Entertainment alle pijlers

Andy en Melissa

28-02-2014 12:44 373 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond begint de real life soap 'Andy en Melissa'. Ik erger me al groen en geel aan de voorstukjes. Weer zo'n getalenteerde voetballer die niet kan omgaan met roem en geld. Stopt al zijn geld in zijn neus, zijn piemel in andere vrouwen, eerste gezin aan de kant, nieuw poppetje plus nieuwe kindjes, een boek over dit zeer bijzondere leven en dan een soap. Van wat ik gezien heb ligt Andy de hele dag op zijn reet te gamen, bellen of slapen en tippelt vrouwtje er omheen, druk met het uiterlijk van huis, kindjes en zichzelf.

Kortom, wie gaat kijken en waarom?! Wat is er zo boeiend aan Andy?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Als het aan oud-voetballer Andy van der Meijde en acteur Tygo Gernandt ligt, vertolkt Gernandt het verhaal van de voetballer in de verfilming van diens boek Geen genade

"Hij is op het witte doek de gedroomde vertolker van mijn levensverhaal", aldus Van der Meijde in De Telegraaf.

"Ik ben groot fan van hem, hij heeft die branie over zich die ik in mijn wilde periode ook had", legt Van der Meijde uit. "Volgens mij zou dat heel goed passen."

De acteur is zelf ook enthousiast over het idee. "Dat zou ik een enorme eer vinden, want Andy lijkt me een heel toffe gast", zegt hij.

Gernandt: "Ik heb zwaar respect voor de manier waarop hij naar buiten is getreden met zijn levensverhaal. Dat getuigt van eerlijkheid en oprechtheid. Zijn boek Geen genade ligt bij mij thuis al een tijdje op tafel, maar door filmopnames ben ik er nog niet aan toegekomen. Nu ik weet dat Andy mij ziet zitten als vertolker in zijn film, moet ik er misschien toch maar gauw aan beginnen."
Nou als ze in de helicopter aankomen hoop ik dat de mist weg is,maar ze trouwen om 1400 uur dus dat zal wel lukken.

De eerste fotograaf stond om 1000 uur al voor de poort.Hij kwam de beveiligingsman niet voorbij
Mist was weg en de zon scheen.Om 1430 begon het te onweren maar toen ware ze reeds binnen.
Stortregen en onweer.

En ze hadden zo'n mooie grote tuin achter het kasteel
.
Vind het geen mooie jurk, is een beetje té, kan het niet helemaal goed uitleggen, maar ik vind hem dus niet mooi
Van achter koninklijk met die enorme sleep, van voren hoerig ordinair met enorme randen
Geen mooie jurk
It's 5 o'clock somewhere
Vindt het ook geen mooie jurk .

Zag ook nog een foto op bruno staan van zijn zuster ook zo'n ordinaire jurk.
Ik heb nog nooit zo'n lelijke trouwjurk gezien. En hij staat ook voor geen meter. Trashy.
quote:misschicken schreef op 20 september 2014 @ 17:59:

Van achter koninklijk met die enorme sleep, van voren hoerig ordinair met enorme randenZeer juiste omschrijving!
Shit happens
Seizoen 3 wordt leuk!

De verbouwing van die net gekochte bouwval
http://www.funda.nl/koop/ ... seweg-31-33/fotos/#foto-1[/img]

Van bouwval naar droomhuis?
Wat een spuuglelijk huis. De buitenkant alleen al
Ze zijn zo suf dat het weer om te lachen is. Je blijft je verbazen! Aso's zoals ze met die kindjes omgaan. Bewonderenswaardig hoe die Nino blij blijft. Complete chaoten zijn die Andy en Melisa. Dat gesnotter en die verstopte neuzen steeds...ik denk dat ik wel weet hoe dat komt.
quote:maths schreef op 11 oktober 2014 @ 22:00:

Ze zijn zo suf dat het weer om te lachen is. Je blijft je verbazen! Aso's zoals ze met die kindjes omgaan. Bewonderenswaardig hoe die Nino blij blijft. Complete chaoten zijn die Andy en Melisa. Dat gesnotter en die verstopte neuzen steeds...ik denk dat ik wel weet hoe dat komt.Die nemen vaker een ''tikkie'' dan wij weten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En inderdaad de jurk, vreselijke ordinair.

Je haalt de wagen niet uit het meissie brrrrrr.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Maar wat ik in feite veel erger vind is : dat was bij SBS , toen kwamen jut&jul de trap af.

Nino was een beetje lastig, (kindeigen) en Andy haalde uit, het was waarschijlijk een quasi oplawaai, maar het arme kind kromp ineen.

En beschermde zijn hoofd met zijn armen/handen.

Dat is niet normaal voor een kind wat geen klappen krijgt.

Ik heb genoeg gezien BAH.
Sorry echt te ordinair ze loopt ook als een bouwvakker hoe oncharmant .
http://www.ad.nl/ad/nl/14 ... kt-Jo-Frost-om-hulp.dhtml

Melisa heeft nu ook een winkel in Apeldoorn.Samen met haar vriendin Lammy. De winkel heeft de originele naam Lammy & Melisa.

Zit in de Orangerie. Heeft ze ook nog steeds haar kapperszaak?

Ze zal nu ook wel aan het verhuizen zijn naar hun nieuw verbouwde woning in de stad.
Weet je ook wat voor zaak dat is??
It's 5 o'clock somewhere
Voor de jonge vrouw+ babyspullen

Niets voor mij dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven