Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

Alle reacties Link kopieren
Ik zit nog steeds op mijn roze wolk, maar dat mocht hè Anouk, haha. Feeling happy...
"Puzzled: spelen met emmers en schepjes, kijk dat is nog eens safe seks "

LOL En sterkte ermee Puzzled.

PS mooie toepasselijke uitspraak voor Bella, Ano*k. Voor iedereen wel
Hint: ik zit mobiel mee te lezen en op de een if andere manier blijft jouw verhaal niet plakken bij jouw naam... dus, vertel, wat is er voor leuks?
Na zo'n weekend meelezen kom ik maar tot een conclusie: Sinds mijn eerste post in deel vijf is er nog niet zoveel veranderd.

Ik heb logischerwijs geen idee / overzicht van de meeste situaties hier, maar dat is mijn probleem.

Puzzles, waarom zand? Ben je niet alleen zonder minnaar maar ook zonder partner?
Safe seks! lagge met jou Anoeks!

Hint, blijf nog een dagje op je wolk jôh, landen is zo overrated.

Hier inbetween napret en voorpret. Wat een rotleven!!

En ik ga zo maar eens iemand van haar werk houden met wat leer-input
Klopt Haddock. Ben het afgelopen jaar gescheiden, maar in dat huwelijk was er op dat gebied ook niets meer te beleven.

Libido was keurig in de ijskast gezet, tot minnaar langskwam en het weer ontdooide. Met minnaar geen contact meer, dus nu een ontdooid libido maar geen seksmaatje meer.

Natuurlijk is een SV snel gevonden, maar ik merk dat ik op dit moment geen behoefte heb aan een relatie die alleen om de lust draait en al helemaal niet aan een nieuwe 'echte' relatie.

Dat is dus een beetje dubbel als dat stomme libido nog niet opnieuw bevriezen wil...
Ja Hint, echt overrated dat landen! Bovendien zweeft Roos gezellig ergens naast je zo te zien, op een wit kanten wolkje:P Heerlijk!
DUBBEL
Uhmmmm, wil je mijn hele verhaal nouwnouw?

Afgelopen half jaar had ik altijd maar een klein beetje last van de roze wolk. Maar na de laatste date kwam ik op een joekel terecht haha. Een euforisch gevoel wat ik al heel lang niet gevoelt heb.
quote:hint schreef op 06 oktober 2014 @ 09:51:

. Maar na de laatste date kwam ik op een joekel terecht haha. Een euforisch gevoel wat ik al heel lang niet gevoelt heb.Een joekel... Nou lekker dan!
Die is wel leuk suggestief inderdaad!
quote:hint schreef op 06 oktober 2014 @ 09:59:

Uhmmmm, wil je mijn hele verhaal nouwnouw? .Ik zit inmiddels weer achter de pc. Ik lees wel even terug
Jammer puzzled, want dat libido is zo verschrikkelijk lekker!

Dat komt natuurlijk gewoon weer. En dan ga je er vreselijk van genieten.

En als je mijn eerlijke mening over je huidige situatie wilt: lijkt me overzichtelijk en prettig.

Ik heb het iig zo ervaren nadat ik na mijn scheiding uiteindelijk het contact met mijn (single) minnares verloor.

Ten tijde van de scheiding was dat contact verbroken maar daarna zochten we weer contact. Dat was prettig en lekker maar uiteindelijk voor beide verwarrend. Het werd een spel van aantrekken en afstoten. Vooral door mij veroorzaakt. Net uit een relatie was ik nog lang niet toe aan een nieuwe. En bij tijden redelijk in de war omdat ik mijn vrouw en mijn minnares kwijt was.
Ik moet aan de studie en mijn mond es gaan houden hier maar hint: wat jij schrijft doet me weer denken aan dat interview, van Bram van Splunteren met Jan Geurtz. Waarin de laatste zegt dat verliefd zijn zo'n bruisend gevoel geeft, en dat de verliefde dat dan toeschrijft aan Marietje of Pietje (het object van verliefdheid). Terwijl het in feite een innerlijke krachtbron is die dat losmaakt.

Optimaal genieten van je joekel dus..!
*lacht heel hard om de joekel en het euforische gevoel*
Die innerlijke krachtbron is een duidelijk verhaal. Ik ben heel niet verliefd behalve op mijn eigen aangeboorde bronnetje. Energiek, vrolijk en ik kan de wereld weer even aan. Dat alles terwijl mijn hart in mijn eigen borstkas klopt. Wat een rijkdom!
quote:haddock schreef op 06 oktober 2014 @ 10:04:

*lacht heel hard om de joekel en het euforische gevoel*

Ik ook nog steeds

*moet ook ineens heel erg aan eigen minnaar terugdenken... zo raar *
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 10:08:

Die innerlijke krachtbron is een duidelijk verhaal. Ik ben heel niet verliefd behalve op mijn eigen aangeboorde bronnetje. Energiek, vrolijk en ik kan de wereld weer even aan. Dat alles terwijl mijn hart in mijn eigen borstkas klopt. Wat een rijkdom!
@Haddock

Voor nu is het ook goed. Het geeft me rust in m'n hoofd en focus op m'n kids. Het geeft me tijd om mezelf te hervinden, de dingen goed op een rijtje te krijgen en te onderzoeken wat ik nu eigenlijk zélf wil, want door mezelf jarenlang op de laatste plaats te zetten, ben ik dat besef een beetje kwijt geraakt.

Maar soms.... kan je lijf opeens heimwee hebben naar die heerlijke vlinders, ook al weet je hoofd best dat die beter nog even weg kunnen blijven.
Ano*k en Rooss... wat een verhelderende posts!

Natuurlijk is dat zo, heb me dat nooit zo gerealiseerd.

Typ ik net dat ik soms heimwee heb naar de vlinders, maar de vlinders zitten in mijzelf... Niemand anders nodig om ze los te laten. Mooie uitdaging!

Dat is nou precies waarom ik zo van dit forum hou
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 08:42:

[...]

Ik denk dat de opbrengst tegen was gevallen, volgens mij zagen we de verschuiving allemaal wel een beetje aankomen

Bella, ik snap dat je je rot voelt, het is ook rot. Waar moet Bello nou precies over nadenken? Gaat dit over jouw geschetste sort of LAT relatie of denkt hij na over doorgaan met dit minnaargebeuren of stoppen? Is de man zo geschrokken van jouw mededeling over scheiden van je man?

Als de man een beetje ballen had had hij meteen duidelijk gemaakt wat hij van je wil.

"Bel, prima je scheiding maar tussen ons veranderd er niks, neem het of doe het niet". Al dat genadenk en het vooruitschuiven van een beslissing i laf Roos, hij moet over alles na denken.
Hint, gisteren dacht ik idd ok, barst maar. Ik ga ook eens verder kijken. Nu is er een man waarvan ik weet dat hij me graag eens tussen de lakens zou hebben. Dus ik stuur hem een berichtje, krijg ik iets terug waar ik ontzettend op af knap!

Dus tjah, haha.
Haha, jammer, next one!!!
quote:Ano*k schreef op maandag 06 oktober 2014 10:03 Ik moet aan de studie en mijn mond es gaan houden hier maar hint: wat jij schrijft doet me weer denken aan dat interview, van Bram van Splunteren met Jan Geurtz. Waarin de laatste zegt dat verliefd zijn zo'n bruisend gevoel geeft, en dat de verliefde dat dan toeschrijft aan Marietje of Pietje (het object van verliefdheid). Terwijl het in feite een <i>innerlijke</i> krachtbron is die dat losmaakt.

Optimaal genieten van je joekel dus..! Helemaal mee eens , alhoewel je brein de euforie (beloningsgebied wordt geactiveerd ) toch koppelt aan het object , in ons geval de minnaar. Hierdoor is het zo verslavend en is de kans groot dat je afhankelijk word van een minnaar, eigenlijk meer het gevoel wat hij je kan geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven