De hele dag in bed liggen

05-10-2014 12:55 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doen meer mensen dit wel eens. Dat als je niks te doen hebt en ook niet naar buiten hoeft gewoon in bed liggen. Niet naar de woonkamer gaan. Tv aan laptop erbij, eten. Ben ik de enige of doen meer mensen dit?
Cookies
Nee dat doe ik eigenlijk nooit. Altijd wel eruit even naar buiten of iets doen!
Ehm. Niet dagelijks ofzo. Vroeger wel eens op zondag. Maar ik heb genoeg leuke redenen om op te staan. Zat te doen in en rond mijn huisje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Met kinderen is dit niet te doen. Maar vroeger keken man en ik gerust een hele zondag series in bed. Heerlijk!
Nee, zonde van mijn tijd
Oke gelukkig dat meerdere mensen dit wel eens doen. IK bedoel ook niet elke dag maar af en toe.
Cookies
Beddag noemen we dat hier. Alleen uit bed komen om een voorraad eten en drinken te pakken en daarna lekker series kijken, lezen en seksen. De meeste zondagen zijn voor ons beddagen.
Ik woon dan ook alleen, geen kinderen en man. wel een kat maar die ligt er vaak bij.
Cookies
quote:rastan schreef op 05 oktober 2014 @ 13:00:

Nee, zonde van mijn tijdHoezo is dat zonde? Genieten is toch nooit zonde? Wat een kul.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde deed ik dat wel. Ik zat meestal op mijn kamer en zat sowieso met mijn laptop op het bed. Dus in de winter bleef ik op zondag vaak lekker onder de dekens zitten.

Nu ik op mij zelf woon heb ik pas 1x overdag in bed gelegen en toen was ik ziek. Ik hang nu gewoon lekker op de bank.
In bed niet, wel op de bank.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik wilde dat we dat nog konden.. heerlijk!!
Voordat onze zoon werd geboren deden we dit vaak in de wintermaanden elke maand wel een zondag.

Heerlijk, pizza bestellen filmpjes kijken boekje lezen. Als ik het liedje zondag van rob de nijs hoor denk ik graag aan die lome zondagen terug
Ik ook, vooral als het een regenachtige zondag is. Heerlijk niets doen.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Ik heb zo'n dag vandaag, heerlijk. Ff helemaal niks!
Internagelaktisch
quote:lizlotte schreef op 05 oktober 2014 @ 13:06:

Ik ook, vooral als het een regenachtige zondag is. Heerlijk niets doen.Een wat frissere zondag vind ik ook al reden genoeg .
Krijg motto niet verwijderd :-)
Nee eigenlijk niet. Blijf soms wel lang in bed liggen maar ga er dan rond 12 altijd wel uit, om vervolgens beneden verder te gaan luieren. Of een beetje te rommelen in huis.
Pyjamadag noemen wij het. Ik deed dat vroeger vaak op zondag met mijn man. Tv kijken, eten, vrijen en s-'avonds een pizza laten bezorgen. Nu kan het niet meer want kindjes vinden daar niks aan.
Doe ik vaker, vandaag is het ook een luie zondag, heerlijk.
Ja, heerlijk is dat. Niet perse in bed maar wel in joggingpak op de bank. Zoals vandaag ook. TV aan en tablet binnen handbereik. Verwarming aan, koffie, iets lekkers er bij. Lekkere broodjes, sushi laten bezorgen vanavond. Geen make-up, geen verplichtingen. Alles mag niets moet dagje. Lekker zonder schuldgevoel genieten. Morgen weer fris en fruitig naar het werk. Vind het zo typisch Nederlands dat je je vrije tijd "nuttig" moet besteden of dat je zo "niks aan je dag hebt". Ik vind juist dat ik heel veel aan mijn dag hebt met alleen maar leuke dingen. Het weekend is om uit te rusten en niet om allerlei klussen te doen. Ook geen huishoudelijke, daarvoor heb ik elke week een lieve hulp.
Hoi Dikkie ben het nu aan het doen. Net even kopje thee gehaald beneden en wat te eten. Nu weer lekker mn bed in en de serie lost aan het kijken. Hou dit wel de hele dag vol vandaag, heeeerlijk!
Oh wat een treurnis. Ieder z'n meug natuurlijk, maar heel de dag op bed? Eten zelfs mee? Bah.

Op een gegeven moment heb je toch zin om je op te frissen, om een frisse neus te halen, even je lijf te bewegen, zien wat er buiten gaande is?

Nee, ik snap hier echt niet van en heb gelijk visoenen van dikke luie mensen met ladingen snoep en kruimels in hun vieze stinkende bed. Brrr
Oh haha, Dikkkie26, kloppen mijn visoenen waarschijnlijk ook nog. Sorry hoor.
En dan die donut erbij hahahaha! Ik heb beeld!! Hahaha
Ik kan dat dus absoluut niet. Zo veel dingen die ik kan doen, denk ik dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven