Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

02-09-2014 21:22 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook? Vind maar raaaaar allemaal
Haar ouders zijn NOG STEEDS niet geweest. Ze zit daar onderhand geloof ik 6 maanden.
Ja ik vind haar ook steeds dommer worden
Hé allemaal,

Ik ben alweer een tijdje in Tunesië en alles gaat helemaal top! Iedereen was weer blij om me te zien en ik voel me ook echt thuis hier. Natuurlijk mis ik mijn ouders, familie en mijn vrienden, maar het voelt erg goed om hier te zijn. We zijn nu nog lekker vaak samen en doen veel leuke dingen. Laatst hebben we met dolfijnen gezwommen, wat echt super leuk was! Ook hebben we op een jetski gezeten.

We hebben ook Ala z'n verjaardag gevierd en toen heb ik zelf boodschappen gedaan om hem een ontbijt op bed te geven. We denken nog elke dag aan onze bruiloft, hoe mooi en bijzonder het was. We werden niet gedwongen om te trouwen, zodat we samen kunnen wonen, het was onze eigen keuze!

Ik ga in november met mijn nieuwe baan beginnen en dan start echt het echte leven weer. Veel mensen denken dat ik niet alleen over straat mag en bedekt rond moet lopen, maar gelukkig is dat niet zo. Ik mag me kleden hoe ik zelf wil en dat ik in het begin niet over straat wilde is omdat ik de weg niet wist. Elke dag leer ik meer en ga meer zelf op pad om boodschappen te doen of om een leuke DVD uit te zoeken voor de avond.

We kijken uit naar onze mooie toekomst samen!

Groetjes,
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben snel naar dubbeltje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ze heeft het steeds over werk maar dan moet ze wel eerst dat taal beheersen of Frans leren als ze daar een baan wilt.

Wat een MUTS zeg!!
Ow jammer .....

Tot de volgende trash maar weer!
quote:rastan schreef op 14 oktober 2014 @ 21:33:

Ow jammer .....

Tot de volgende trash maar weer!Toedeloe!!!!!
Oh wel leuk dat ze een baan heeft!
Nou, het valt allemaal wel mee gelukkig!
quote:matroesjka_ schreef op 14 oktober 2014 @ 21:34:

Oh wel leuk dat ze een baan heeft!

Heeft ze al een baan ik dacht nog niet maar ze spreekt

geen woord Frans of Arabische en haar Engels is ook so so
Dat maak ik op uit nouschi's post.
quote:fozziebear schreef op 14 oktober 2014 @ 20:46:

No way dat ik ooit zou trouwen met een kerel die mijn ouders nog nooit hebben gezien. En zonder mijn ouders? Daar moet dan wel een goede reden voor zijn.

Maar goed, mijn saaie Hollandse man wil niet trouwen, dus dat kan ik makkelijk zeggen. Trouwen zonder de ouders is zielig, maar trouwen zonder man ook.
LOEP ME MAAR aub.
Ik heb de aflevering niet helemaal gezien, en als ik terug lees heb ik veel gemist zo te merken.Ik heb het gezien vanaf de blote armen in de trouwjurk/trouwerij. Ik vind die hennahanden helemaal niet mooi. Het ziet zo poepbruin uit.

Ik vond het eigenlijk wel lief dat hij achter haar bleef lopen om te kijken of ze de weg zou weten.

Toen het was afgelopen zei ik "ach wat een leuk stel". Ze worden vast heel oud en gelukkig samen.
LOEP ME MAAR aub.
Hoe lang was dit stel al bij elkaar voordat zij naar Tunesië ging? Ik heb zelf ook geen Frans gehad op de middelbare school dus het zou kunnen dat ze het niet spreekt maar ik vind het wel raar dat je dat dan niet gaat leren wanneer je weet dat je daar naar toe gaat.

Best een leuke en hippe familie daar in Tunesië, volgens mij. Leuke ouders!
Coole, stoere chick!
Knappe jongenook!
Wat wonen z'n ouders mooi!
Op het peerd naar de kroeg dan maar, verder is er niks te doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een rare korte broeken en rokken hebben ze allemaal aan.
Ze mompelt nogal
Ik begreep dat ze haar rijbewijs kwijt raakt; dat is echt echt heel erg als je zo geïsoleerd woont. Ik dank god elke dag op mijn blote knietjes voor dat ding.
quote:StoraHuntur schreef op 21 oktober 2014 @ 20:43:

Ik begreep dat ze haar rijbewijs kwijt raakt; dat is echt echt heel erg als je zo geïsoleerd woont. Ik dank god elke dag op mijn blote knietjes voor dat ding.Ze heeft een paahaard!
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2014 @ 20:44:

[...]

Ze heeft een paahaard!
Ik vind hem een leukerd.
quote:Nouschi schreef op 21 oktober 2014 @ 20:41:

Op het peerd naar de kroeg dan maar, verder is er niks te doen.

Heerlijk!

Op mijn leeftijd dan

Zij is wel erg jong om zo geisoleerd te wonen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven