Centraal Moderatortopic I|
dinsdag 16 september 2014 om 16:34
zaterdag 27 september 2014 om 10:02
quote:LoiseauCoureur schreef op 26 september 2014 @ 22:12:
Mag monique1200 een ban? Ze zit de hele boel te spammen. Heb al gestaft.
Bedankt voor de melding.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mag monique1200 een ban? Ze zit de hele boel te spammen. Heb al gestaft.
Bedankt voor de melding.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 september 2014 om 10:03
quote:charlottew88 schreef op 26 september 2014 @ 22:05:
Mod in het topic Zzzzzzze voizzzzzzeeeee 2014 spamt ene Monique haar nick is Monique1200. Ze heeft om 21:59 gepost.
Bedankt voor de melding.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Mod in het topic Zzzzzzze voizzzzzzeeeee 2014 spamt ene Monique haar nick is Monique1200. Ze heeft om 21:59 gepost.
Bedankt voor de melding.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zaterdag 27 september 2014 om 14:09
zaterdag 27 september 2014 om 16:12
vraag in het algemeen: waarom worden oude topics zo lang in stand gehouden? De oudste topics op dit forum zijn van 2007 . Deze zijn al jaren niet meer ge-upt en hierin wordt niet meer geschreven. Zit hier een gedachte achter?
Ik zou juist denken dat hele oude, dode topics automatisch verwijderd worden om zo de servers te ontzien, of zie ik dat fout.
geen idee overigens of ik met deze vraag hier goed zit.
Ik zou juist denken dat hele oude, dode topics automatisch verwijderd worden om zo de servers te ontzien, of zie ik dat fout.
never a failure, always a lesson
zaterdag 27 september 2014 om 20:15
quote:fireandice schreef op 27 september 2014 @ 16:12:
vraag in het algemeen: waarom worden oude topics zo lang in stand gehouden? De oudste topics op dit forum zijn van 2007 . Deze zijn al jaren niet meer ge-upt en hierin wordt niet meer geschreven. Zit hier een gedachte achter?
Beste fireandice,
Deze pagina's worden nog veelvuldig gelezen door bezoekers, dit is de reden dat deze topics blijven (be)staan.
Met vriendelijke groeten,
Moderator Viva forum
Beste fireandice,
Deze pagina's worden nog veelvuldig gelezen door bezoekers, dit is de reden dat deze topics blijven (be)staan.
Moderator Viva forum
zaterdag 27 september 2014 om 20:58
zaterdag 27 september 2014 om 21:49

zondag 28 september 2014 om 11:16
Kunnen jullie Sandy Maarssen even stoppen: http://forum.viva.nl/forum/find/poster/208101/topics
zondag 28 september 2014 om 11:22
quote:milna schreef op 28 september 2014 @ 11:15:
Kan iemand die SandyMaarssen stoppen met haar gespam bij zoveel topics onder Mode&Beauty?
Zijn er mee bezig!
met vriendelijke groet,
moderator viva forum
Kan iemand die SandyMaarssen stoppen met haar gespam bij zoveel topics onder Mode&Beauty?
Zijn er mee bezig!
met vriendelijke groet,
moderator viva forum
zondag 28 september 2014 om 13:08
zondag 28 september 2014 om 13:10
zondag 28 september 2014 om 13:26
quote:roermondse schreef op 28 september 2014 @ 13:10:
Zouden jullie ajb even willen kijken naar de reactie van Lucky birdy het topic "help mijn man is nog nooit echt voor mij opgekomen"....... de reactie over het verloren zoontje.......Ik erger me er rot aan, het is een zeer kwetsende opmerking!
Bedankt voor je melding!
Moderator Viva forum
Zouden jullie ajb even willen kijken naar de reactie van Lucky birdy het topic "help mijn man is nog nooit echt voor mij opgekomen"....... de reactie over het verloren zoontje.......Ik erger me er rot aan, het is een zeer kwetsende opmerking!
Bedankt voor je melding!
Moderator Viva forum
zondag 28 september 2014 om 14:39
zondag 28 september 2014 om 15:07