Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
@Lisa, voel me prima, misschien beetje rommelende buik. Moman heeft gisteren nog even zijn best gedaan 'voor als je eisprong toch later is'. Haha, erg schattig van hem!

Verder stond ik vanochtend in de supermarkt bij de tampons om ze alvast in huis te halen en toen dacht ik dat ik daar gewoon mee ging wachten totdat het nodig is.

Heb je een foto van je jurkje? Ben benieuwd. Durf dat soort dingen nog niet te kopen. We gaan binnenkort wel naar de kidsfactory (?) in Breda, veel zin in!

@alle, bizar topic over een topic dat is verwijderd en of dat wel of niet onterecht is....
...
W
Ja, zag hele schattige wiegjes op hun website, zeker het checken waard!

Heb nog 1 zwangerschapstest over van laatst...

Zijn er nog dames die zich gaan begeven in de wereld die Teringse Tilburgse kermis heet???
W
@JL, Moman had een nacht doorgehaald met vrienden, dan word ik altijd zo vroeg wakker als hij niet naast me ligt.

Leids ontzet ken ik niet. Maandag is wel errug leuk om in Tilburgcity te zijn, Roze maandag (google maar).

Enne, mijn ouders zeiden hetzelfde ;)

Zo, en nu duik ik echt mijn bed in!
Mogalie, ja vind je het heftig klinken?
quote:Aruba schreef op 19 juli 2008 @ 13:06:

Mogalie, ja vind je het heftig klinken?Wat vind ik heftig klinken?
De baan waar ze op heeft gesolliciteerd
@Lisa, hier is de rust in mijn buik teruggekeerd. Las op de site van predictor dat mijn ''eventuele'' innesteling vanaf morgen kan plaatsvinden Soms denk ik dat ik zwanger ben, maar das gewoon hoop denk ik. Ik voel eigenlijk nu niet veel bijzonders meer. Hier nog geen test gekocht, en wel libresse.
...
He dames, hier wordt al gesproken over testen! Dat gaat de goede kant op... Misschien zwanger T&G? Zou geweldig zijn. Ik hoop het voor je.
quote:justline schreef op 19 juli 2008 @ 17:46:

De baan waar ze op heeft gesolliciteerd

Ik kon het al niet zo snel meer terugvinden.... Goed van je dat je nog weet waar het over ging.

@Lisa, gelukkig hoor ik thuis de kermis niet, het is vooral een logistiek probleem als je in de stad moet zijn.

@Aruba, ja, vind 4functies in 1 baan wel heftig ja! Vraagt nogal wat van je organisatorisch vermogen!

Fijne dag allemaal, ik ga snel douchen en werken.
@Lisa, Nee niet elke cyclus is natuurlijk evenlang. En je innestelingsdag daar zijn de meningen over verdeeld. Maar kwam toevallig op die site terecht. Dus tis niet zo dat ik me aan die datum ga vasthouden. Ik ben inderdaad net van de pil af. Maar dat was ik bij mijn tweede dochtertje ook. Van haar was ik ook de eerste maand zwanger. Ik werd ongesteld, stopte met de pil en werd negen maanden niet meer ongesteld. Dus kan snel gaan.

@all. Voel op het moment eigenlijk niets dat op een zwangerschap kan duiden. Dus tja..net als de rest van de vrouwen in deze periode. Afwachten....

Is het al 30 juli???
...
Hahahahaha Justline wist wel wat ik bedoelde. Het loopt niet door elkaar heen hoor. Het is bijvoorbeeld elke week een andere. En soms weken achter elkaar de ene. En soms een halve week de andere. Oftewel er is geen pijl op te trekken.
@ Lisa, weet het niet precies meer. Geloof predictor.nl. Daar kwam ik via een andere site. Ik kocht de vorige keer gewoon een test van eigen merk hoor. Ze werken toch allemaal ongeveer hetzelfde. En we hebben ons best gedaan om deze maand zwanger te raken..maar ja...zoals ik al eerder zei...afwachten...

Is het nou nog geen 30 juli??
...
Dag lieve vrouwen,

Mijn vriend en ik gaan rond oktober stoppen met anticonceptie! Heel spannend, voor ons het eerste kindje.
hallo, allemaal.

Ik ga stoppen eind sept en dit word mijn 2 de kindje.

Ik hoop dat het weer gaat lukken. Ik heb veel gezien en gehoord. omdat ik heb mee gedaan met het programma babyboom.

dat het voor sommige onder ons het niet zo van zelf sprekend is.
als jullie willen mee kletsen op mijn topic over kinderen en baby's

kan dat ook.
W
Trouwens...even tussendoor...

@ Aruba: Hoe staan de zaken nou? Al verder uitslagen gehad? Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. Het lijkt me zo vervelend..nou ik hoor het wel..

P.S succes morgen he!! Hoop dat je de baan krijgt!

doei allen!
anoniem_66477 wijzigde dit bericht op 20-07-2008 19:24
Reden: stukje vergeten
% gewijzigd
Hé Dames,

hier moet morgen weer gewerkt worden, bleh!

Haha Lisa, 30 juli is het pas woensdag over een week, maar dat gaat zoooo hard. Het is zomaar zover hoor!

Ik moet morgen weer ongesteld worden en dan gaan we nog maar gewoon ff door met slikken... Soms maak ik weleens een grapje dat ik ermee stop, maar dat vindt Roadsterman nog niet echt leuk.

@EmmaAurora: begrijp ik het goed dat je wilt meekletsen op ons topic? Is prima hoor, laat het maar weten dan voeg ik je in in de tabel.

@ Aruba, succes morgen!

Hoe is het met de rest van de meiden? Wat vinden jullie, moet er ook een 'ledenstop' ingelast worden of kunnen jullie het nog goed volgen allemaal??? Mij duizelt het af en toe wat nl!
Ja, weet niet meer zo goed wie er nou wel nog meepraat en wie niet en met hoeveel we nou zijn....toen ik op vakantie was zijn er nog twee bijgekomen geloof ik...begrijp er ook niet veel meer van. Maar Roadster, het is jouw topic officieel dus jij mag het zeggen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven