Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

Kjong, ga jij naar Turkije? En de kinderen blijven langer?

Ik weet dat er een verhaal op Cheers was om na te lezen, maar dat kan ik niet meer terugvinden en om nu paginas door te gaan scrollen......

Veel plezier op je vakantie!

En Cadi jij een knuffel en Moon, jij gefeliciteerd.
Hej Kjong! Geniet toch van 't diva-en, ook al is dat niet waar je zin in hebt. En dan achteraf van alleen thuis komen zonder kindertjes (hmm, lijkt me 'n behoorlijke omschakeling van warm TR met man + kindjes naar alleen thuis in misschien wel regenachtig NL). Hoop dat er voor jullie eindelijk eens wat dingen gaan veranderen.

Cadi: tjezus, wat erg! En dat komt natuurlijk extra binnen omdat je d'r zelf een van dezelfde leeftijd hebt rond struinen thuis. Probeer, hoewel je d'r -uiteraard- in je hoofd altijd mee bezig bent, toch ook wel aan je eigen gezondheid & energielevel te denken. Heeft je vriendin uiteindelijk ook meer aan.

Es: Kjong eerder terug dan kindjes staat hier onder aan de pagina (ik heb de weg naar de kinderpijler nog steeds niet kunnen vinden).

Moon: goed nieuws! Fijn dat je weer aan 't werk bent! Een zelfde soort baan als je eerder had?

Yas: ?

Jooles: doe jij ook nog 'ns 'n love-life-update!

Magnolia, dat is lang geleden! Hoe is 't? Nog nieuws?
Ha meiden!

Even een wat langer berichtje, tenministe dat ga ik proberen. Heb eigenlijk niks boeiends te melden. Werk gaat z'n gangetje, in de liefde is het erg stil. Voor mij even geen internetdaten oid en voorlopig vind ik dat wel best eigenlijk. Even geen gedoe met mannen ontmoeten. Die ene man komt wel voorbij, althans dat blijf ik mezelf voorhouden.

Ben nu ongeveer 3 weken terug uit NY, heerlijk 2 weken rondgelopen en met een beetje mazzel ga ik in september een weekje naar de zon.

Voor iedereen een dikke knuffel!
quote:es1450 schreef op 18 juli 2008 @ 23:16:

Oh shit, haar ken ik ook. Wilde al de hele week mijn zus om haar adres vragen, ga ik morgen echt doen om een kaartje te sturen. Mocht jij haar spreken of op een andere manier contact hebben, wil jij haar iig de groeten doen? Is er al iets uit het onderzoek gekomen?

Hee, is de J waar zij mee omgaat dan jouw zus? Of is dat weer een andere J? Hmmm, of moet ik eerst in de AK gaan kijken of jouw zus wel een J is

En ze ligt nu in Bonn in het ziekenhuis. Ik kijk in de AK even of ik je telefoonnummer kan vinden dan geef ik het je wel even door.

En Isiss, ja hoor, denk wel aan mezelf, vandaag is hier hang-in-huis-pak-en-doe-lekker-niets-dag!
Ja J is mijn zus, zie fotos van de bruiloft.

Ik zal even mijn tel in de ak zetten, weet niet of die daar al staat. Ik heb mijn zus nog niet kunnen bereiken.
Update in de AK.
Hey Yas, dat is vervelend.. ook van hieruit een knuffel.. En jullie zaten al net in zo'n roerige periode door de gezondheid van je vriend..

Nemo, dat is snel dat je weer naar NL komt. Zie je er tegenop? Lijkt me best weer gek om na lange tijd buitenland weer opnieuw te 'wennen' in NL.

Cadi, jee.. volgens mij is zoiets altijd moeilijker als je zelf ook kids in die leeftijd hebt. Het komt dan zo dichtbij ergens. Weet het ook van een collega-verpleegkundige die op de kinder IC werkte. Toen ze zelf kids kreeg, trok ze het niet meer om al die ernstig zieke kindjes om zich heen te hebben.

Goede nachtrust zou niet gek zijn, vooral op een moment dat je extra zorgen/gedachtes aan je hoofd hebt.. Zal mijn zoon toch nog eens een mail laten sturen met zijn tips!

En anders breng je je kids maar hierheen te logeren .

Isiss, lekker Griekenland! Wat ik van Sardinie weet (is al niet meer aan de orde, maar goed) is dat het een heel hip eiland is. Veel rijke/bekende Italianen gaan naar Sardinie om gezien te worden en 'erbij' te horen. Prijzen zullen daarom ook wel wat hoger liggen. Het schijnt wel heel mooi te zijn. Mijn Italiaanse nichtje heeft een goede vriend met een huisje daar en gaat af en toe op vakantie daarheen. Wie weet voor een volgende keer!!

Hier is alles rustig. Heb nog niet veel (lees nix) gehoord van mijn Hollander. Laat het ook maar even zo, ik zoek ook geen contact. Hij heeft nu vakantie en blijkbaar heeft hij niet de rust/behoefte om mij op te komen zoeken. Het is wel oke, ik laat het los. Of het is te vroeg om nu al een nieuwe relatie te beginnen of hij ziet het gewoon helemaal niet meer zitten met mij. Al blijf ik erbij dat dat er echt wel iets tussen ons was. Dat is ook wat hij de laatste keer zei. Misschien komt hij komende winter nog wel op wintersport en klikt het weer zoals het nu klikte of is het toch helemaal voorbij. Ik ga in ieder geval nu niet meer braaf op de bank zitten wachten (dat stadium was ik al een tijdje voorbij).

Meiden, ik vind het heel leuk om met jullie mee te schrijven, maar begrijp dat ik hier nu illegaal ben. En ergens 'hoor ik er ook niet helemaal bij', omdat er heel veel in de AK gebeurd en er heel veel naar gelinkt wordt. Daardoor sta ik voor mijn gevoel heel erg aan de zijlijn. Dat is oke hoor, ik ben er ook nog niet zo lang en weet dat het tijd nodig heeft. Het geeft ook verder niet, maar ik wilde het gewoon even kwijt.
Ine, gewoon door blijven schrijven als je dat leuk vind en dan staat er vanzelf een keer de deur naar de AK open voor je.

Ik vind je verhalen iig gezellig, al kan ik er niet oveel zinnigs op reageren omdat mijn leven totaal anders is momenteel. Maar dat vind ik nu juist leuk en interessant hier op het forum, allemaal verschillende ervaringen en personen. Leer je zelf nog wel iets van.... En ik heb er een paar vriendinnen gemaakt. Heel leuk. Al wordt mijn vriend er waarschijnlijk soms gek van als ik zeg: wat ik vandaar nu op het forum las, weet jij dat dit zus of zo zit of ik gebuik verhalen van de relatiepijler vaak om met mijn vriend af te stemmen dat wij het nooooooooit zover laten komen

Ik snap trouwens dat het lastig is als nieuwe poster, het gaat hier erg van de hak op de tak en bovendien veel of topic en idd verhalen, die sommigen liever geheel privé houden dus niet openbaar op het forum.

Ik zit alweer te veel op te forummen, maar ik heb excuus, ben iets brak vandaag. Gisteren iets te veel wijn gedronken met vriendin. En mijn waterkoker per ongeluk op de hete koopplaat gezet. Nu ben ik kookplaat en waterkokerloos. Vind het eigenlijk bijna zonde om nieuwe te kopen aangezien ik toch bij vriend intrek, maar dan kan ik ook niet meer koken hier bij mij thuis tot die tijd. Dilemma, dilemma.
Ik ben allesloos.

Ik kan er om lachen. Ik ben ontsnapt uit iets engs. Iets wat totaal abnormaal was.

Ine, je mag me wel mailen, dan ken jij het verhaal ook.

yasmijndewinter@hotmail.com

Vandaag geen antwoord mee, want ik ga zo eten bij een vriendin.
Voelde me gewoon ineens een beetje overbodig , maar dat geeft niet.. Natuurlijk begrijp ik het wel en ik wil ook helemaal niet ineens mijzelf overal tussen wurmen, dat was helemaal niet mijn bedoeling, echt niet. Het moest me gewoon even van het hart..

Ik vind het leuk bij jullie en wil graag nog een tijdje (illegaal) mee blijven schrijven als het mag (dank je voor je lieve woorden, es!). Ik merk dat het voor mij ook wel als een soort dagboek werkt en ik een deel van mijn zorgen/gevoel/alledaagse gebeurtenissen hier kan delen. Dat is toch lastiger met een groep Tirolers om je heen. Ik wil hun ook niet alles vertellen en los daarvan, valt het ook niet altijd mee om genoeg woorden te vinden om echt 'je hart te luchten'.

Op emigreren vind ik het fijn, daar voel ik me op mijn plek, maar ik voel me hier ook prettig, ook al ben ik er nog niet zo lang.

Sturen jullie me wel weg als ik te lastig word?
Eh over dat illegaale hoeft je niet in te zitten. Even denken wie er allemaal schrijft:

Yasmijn => illegaal

es1450 => illegaal

Issis => illegaal

Magnolia=> illegaal

Nemo => illegaal

Fille => komeensterug!

Kjong => legaal

Cadi > legaal

Margaretha= half/half?

Jooles => illegaal

Miss Spees=> legaal

La Moon => illegaal

Etosha => momenteel illegaal, straks helaas weer legaal (voordeel voor ons is dat zij dan weer meer schrijft....)

en ik ben vast weer iemand vergeten.

Iedereen die hier schrijft heeft wel ervaring met ldr. Maar dat is bij mij bijvoorbeeld ook alweer bijna drie jaar geleden.
Ine: niet weggegaan hoor! Ik vind het ook leuk dat je schrijft (hoewel ik ook niet altijd reageer, zelfde verhaal als Es)

Enne, die AK gaat wel open hoor. Ikke bv had er nog wat moeite mee om nu de deur al open te gooien omdat er van mij (oa) heel veel persoonlijke dingen staan! En er komen zo vaak mensen schrijven en die gaan dan weer weg.. Wil altijd eerst even zien dat ze blijven, snappie? Maar vooral dus niet weggaan!

En ik ben illegaal, getver!
Haha Es! Ja, ik lees mee, dagelijks zelfs bijna, maar het komt er maar steeds niet van om echt te reageren. 26 augustus heb ik (helaas) weer alle tijd voor jullie... tot de kerst, dan weer even twee weken niet.

Ik zal op Yas even reageren in de AK. Maar hier alvast een

Verder hier alles okee. Druk druk druk. Afgelopen week bijvoorbeeld: zaterdag werd m'n oma 90, dus naar Verweggistan, daarna uit eten met mijn moeder (!?), toen gaan slapen bij broer, daar zondag geweest en pas 's avonds laat thuis. De hele week gewerkt, maar dan ook nog maandag, woensdag, donderdag en vrijdag een eetafspraak. Gisteren huis gepoetst en dat soort dingen en vandaag zijn we meegenomen voor een Hollands dagje: eerst boerengolf (vraag me er verder maar niet naar...) en daarna naar het Openluchtmuseum met pannenkoeken als afsluiter. Nu zijn we moe.

Nog drie dagen werken en dan gaan we heerlijk op vakantie! Kan nie wag nie!

En dames, illegaal of legaal, ik vind het gewoon fijn hier.
Ik kom effe posten.

Jullie merken zeker wel dat ik mijn koffer nog moet inpakken, he?

Sterker nog.

Ik moet hem nog uitpakken.

Anders neem ik Kman zijn administratie weer mee terug.

Vorige keer heb ik mijn kleren (die ik nu allang niet meer leuk vind, want eea gescoord in de uitverkoop) en die van Chipi (waarvan ik twijfel of ze ze nog aankan, ze is ineens bol en lang geworden in die 3 weken tussentijds) achtergelaten, om een lege koffer te creeeren en zo de eerste spullen van Kman mee te nemen, verhuizen, naar Nederland.

Het was de vakantie van de grootste ergernissen.

Een heus dieptepunt.

Hij had al zijn spullen vanuit Bodrum naar het huis van mijn moeder gebracht. In een doos of 15.

Waarvan ik echt niet eens een halve doos van mee wil naar Nederland, want oude, versleten, verkleurde, plakkende zooi, zonder herinneringen die ik me kan herinneren. (Aardig he?)

Dushij moest van mij gaan ruimen.

Met de reden dat ons huis in Nederland dáar echt geen plaats voor had...

En over dat ruimen heeft hij die 10 dagen gedaan.

Elke ochtend vroeg ik of hij nog ging ruimen.

Hij antwoordde elke keer dat het maar een questie van een uurtje was, en hij heus zou beginnen.

Om mij elke avond in tranen te zien, omdat hij niks uitgevreten had, terwijl ik toch al op mijn tandvlees liep van vermeoidheid, en hij me toch had beloofd dat het een Rustige Week zou worden voor mij.

Maar een Schuldgevoel aanpraten hielp niet.

Ook niet dat we dan een goed tehuis zouden zoeken voor zijn spullejtes. Een weeshuis ofzo. Daar wilden ze vast wel onder ons beddengoed slapen. En van onze bordjes eten. (Aardig he?)

Hij ging het wel regelen.

Niet.

Misschien dat er ergens dan een echte arme familie woonde ofzo. Een weduwe met 14 kindertjes. Die wel wat hadden aan olielampjes en een opblaasbedje?

Goed idee. Hij ging wel wat rondvragen.

Niet.

Misschien dat er een grofvuilregeling is...?

Zélfs ik wist al:

Bestaat niet.

Dreinen hielp niet. Sociaal zijn niet. Behulpzaam niet. Kwaad worden niet.

Hij wilde dus gewoon niet.

Het waren zíjn spullen. En als hij daarvan de helft (zéker de helft, in mijn ogen toch eigenlijk best wel álles) zou moeten weg doen, zou hij zijn leven weggooien. Had hij niets meer over. Was hij een heuse zwerver die uit knapzak leefde.

Deerde mij niks, al dat psychologische inzichtelijke gedoe.

Weg moest het.

Want mijn psyche schreeuwde elke ochtend:

GOTVERDEGOTVER nou kan ik ik NOG STEEDS NIET gewoon aan tafel zitten met een door jóu gebracht kopje koffie!! (Aardig he?)

Dus ik heb de allerlaatste dag vloekend de boel bij elkaar gepakt, terwijl ik schreeuwde wat er allemaal zo vreselijk mis was aan dat hele sociale Turkse systeem, dat LANGZAME! En dat ik het wel op z'n Hollands zou aanpakken.

En heb zó alle dozen die we voor een weeshuis hadden bedacht, naast de vuilcontainer gedumpt.

Er stopte 6 auto's, en die hebben uiteindelijk álles meegenomen.

In 2 minuten.

Kijk zó regel je dat dus in Holland.

En dan ga je niet zitten wachten op de zus van de neef van het opperhoofd van het takkedorp hiernaast die op het signaal van de scheet van de hond van 23 km verder het eens overweegt of ze een telefoontje kunnen wagen!

Ik zeg je.

Die gozer heeft écht geen inburgeringscursus nodig.

Hij heeft MIJ al.

En nog wil hij me graag zien morgen.

Aardig toch?
Ware liefde denk ik dan

Neem aan dat de inhoud van de koffer toch wel een wisseltruc heeft ondergaan? Staat er iets visum-achtigs te gebeuren, of lees ik dan te veel tussen de regels door?

Ine: gewoon blijven hoor, dat illegalenlijstje van Es helpt toch wel mee? Ik vind je verhalen leuk en ben zelf niet heel erg goed in kundig op iedereen reageren, is niks persoonlijks.

Die Hollander is wel 'n vage kerel vind ik.

Sardinië lijkt me nog steeds wel erg leuk & mooi, ik had 't decadente er niet zo uit gehaald, in m'n minimiene zoektocht op internet (dat trekt me echt helemaal niet), maar door de mooie stranden, leuke dorpjes en 't Italiaanse eten komt ie op m'n ooit-to-do-lijstje.

Etosha: lekker! Nog 2 daagjes! Haha, zal voor B. wel 'spannend' zijn, camperen in l'Europe. Met slakken en kleine spinnetjes als enige wilde dieren om de tent, en het gesnurk van de buurman wat misschien wel iets leeuwachtigs kan lijken heel in de verte.

Nemo: illegale, ja. Bah. Al zit je wel in 't land waar je extreem makkelijk 'n kerel op kan doen zodat je hier weer helemaal legaal zit

Werken als bijna iedereen vakantie heeft is niet heel leuk. En niet heel goed voor de productiviteit.
Kjong, klinkt idd als ware liefde Love the way you write by the way.

Yas, even vanuit hier:

Ine, mee eens met de rest: gewoon gezellig blijven, hoor!

Etosha, je hebt t er maar druk mee Veel plezier vast met de kampeervakantie.

Isiss, hoe lang dan nog? Dacht dat je al vakantie had?! Wanneer gaan jullie naar jullie love-island?

Nemo, hoe is t meissie?

Es, hoe vordert de scriptie? Eind al in zicht? ff doorzetten, komt goed, je bent goed bezig, hoor!

Cadi, met jou alles ok? Lekker genoten van je hang-in-huis-pak-en-doe-lekker-niets-dag?

Moon, van harte met de nieuwe baan!

Magnolia, lekker, zeg al die vakantie, eerst NY, straks zon, heerlijk!

Isiss, jij wilde een love-life-update? Ok dan, zet je maar vast schrap, haha...zal eerst ff melden dat ik hardhardhard aan het solliciteren ben, en dat dat tot zover erg voorspoedig loopt, dus hopelijk kan ik binnenkort ergens een handtekening onder zetten.

Dan love-life...zaterdag weer een date met Duitser gehad, eerst squashen (ben verdorie he-le-maal ingemaakt ) en daarna ging ik koken. Was erg gezellig, vond m toch wel erg leuk. Maar toen begon hij een rationeel gesprek over hoe ik het hele gebeuren nou zag, want hij zag het als vrienden, geen "romantische klik" ed, hij wilde ook niks los-vast (waar ik zelf eventueel aan zat te denken), want hij had het eea aan relatie-bagage en dus wilde hij nu wat voorzichtiger zijn.

(btw, wat is dat toch, als je op een gegeven moment een bepaalde leeftijd hebt bereikt, wordt het op relatiegebied op de een of andere manier zó ingewikkeld, met al die eerdere relatie-bagage aan beide kanten, bah! Ik maak me hieraan uiteraard ook zelf schuldig aan, maar toch...waar zijn de zorgeloze tijden van toen ik een jaar of 16 was?!).

Dus daarmee is de kous min of meer af. Ik had gehoopt om er langzaamaan achter te komen dat ik wellicht toch gevoelens zou krijgen (met Es' succes story in m'n achterhoofd ), maar goed, dat is dus nu anders gelopen. Aan de ene kant voel ik me toch soort van aan de kant gezet (beetje belachelijk, I know), aan de andere kant denk ik dat ik er wel een vriend bij heb, waarmee ik af en toe wat kan gaan drinken of squashen (als ik weer eens zin heb om me in te laten maken, ahum).

Nou ja, verder ook weer toestanden met de Chinees (Es, je had gelijk, bij dat move on van Cadi had ook uitstekend mijn naam gepast... ), die dus nu steeds contact zoekt. Dat vind ik op zich prima, zolang het zich beperkt tot koetjes en kalfjes, maar hij heeft er een handje van om er iedere keer een zwaar gesprek van te maken, over hoe melancholiek hij is over dat "wij" niet meer zijn, dat hij met mij de beste relatie ooit heeft gehad, dat hij steeds probeert te verdedigen waarom hij 100% gekozen heeft voor carrière en "ons" geen kans wilde geven. Gisteren was het omdat hij "weet dat hij een moeilijk persoon is", dus dat hij er van uitging, dat ik het na een jaar max het toch uit zou maken omdat hij lastig is om mee te leven, dus daarom wilde hij het maar helemaal niet proberen, vooral omdat een van ons twee toch een behoorlijke stap had moeten maken en dat dan toch al gedoemd was te mislukken etc. Dus daarom had ie voor ons allebei vast besloten dat het sowieso toch niet zou werken, dus waarom er überhaupt aan beginnen? Hij kan me met zulke "openbaringen" nog steeds zo van streek mee maken, dan ben ik echt minimaal een paar uur finaal van de kaart. Terwijl ik juist zo m'n best doe om het als afgesloten te zien en dat lukt ook verder prima. Dus als hij dan weer begint denk ik echt: get over it en stop er mee. Heb ik ook een paar keer gezegd gisteren, maar hij bleef maar doorgaan. Soms heb ik het idee dat hij het er wellicht nog moeilijker mee heeft dan ik! Heel irritant. Dus ik heb me nu voorgenomen om voor volgende keren duidelijke regels in te voeren, hoe kinderachtig dat ook klinkt. Maar ik wil het er gewoon niet meer over hebben, het is een gepasseerd station. Koetjes en kalfjes, prima, gezellig, maar niet meer dan dat. En als dat niet gaat, dan maar niet meer bellen/skypen. Terwijl hij dat juist heel fijn vindt, zegt ie, het maakt hem gelukkig dat ie met mij kan praten, dingen kan bespreken en om de zoveel tijd z'n hart bij mij kan luchten. Nou ja, mij maakt dat op zich ook gelukkig, maar die zware gesprekken maken mij juist (tijdelijk, want nu na een nachtje slapen gaat het weer prima) heel ongelukkig. Pfff.
Oei, als ik m'n verhaal zo terug lees, denk ik wel een beetje: waar maak ik me eigenlijk druk om...het klinkt zo kinderachtig tov wat andere hier op het forum doormaken/doorgemaakt hebben...sorry. Rationeel is toch iets anders en af en toe niet gelijk te trekken met emotioneel...:-$
Ladies, ik ga te bedde en morgen de auto in: rondje om Zwitserland starts tomorrow!

Iedereen hier sterkte, succes en plezier met alles dat jullie bezighoudt en hopelijk mooi weer.

Oh, te laat nu dus om nog even -overbodig- veel plezier te roepen!

Jooles: is helemaal niet kinderachtig, niet meer zeggen zo'n soort dingen. Iedereen's leed is even groot voor die persoon, dus niet druk om maken.

Die Chinees is wel vaag trouwens. Weet zelf ook niet goed wat ie wil, of lijkt dat maar zo? Als ie denkt dat ie nu z'n grote liefde heeft verloren, dan moet ie duidelijke keuzes maken, en niet krampachtig vasthouden aan z'n lijstje dat persé voor z'n 30e afgewerkt moet zijn. Je weet toch nooit wat er op je pad komt, dingen kunnen ook tussentijds veranderen.

En daarbij: ik ben nu over de 30 en leef nog steeds
Goed, terug naar de kern van 't topic.

Harsen.

Marg: schreef jij laatst niet dat je 't nu zelf doet i.p.v. bij 'n schoonheidsspecialiste? Hoe bevalt dat? Doe je dat met warme of koude wax?

Ik ga me d'r ook aan wagen. Heb geen schoonheidsspecialiste in de buurt gevonden die 't ook doet en vind 't niet fijn om pas na m'n werk als ik al de hele dag bezig ben geweest met m'n benen wijd te gaan liggen voor iemand's neus. En eerst wassen in de toilet op m'n werk zie ik ook niet zitten.
quote:isiss schreef op 24 juli 2008 @ 14:41:

Goed, terug naar de kern van 't topic.

Harsen.

zit in ´n internetcafé mijn kleren uit te zweten, dus reageer alleen even heel kort hier op. Ja ik doe ´t zelf, met veet waxstrips (koude) speciaal voor bikinilijn. Ik heb ook met warme hars geprobeerd, en met sugaring, en met zo´n roller die je moet opwarmen en dat beviel allemaal niet, en dit wel. Wat ik niet in één keer eraf krijg pak ik na met een pincetje (dit klinkt rot maar doet absoluut geen pijn, je huid is nl. nog helemaal numb van ´t harsen). Ik knip de strips klein, heb een make up spiegel (zo´n uitvergrotende) en doe verder allerlei standjes om erbij te kunnen haha. Ik doe ´t gewoon op bed, met een handdoek eronder, en daarna gooi ik alles in de was.

Wat heel belangrijk is voor mij is bijhouden, ik doe ´t nu denk ik elke twee weken, er zit dan véél minder haar en doet ook geen pijn. als ik ´t te lang laat groeien doet ´t wel weer pijn en dan kan ik ´t zelf niet meer. Soms doet ´t opeens pijn (mijn wenkbrauwen ook, opeens) en dan kap ik er gewoon mee / begin ik er niet aan en doe ik ´t de volgende dag of net wanneer het uitkomt en ik zin heb.

Succes laat me weten of ´t net zo goed gaat als bij de meneer met het streepje!
Ik heb van de week die koude veet-strips ook gekocht, en ga 't morgen proberen, ben benieuwd! Volgens mij heb ik best 'n hoge pijngrens en ik heb in zo'n bioritme-artikel ooit 'ns gelezen dat je pijngrens om 10.00u 's ochtends 't hoogste is (ook de beste tijd voor 'n afspraak bij de tandarts schijnbaar). Om 15.00u 's middags 't laagst dus het minst geschikt voor pijnlijke acties.

We zullen zien! voelen!
*zet op booschappenlijstje: Veet koude waxstrips*

Jooles, niet gek doen. En die Chinese mijnheer.....vind ie het wel handig zo? Wel lekker z'n hart luchten. Ik zeg dan heel simpel: Make up you bloody mind!

Huispakdag was heerlijk. Vandaag nog heerlijkerder! Met zoon op strand, lekker gevlekt rood geworden, als dat maar goed komt.

En nu naar bed.....gaat morgen weer drama worden. Wie belt me wakker???? 7 uur graag
Even een snelle nog. Heb hem ook al op emigreren gezet.. hij is ZOOOOO schattig!

Komt ie:

De bril is van mijn vriendin die op bezoek is (wij noemen het de Maya de Biene-bril). En die chocoladetoet komt van een koekje. Ik vind de foto echt prachtig en moet elke keer weer heel hard lachen als ik hem zie!
Haha, hij is leuk! Ziet eruit als eentje die enorm kan donderjagen (Cadi: ik zie zo'n zelfde soort grijns bij die krullebol van jou )

Marg: moet zeggen dat 't niet tegenviel, het zelf doen. Een hartje met 'n R erin is net niet gelukt, maar de voor de rest ben ik best tevreden. Echt heel pijnlijk was het niet, alleen tussen m'n benen zeg maar was nogal lastig, ga ik nog 'n 2e keer doen. Of ik ga 't toch nog 'n keer bij de schoonheidsspecialiste helemaal goed laten doen en daarna zelf bijhouden, denk dat dat ook wel 'n idee is.

Goeie tip trouwens van die strips doorknippen!

Cadi: alle Veet-dingen zijn nu bij 't kruidvat 2 euro goedkoper.

En om het nog even compleet te maken: vanmiddag ga ik naar de kapper! Ben m'n haar helemaal beu, d'r moet flink wat af. Volgens mij is m'n haar gewoon niet geschikt om lang te laten groeien, dus ik ga voor 'n heel stuk korter. Als ik ook hier tevreden ben met 't resultaat komt er wel 'n foto in de ak. Van de kort-haar-actie van vanmorgen niet hoor, ben maar niet bang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven