Ben ik zwanger?

14-10-2014 23:38 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop ai aantal dagen met t gevoel van benb ik zwanger?

Ong 2 weken geleden had ik een paar keer bloed in me urine sinds daarna last van diarree.

Ook al wat last van me buik Met name sinds gisteren is dit wat sterker geworden, vandaag is ook hoofdpijn erbij gekomen. Vanmiddag dus een test van kruidvat merk gekocht heb alleen nog niet getest omdat ik las dat er in de ochtendurine meer hcg zou zitten.

Normaal gesproken drink ik ook graag een glas rose, maar nu ik mijn twijfels heb durf ik eigenlijk niet eens meer een slok ervan te nemen.

Zou graag jullie mening willen horen
quote:lionlily schreef op 15 oktober 2014 @ 09:20:

Ik stel de grote vraag over de olifant in de kamer ook nog wel even: weet je huidige vriend dat jij gestopt bent met de pil, dat je graag een kind van hem wilt en dat je nu denkt zwanger te zijn?

Op alles ja.

En jaaa k ben ouder dan 20. Ik 23, hij 21.

Ondanks dat hij jonger is, is hij heel erg eerlijk en open. In mijn omschrijving dus een totaal open boek.

Sterker nog zoals ik al schreef dacht ik in mijn vorige relatie veel aan een kindje maar er nooit wat mee gedaan omdat mijn ex 0,0 met kinderen had en ik het daarbij gelaten heb.

Sinds het eerste contact met mijn huidige vriend bespraken we al heel open tegen elkaar wel of niet trouwen, wel of geen kinderen enz enz.

Juist doordat hij zo ontzettend open was heb ik ook ja gezegd, en niet alleen omdat hij zelf jong vader wilde worden.

Hij wist van mij dat het idee van kinderen er wel was maar ik het idee van een bevalling wel wat eng vondt.

Hij is voor mij het type waarbij ik me totaal aan hem ken overgeven juist doordat hij me zoveel zelfvertrouwen geeft.

Enige nadeel is af en toe nog gebrek aan communicatie van zijn kant. Zo heeft ieder mens zijn voor en nadelen maar hier werken we hard aan.

Ben juist blij dat ik zo een eerlijke en lieve man heb mogen ontmoeten.

De test heb ik helaas nog niet kunnen doen, vandaag een heerlijk dagje ontspanning met hem gehad, waar ik weer even aan toe was.

Dit komt ook nog een beetje door gedoe van mijn ex, hij probeerd me heel soms nog op bepaalde vlakken te manipuleren. Gelukkig weet ik dat mijn huidige vriend er is voor mij wanneer nodig en mij volledig ondersteund.
quote:doornroosje9 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 23:45 Alleen de titel gelezen.

Ja, je bent zwanger. Van een tweeling die je Djazzeley en Daylano gaat noemen. Proficiat. Hahahaha!
Hoe heb je de test nou niet kunnen doen? Je plast op een staafje en je wacht even
If you can dream it, you can do it.
quote:Fame schreef op 15 oktober 2014 @ 10:08:

Ik vraag mij altijd af of vrouwen pas voor de eerste keer in hun leven hoofdpijn of diarree hebben omdat ze dan denken zwanger te zijn.Hahahaha ja dat is ook een goeie
Ah. Jullie zijn al heel lang samen begrijp ik. Ok.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
TO in godsnaam, doe eens volwassen. Geen tijd voor een test.. Heb je straks wel tijd voor je kind dan?
quote:Enige nadeel is af en toe nog gebrek aan communicatie van zijn kant.Dus toch niet zo'n totaal open boek he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alsof 1 dagje wachten met een test zoveel kwaad ken... Soms moet een mens ook even kunnen genieten van elkaar alsof dat zo raar is, en als k straks een kind heb ken ik ook genoeg genieten. Je kind zien opgroeien is het mooiste wat bestaat.

Heb ook al babyvogels mogen grootbrengen.

En even tussendoor niemand is perfect iedereen heeft wel zijn slechte eigenschappen
"Je kind zien opgroeien is het mooiste wat bestaat. Heb ook al babyvogels mogen grootbrengen"

Dat is waar, dat is 'netuulijk' bijna hetzelfde......
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:suusj91 schreef op donderdag 16 oktober 2014 10:14 Alsof 1 dagje wachten met een test zoveel kwaad ken... Soms moet een mens ook even kunnen genieten van elkaar alsof dat zo raar is, en als k straks een kind heb ken ik ook genoeg genieten. Je kind zien opgroeien is het mooiste wat bestaat.

En even tussendoor niemand is perfect iedereen heeft wel zijn slechte eigenschappen

In al je posts kom je in mijn ogen alleen zo kinderlijk over. Hoe lang ben je met deze vriend? Je hebt het over een vorige relatie van 5 jaar, joh, toen was je 18, misschien jonger. Logisch toch, dat je het dan nog niet over kinderen krijgen hebt?

Leuk omgaan met je buurmeisje van 4 of kijken hoe babyvogeltjes opgroeien is echt wat anders dan een kind opvoeden, hoor. Ik zou denken; doe het een beetje rustig aan. Jullie hebben nog alle tijd.
Je denkt er inderdaad extreem kinderlijk over.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:suusj91 schreef op 16 oktober 2014 @ 10:14:

Je kind zien opgroeien is het mooiste wat bestaat.

Hier zakken bij mij toch wel de sokken af eigenlijk.

Hebben jullie de basale dingen in je leven een beetje op orde?

Heb jullie allebei een voltooide opleiding, vast werk, voldoende spaargeld, adequate woonruimte?

Hoe is de basis van jullie relatie? Ik krijg niet het gevoel dat jullie elkaar al jaren door-en-door kennen.

Heb je het gevoel dat je voldoende genoten hebt van je leven zonder kinderen?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Dit is gewoon een bullshit verhaal.

Straks gaat TO nog vertellen dat ze een teken heeft gekregen van boven of iets.
Heb je de test nu al gedaan?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Mijn hemel....

Baby vogels zijn niet hetzelfde. Je zwangerschapskwalen had ik ook in het begin. Heb een maand met hoofdpijn gelopen. Dat je geen of wel werk hebt doet er ook niet toe wellicht is je vent wel rijk ;). Maar niemand....nee echt niemand..weet of jij zwanger bent. Je zal dus toch de test moeten doen voor antwoorden. En die werkt s middags ook gewoon hoor. Zwanger is zwanger.
Ik heb hier en daar een paar regels gelezen, maar heeft iemand al geroepen dat het vakantie is?!

Of ben ik nu echt mosterd

Ik hoop in ieder geval dat dit verhaal berust op een lolletje van scholieren!

Babyvogels opgevoed
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Is het vakantie dan?
Hallo,

Ik heb vorige week me teen gestoten en sindsdien stekende pijn in me oorlel.

Ben ik zwanger?
quote:avie schreef op 16 oktober 2014 @ 12:19:

Is het vakantie dan?Dat hoop ik wel, want ik sta voor de klas en ben deze week nog niet op mijn werk geweest
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
quote:StoraHuntur schreef op 16 oktober 2014 @ 12:29:

Hallo,

Ik heb vorige week me teen gestoten en sindsdien stekende pijn in me oorlel.

Ben ik zwanger?Ja! Het is een drieling, gefeliciteerd.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:saraaa-- schreef op 16 oktober 2014 @ 12:30:

[...]

Dat hoop ik wel, want ik sta voor de klas en ben deze week nog niet op mijn werk geweest
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Jeetje Mina... Babyvogels en een kind??

Neem een hond en kijk hoeveel je daar al voor moet doen! Vermenigvuldig dit met 638 en je weet zo ongeveer wat je moet doen met een kind!

Hoelang zijn jij en je vriend bij elkaar? Een paar maand?

Ga eerste eens werken aan een stabiele relatie. Zo een waar geen ex in zit te wroeten.

En daarnaast: het verschil tussen ken en kan dat kunnen we niet?

Je kán iets en je ként iemand.
Vandaag is de mooiste dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven