Genante momenten

20-09-2009 20:45 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een topic dat gesloten is, ging het o.a. over genante momenten. Vond ik wel leuk. Nog een genant moment van mij (daar grossier ik namelijk in):

Ik was een poos geleden in een kroeg, 1 wijntje te veel op, en zie mijn voormalige leidinggevende aan de bar staan. Leuk! Dat was de leukste baas die ik ooit gehad heb! Ik loop dus enthousiast naar de man toe, sla mijn armen om 'm heen, geef 'm drie stevige pakkerds terwijl ik kir: "Hallooooooooo, hoe is het met jouououououou, wat leueueueueueueuk, ik heb je al zo lang niet gezieieieieieieieieieien!!!". De man meldt dat het hem goed gaat, excuseert zich en loopt weg, iets over "even naar het toilet" mompelend. Hmmmmm, denk ik, vroeger was je leuker.

Kom ik terug bij mijn vriendin, zegt ze: "Waar ken jij Harm Edens van?'.

Wie heeft er nog meer leuke blunders te melden?
.
Man en ik ceremoniemeester bij een bruiloft op een boot. Ceremonie in het ruim, receptie op het dek. Ik ging als eerste de trap op zodat ik mensen boven aan de trap de hand kon rijken en man beneden de dames de trap op kon helpen. Het verzamelde gezelschap (150 mensen) staan beneden te wachten terwijl ik in mijn chiffon A-lijn jurkje op mijn naaldhakken de trap opga.... halverwege de wind onder mijn jurk.... Jurk tot over mijn oren, als ik de leuning niet vast had gehad was hij gewoon weggewaaid... Doodse stilte terwijl ik krampachtig de boel naar beneden probeer te krijgen en manlief zegt droogweg ' Gelukkig past de kleur van je slip bij je schoenen'...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Biol, wij noemen de loopband nu ook altijd Michaeltje dankzij jouw verhaal (al snap ik nog steeds niet hoe je dat erin kan horen!)

Marie8e: jouw tweede verhaal vind ik niet gênant maar behoorlijk onbeschoft.
Ik kom er ineens op ...nog een genant moment dat ik meemaakte. Niet voor mezelf maar voor mijn begeleider.

Ik zou uitleg krijgen over een speciale dag die georganiseerd zou worden in ons centrum voor de kinderen uit de lagere school die eens een technisch beroep willen komen uitproberen. Elk jaar is er dus zo een dag in de werkplaatsen van het opleidingscentrum.

Ik zou dan helpen met de kindjes van de ene werkplaats naar de andere brengen etc..

Dus mijn begeleider stelde voor om wat fotos te tonen van vorig jaar toen de kindjes kwamen. Terwijl hij verder zijn uitleg deed over hoe en wat die dag. Dus we zaten rond de tafel met een stuk of 5 en onze deftige begeleider in kostuum. Toen hij een paar foto's en klikt per ongeluk ergens verkeerd op...Komt er ineens zo een foto van zichzelf op in boxershort terwijl hij neerligt in de zetel van een caravan..hahaha

En dan met een rooie kop snel proberen weg te klikken
Mijn broertje kwam bij iemand thuis (werkgerelateerd), hangen er allemaal foto's van een zieke baby die met allerlei slangetjes aan apparatuur vastzit en vlakbij in de box staat een vrolijk huppelende baby. Zegt mijn broer: nou, dat is toch nog goed gekomen he en wijst op de foto's. Zegt die man: nee, die is overleden.
Cum non tum age
Ik wandelde eens midden over de Meir in Antwerpen en er lag echt een megadrol..maar echt HUGE en plakkerig. Ik had die natuurlijk niet gezien en Roetsjste erover uit en mijn zus keihard lachen en iedereen die in de buurt was...Tot ze even later zelf in een drol trapte
Aantal jaar geleden werkte ik nog samen met mijn beste vriendin en we zaten een beetje heen en weer te mailen over onze manager die een ongelooflijk pokke humeur had. Dus mijn vriendin stuurt een mail met: "Jezus hij moet eens nodig flink genomen worden, misschien wordt hij dan wat vrolijker". Hoort ze vanuit de hoek waar onze manager zit: "Bied je je soms aan?".

Had ze het dus naar hem gestuurd ipv naar mij. Je kon me echt opvegen

Nog 1 met dezelfde vriendin. We komen 's ochtends aan op het werk, te laat. Auto geparkeerd en rennen naar de ingang. Ik op mijn mega hoge pumps. Bleef ik met mijn hak hangen in een gleufje tussen de tegels. Ga ik me daar toch vol onderuit onder toeziend oog van het pand.. schaam schaam.

Heb er nog 1. Ben lekker op dreef vandaag

Ik zit op mijn werk en mail naar een collega of ze een asprientje heeft, want ben zwaar ongesteld en heb buikpijn.. Niet gezien dat ik het het hele bedrijf in gekopieerd had.

Heb nog een tijd lang gehoord om de 4 weken ongeveer dat ik niet moest vergeten om asprientjes mee te nemen.

Was denk ik een jaar of 11 en zat op de basischool en we liepen met de hele klas naar de gym toe (vlakbij school) en ik was gezellig met mijn vriendinnetjes aan het kletsen achterkom kijkend uiteraard en loop vol met mn gezicht tegen zo een reclamebord aan welke aan een lantaarnpaal hing.
Ik ging laatst naar feestje bij zus en zwager thuis, mijn zus vertelde dat ook de moeder van een vriend van mijn neef kwam. We waren 1 van de eersten, ik zag die jongen van 23 en ik zag een vrouw. Ik ging heel vrolijk naar haar toe en zei: "Oh leuk, aangenaam kennis te maken, jij moet de moeder van Tim zijn".

Nee zei ze, ik ben het nichtje van Wouter ( mijn zwager) Heel gênant, ik had het kunnen weten als ik maar even had gekeken had ik gezien dat ze zelf nog maar iets van 26 is

Ik heb vaker zulke vreselijke flaters, vorig jaar een overbuurvrouw gefeliciteerd met de geboorte van haar kind ( was niet haar baby die ze op schoot had maar van haar buurvrouw) Ik ben vreselijk verstrooid.
Ik ging vroeger kamperen met m'n eerste vriendje op de camping in Breskens, jongerenveldje. Allemaal kleine tentjes op een rij. Ik ben smorgens gaan douchen en loop terug. Zie ik m'n vriendje voorovergebukt de tent uitvegen. Heel verleidelijk dus ik grijp hem in z'n klokkenspel en zeg "tingelingeling". De vent draait zich om..... Sta ik op het verkeerde veldje!!! OMG.....
bergje!!!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op vrijdag 26 september 2014 22:24 bergje!!!Iets ergers is er de rest van m'n leven niet gebeurd. Dat was het absolute dieptepunt
Haha. Kan het me helemaal voorstellen. Ik zou de rest van de vakantie niet meer in de buurt van die tent durven komen.

Vriend en ik lagen hier wel helemaal in een deuk. Sorry. Vooral het tingeling detail, geniaal.

Maar wel oprecht genant ja.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Bergje65 schreef op 26 september 2014 @ 22:26:

[...]

Iets ergers is er de rest van m'n leven niet gebeurd. Dat was het absolute dieptepuntVan dezelfde orde: ik was met toenmalig vriendje in een discotheek en dacht dat hij voor me stond met zijn rug naar me toe (ik zat in een stoel) dus bijt hem -biet hard- in zijn bil. Dat was dus niet zijn bil maar iemand anders...
Een paar jaar geleden gingen mijn vriend en ik op citytrip naar Venetie. We kwamen laat aan en gingen met een hongerig gevoel op restaurantzoektocht. Je kent het wel, te lang ronddolen, alle kaarten bekijken om uiteindelijk in een niet zo super restaurant aan te komen.

Een paar dagen later. We zijn op de laatste dag aanbeland. We nemen een heel andere route maar ondernemen weer een hele restaurantzoektocht. We zitten binnen, kijken op de kaart en zeggen tegen elkaar dat de bediening wel erg vriendelijk is. Ik moet naar toilet en doe ineens een verbazingwekkende ontdekking: we zijn per toeval weer in hetzelfde restaurant beland! En die man ons maar enthousiast begroeten.. die dacht dat we expres hetzelfde restaurant hadden uitgekozen.

Van alle plaatsen ter wereld.. ja, wij hebben daar behoorlijk de slappe lach gekregen;-)
quote:Bergje65 schreef op 26 september 2014 @ 22:22:

Ik ging vroeger kamperen met m'n eerste vriendje op de camping in Breskens, jongerenveldje. Allemaal kleine tentjes op een rij. Ik ben smorgens gaan douchen en loop terug. Zie ik m'n vriendje voorovergebukt de tent uitvegen. Heel verleidelijk dus ik grijp hem in z'n klokkenspel en zeg "tingelingeling". De vent draait zich om..... Sta ik op het verkeerde veldje!!! OMG..... Je kunt me hier opvegen,geweldig.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Ik ging vroeger kamperen met m'n eerste vriendje op de camping in Breskens, jongerenveldje. Allemaal kleine tentjes op een rij. Ik ben smorgens gaan douchen en loop terug. Zie ik m'n vriendje voorovergebukt de tent uitvegen. Heel verleidelijk dus ik grijp hem in z'n klokkenspel en zeg "tingelingeling". De vent draait zich om..... Sta ik op het verkeerde veldje!!! OMG.....Ik verslikte me in een stukje toastje van het lachen, heb het ternauwernood overleefd
Genante momenten, ik heb er helaas vele...

Hetgene waar ik nu nog rood van wordt als ik er aan terug denk, is dat ik vroeger zo nodig haantje de voorste moest zijn op school excursie naar de tweede kamer.

Wij(ik en enkele klasgenootjes waren in het vrije uur snel de stad in gegaan om een coffeeshop in te duiken) waren te laat bij de rondleiding die we zouden krijgen die middag, we renden de roltrap af met mij voorop, en ik verstapte me, en viel tegen de man voor mij aan.

Het gevolg was dat we samen van de roltrap af flikkerden, en ik onderaan boven op hem terecht kwam.

Bleek meneer Frits Bolkestein te zijn

Schaamde me kapot. Ook al reageerde hij wel relaxed.
Ik was net zwanger en ws erg hormonaal...tijdens seks zei half zuchtend tegen mijn man "ah gezellig" we lachen er nog steeds om.

Een ander heel genant moment, we zaten naast elkaar op de bank, we woonden destijds in een heel oud huisje in amsterdam. Ik had een grote blaar op mijn voet waar ik een beetje aan het voelen was, die ging open er kwam blijkbaar veel vocht uit, mijn man voelde iets op zijn gezicht, hij dacht dat het lekkage was
tvp
Home is where your wifi connects automatically.
Ik was net begonnen bij een nieuwe baan, en recht tegenover het kantoor dat ik met mijn manager deelde, zaten de toiletten. Ik moest naar de wc en liet een enorme scheet. Niks aan de hand. Pas een paar dagen later vertelde mijn manager me voorzichtig dat je op deze wc's alles hoort en dat je dus wel voorzichtig moet zijn met wat je daar doet. Oeps!
quote:kookwekkertje01 schreef op 20 september 2009 @ 22:37:

[...]

hier nog een klassieker.Die dame op de Albert Cuypmarkt met anderhalve meter wc-papier er achteraan... Vorige week. Dat was ik
quote:maze schreef op 23 september 2009 @ 09:06:

niet echt een blunder maar wel iets waar ik me vreselijk voor schaam.

Halverwege de bevalling van mijn eerste moest ik naar het ziekenhuis. Daar werd ik 's nachts verdoofd zodat ik nog een beetje kon slapen. Halverwege de nacht werd ik wakker door een vrouw die aan het bevallen was en daarbij echt vreselijk tekeer ging. Ik was nog half verdoofd door de morfine maar niet genoeg om weer in slaap te vallen. men wat voelde ik me beroerd! Moederziel alleen, want iedereen was bezig met die andere vrouw. Op zich terecht maar ik heb daar echt lang verdwaasd rondgelopen, ben zelfs nog gaan douchen en al die tijd is er niemand komen kijken. Op een gegeven moment kwam er dus een verpleegster aanlopen die nogal boos tegen mij zei dat ik niet uit mijn bed mocht komen. Waarop ik vroeg of zij kinderen had. Toen zei ze dus nee. En ik zei dus: "nou dat kan je wel merken ook!"

Toen ik de volgende morgen weer helemaal helder was en klaar om te bevallen schaamde ik me echt zo erg over deze opmerking.

Nu, acht jaar later, vind ik het nog erg.

even offtopic... volkomen terechte opmerking! en op het punt van bevallen mag je er van alles, ook volkomen onterecht, uit flappen!

Ik heb een co die mij heel pijnlijk toucheerde weggestuurd met de opmerking: ga jij maar fijn op iemand anders oefenen! niks geen spijt van

Ik ging vroeger kamperen met m'n eerste vriendje op de camping in Breskens, jongerenveldje. Allemaal kleine tentjes op een rij. Ik ben smorgens gaan douchen en loop terug. Zie ik m'n vriendje voorovergebukt de tent uitvegen. Heel verleidelijk dus ik grijp hem in z'n klokkenspel en zeg "tingelingeling". De vent draait zich om..... Sta ik op het verkeerde veldje!!! OMG.....
quote:Mamasaar schreef op 20 september 2009 @ 20:55:

Ooit eens met mijn allerliefste man (toen nog vriend) naar de Mediamarkt gegaan na een lang dag hard werken.

Man gaat even bij de computers kijken (saaaaai) en ik ga maar even naar de films kijken.

Op een gegeven moment ben ik uitgekeken en wil terug naar mijn man. Een eindje verderop zie ik hem staan.

Ik loop naar hem toe, ga naast hem staan en vlij mijn hoofd op zijn schouders, blijf ook een seconde of 15 zo staan. Na die tijd begin ik te beseffen dat zijn jas wel wat anders aanvoelt.

Ik kijk omhoog, in het vriendelijk lachende maar ietwat verwonderde gezicht van een wildvreemde vent!

20 meter verderop staat mijn man zowat in zijn broek te plassen van het lachen!

Ik zal er maar bij zeggen dat ik ietwat minder goed zie wanneer ik erg moe ben en mijn bril niet op heb

quote:ikke46 schreef op 16 september 2014 @ 08:42:

20 jaar geleden verhuisden we naar een klein dorpje en vlak na die verhuizing moesten de huisdieren ingeënt worden. Auto volgeladen met 2 Rottweilers en drie katten rijd ik naar de dierenarts. Daar aangekomen eerst de kattenkooien, die alle 3 hun eigen reiskooi hebben, naar binnen gezeuld, en daarna mijn rotties uit de auto gehaald. Kom ik binnen met die honden, is het muisstil in de wachtkamer. Aangezien er niemand aan de balie zit, druk ik met een stalen gezicht op het belletje. Komt er even later de secretaresse aan die me ook al behoorlijk verbaasd aan kijkt. Ik zeg waar ik voor kom en wil haar de paspoorten van mijn huisdieren geven. Zegt ze: "mevrouw, dit is de praktijk voor fysiotherapie. De dierenarts zit hier tegenover".Geweldig! Daar had ik graag bijgeweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven