Centraal bug topic
maandag 22 september 2014 om 12:23
donderdag 2 oktober 2014 om 20:30
quote:misschicken schreef op 02 oktober 2014 @ 20:23:
[afbeelding]
Het forum is niet te lezen met die banner. Wordt het niet eens tijd dat jullie leren om eerst iets te testen voordat het geplaatst wordt? Zodat je daarna geen klachten hoeft af te handelen? Ideetje hoor...Wat een irritante reclame, zeg. Sommige pijlers zijn zo niet te lezen.
[afbeelding]
Het forum is niet te lezen met die banner. Wordt het niet eens tijd dat jullie leren om eerst iets te testen voordat het geplaatst wordt? Zodat je daarna geen klachten hoeft af te handelen? Ideetje hoor...Wat een irritante reclame, zeg. Sommige pijlers zijn zo niet te lezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 6 oktober 2014 om 10:06
Ik zit op het forum via ipad/safari, gewone site
Sinds vanmorgen krijg ik bij elke post de melding dat het niet kan worden omgeplaatst omdat het dezelfde post is.
Echt niet dat ik twee keer wil versturen
Deze melding dus:
We kunnen u deze pagina niet tonen - Dubbele functie: hetzelfde bericht als laatste bericht
Sinds vanmorgen krijg ik bij elke post de melding dat het niet kan worden omgeplaatst omdat het dezelfde post is.
Echt niet dat ik twee keer wil versturen
Deze melding dus:
We kunnen u deze pagina niet tonen - Dubbele functie: hetzelfde bericht als laatste bericht
Je bent zelf een theepot
maandag 13 oktober 2014 om 10:58
Bij 'voorkeuren' zou je kunnen aangeven welke pijlers je niet wilt zien in 'actieve topics'. Daar heb ik 'zwanger' aangevinkt, maar ongeveer mijn hele lijst met actieve topics bestaat op dit moment uit zwanger-topics. Werkt dus niet!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 13 oktober 2014 om 15:00
maandag 13 oktober 2014 om 15:02
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 oktober 2014 @ 10:58:
Bij 'voorkeuren' zou je kunnen aangeven welke pijlers je niet wilt zien in 'actieve topics'. Daar heb ik 'zwanger' aangevinkt, maar ongeveer mijn hele lijst met actieve topics bestaat op dit moment uit zwanger-topics. Werkt dus niet!
Beste Miss.Innuendo,
Ik zal het doorgeven aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Junior
Beste Miss.Innuendo,
Ik zal het doorgeven aan de technische dienst.
met vriendelijke groet,
Junior