ik een interieur met veel glim of á la woonwagenkamp)

Succes met het maken van je keuze!
Ik gebruik nooit plafondlicht wat ongezellig is maar diverse, lager geplaatste deelverlichtingen om plekken mooi uit te lichten.

Verder zou dit niet passen in mijn huis qua stijl.
Hij kan mooi staan in het juiste interieur. Zo op het eerste gezicht is hij niet mijn smaak, maar ik zie potentie
Een lager hangende kristallen lamp met bungelende geslepen glazen stenen vind ik wel wat hebben maar ook die zou bij mij zwaar misstaan.
Ik heb trouwens totaal geen kitcherige of glim inrichting verder,

Ik heb juist een landelijke stijl.

Ik heb de lamp in mijn slaapkamer en in de bijkeuken hangen, ik heb in beide ruimtes een vrij laag plafond en een hanglamp komt dus te laag te hangen.

http://www.ariadneathome. ... enu/houten-hoofdbord.html

Dit hoofbord heb ik met een steigerhouten ombouw, oudrose muren en een witte kast. En daar dan die lamp bij. Staat heel mooi vind ik zelf.
ik vind hem leuk! In een café in de stad waar ik woon hangen er 6 aan het plafond, geeft een mooi effect op het plafond :-)
Bedankt voor jullie reacties. Heb hem net in het echt gezien, best een leuke lamp maar behoorlijk fel aan de ogen omdat je de lampjes er heel goed doorheen ziet.

Mijn interieur is verder heel landelijk totaal anders dan deze lamp maar ik vond het wel kunnen in de gang.

Maar dit wordt hem toch niet..., ik ga verder zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven