Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
zondag 20 juli 2008 om 21:41
Dag meisjes,
Daar ben ik weer, werken is weer klaar...
@Lisa, ik schrijf wel op wanneer ik vruchtbaar ben, wanneer mijn nod is (bij verschillende lengtes in cycli) en wanneer ik sex heb gehad. Verder niet wanneer ik welke klachtjes heb. Wel een goeie tip, alleen ben ik bang dat ik niet heel trouw zal schrijven...
@T&G, jazeker, het is BIJNA 30 juli. Nog efkes wachten! Enne, ik mag nog eerst met mijn (vroegste) NOD op 27-7!!!
@Roadster, ik raak ook soms het overzicht kwijt en ik heb ook het idee dat sommigen zich aanmelden en vervolgens bijna nooit meer iets laten horen. Beetje jammer!
@Aruba, succes morgen. Laat je weten hoe het ging?
@babymerel en emmaaurora, welkom! Vertel eens wat meer over jezelf, je relatie, wat je doet in het dagelijkse leven, enz.....
@JL, lekker gewerkt?
Nou, ga even surfen en dan naar bed.
Daar ben ik weer, werken is weer klaar...
@Lisa, ik schrijf wel op wanneer ik vruchtbaar ben, wanneer mijn nod is (bij verschillende lengtes in cycli) en wanneer ik sex heb gehad. Verder niet wanneer ik welke klachtjes heb. Wel een goeie tip, alleen ben ik bang dat ik niet heel trouw zal schrijven...
@T&G, jazeker, het is BIJNA 30 juli. Nog efkes wachten! Enne, ik mag nog eerst met mijn (vroegste) NOD op 27-7!!!
@Roadster, ik raak ook soms het overzicht kwijt en ik heb ook het idee dat sommigen zich aanmelden en vervolgens bijna nooit meer iets laten horen. Beetje jammer!
@Aruba, succes morgen. Laat je weten hoe het ging?
@babymerel en emmaaurora, welkom! Vertel eens wat meer over jezelf, je relatie, wat je doet in het dagelijkse leven, enz.....
@JL, lekker gewerkt?
Nou, ga even surfen en dan naar bed.
zondag 20 juli 2008 om 21:44
@Aruba; Heel veel succes morgen!!
@Roadster; Er staan nu een wat meiden in de lijst die (bijna) nooit schrijven. Misschien kun je die er beter afhalen? Dat maakt het misschien al wat overzichtelijker? Verder vind ik het nu goed te volgen. En met de meiden die ook dagelijks hier te vinden zijn vormen we al een hecht 'cluppie'. Denk dat als er mensen bijkomen ze inderdaad er van op de hoogte moeten zijn dat ze toch wel (bijna) dagelijks moeten bijlezen om actief deel te (blijven) nemen aan dit topic.
@Lisa; ik mag niet zoveel meer denken aan 30 juli. Dadelijk ben ik niet zwanger en is de teleurstelling zo groot.(zelfs al is het de eerste poging, wat ben ik een zeur hé?) Maar niet denken aan mijn NOD lukt nog niet echt.
Is het al 30 juli???
@Roadster; Er staan nu een wat meiden in de lijst die (bijna) nooit schrijven. Misschien kun je die er beter afhalen? Dat maakt het misschien al wat overzichtelijker? Verder vind ik het nu goed te volgen. En met de meiden die ook dagelijks hier te vinden zijn vormen we al een hecht 'cluppie'. Denk dat als er mensen bijkomen ze inderdaad er van op de hoogte moeten zijn dat ze toch wel (bijna) dagelijks moeten bijlezen om actief deel te (blijven) nemen aan dit topic.
@Lisa; ik mag niet zoveel meer denken aan 30 juli. Dadelijk ben ik niet zwanger en is de teleurstelling zo groot.(zelfs al is het de eerste poging, wat ben ik een zeur hé?) Maar niet denken aan mijn NOD lukt nog niet echt.
Is het al 30 juli???
zondag 20 juli 2008 om 22:11
Haha, over een weekje is het de 27ste!!! En 3 dagen later de 30ste!!!
Matcare? = zwangerschapstesten?
Wat vind je man van je totale hypere staat, T&G?
Denk trouwens ook dat er al een heel hecht clubje is en dat mensen bereid moeten zijn veel te lezen (en schrijven) om actief deel te nemen.
Nou, ik ga nog even de rel van het topic 'sapvasten' volgen en dan slapen, want morgen wordt weer een stevige dag!
Matcare? = zwangerschapstesten?
Wat vind je man van je totale hypere staat, T&G?
Denk trouwens ook dat er al een heel hecht clubje is en dat mensen bereid moeten zijn veel te lezen (en schrijven) om actief deel te nemen.
Nou, ik ga nog even de rel van het topic 'sapvasten' volgen en dan slapen, want morgen wordt weer een stevige dag!
zondag 20 juli 2008 om 22:27
Iew, die Bare vind ik echt een viezerik!!! Als Moman hem op heeft staan, haak ik altijd af!
Weer weinig lol...ik weet het, liep helaas de hele tijd buiten...
Gevoel over NOD heb ik niet echt, wel heel veel hoop
Balen jullie ook soms ervan dat dit forum openbaar is? Ben soms bang dat er mensen meelezen...
Weer weinig lol...ik weet het, liep helaas de hele tijd buiten...
Gevoel over NOD heb ik niet echt, wel heel veel hoop
Balen jullie ook soms ervan dat dit forum openbaar is? Ben soms bang dat er mensen meelezen...
zondag 20 juli 2008 om 22:36
Jep, dat was hier. Ik heb er soms toch moeite mee dat er mensen die hier niet schrijven, kunnen lezen hoe wij allemaal ons leven leiden en hoe ongeduldig we zijn (T&G, neehee, het is nog steeds geen 30 juli).
Misschien vinden we er nog wel een keer een oplossing voor.
En dan ga ik nu slapen! En lekker lezen in tijdschriften over kids en moeder zijn/worden!
Truste allemaal!
Misschien vinden we er nog wel een keer een oplossing voor.
En dan ga ik nu slapen! En lekker lezen in tijdschriften over kids en moeder zijn/worden!
Truste allemaal!
maandag 21 juli 2008 om 00:32
mogalie en de rest
Ik zou me even voorstellen
Ik ben monique en trotse moeder van meid van bijna 10 maanden oud.
Mijn vriend en ik hebben samen mee gedaan het programma babyboom. Wat een heel bijzonder moment in ons leven was.
En alle verhalen van dichtbij mocht mee maken.
Wij hopen een nieuw kindje ergens in 2009 op de wereld te zetten.
Mijn cyclus is heel onregelmatig geweest. Maar dus wel binnen de normale tijd in verwachting geraakt.
Wat een prachtige dochter heeft op geleverd.
Ik hoop binnenkort weer als kapster aan het werk te gaan.
Ik heb namelijk wegens ziekte thuis gezeten.
Wat met de zwangerschap en de bevalling te maken kan hebben.
Verder weet ik eigenlijk niet zoveel meer.
Stel gerust vragen
Ik zou me even voorstellen
Ik ben monique en trotse moeder van meid van bijna 10 maanden oud.
Mijn vriend en ik hebben samen mee gedaan het programma babyboom. Wat een heel bijzonder moment in ons leven was.
En alle verhalen van dichtbij mocht mee maken.
Wij hopen een nieuw kindje ergens in 2009 op de wereld te zetten.
Mijn cyclus is heel onregelmatig geweest. Maar dus wel binnen de normale tijd in verwachting geraakt.
Wat een prachtige dochter heeft op geleverd.
Ik hoop binnenkort weer als kapster aan het werk te gaan.
Ik heb namelijk wegens ziekte thuis gezeten.
Wat met de zwangerschap en de bevalling te maken kan hebben.
Verder weet ik eigenlijk niet zoveel meer.
Stel gerust vragen
maandag 21 juli 2008 om 08:53
Pfoeh ik moest even bijlezen haha.
Was een beetje druk met voorbereidingen van het weekend!
Hallo emma en Hallo Babymerel!
Hier nog niet echt veel bneiuws omdat we niet echt begonnen zijn nog maar ja het is zo september he?
Ik leef wel mee met de dames die al voor het echie gaan, hoop dat jullie snel zwanger worden!
Was een beetje druk met voorbereidingen van het weekend!
Hallo emma en Hallo Babymerel!
Hier nog niet echt veel bneiuws omdat we niet echt begonnen zijn nog maar ja het is zo september he?
Ik leef wel mee met de dames die al voor het echie gaan, hoop dat jullie snel zwanger worden!
maandag 21 juli 2008 om 11:06
@ Babymerel: Fijn dat je weer aan het werk kan gaan! Het is voor de tabel wel handig om te weten hoe oud je bent en in welke provincie jullie wonen.
@ Poca: Voorbereidingen?
@ Lisa: Ohja...Bear, wat een freakshow
@ Poca: Voorbereidingen?
@ Lisa: Ohja...Bear, wat een freakshow
anoniem_66477 wijzigde dit bericht op 21-07-2008 11:07
Reden: sorry weer iets vergeten
Reden: sorry weer iets vergeten
% gewijzigd