On line of niet

20-07-2008 23:47 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als iemand status on line heeft en zegt dat hij niet daar is , is dat dan een leugen?

Waarom ben je dan in godsnaam on line ?

2 dagen achter elkaar hetzelfde verhaal. Volgens mij gewoon een leugen , denken jullie toch ook?

Zo moeilijk is het toch niet om je status op bezet of gewoon off line te gaan als je weg bent...of zoek ik nou eenmaal te veel achter?
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 23:06:

[...]

Onjuist, kan heel goed verantwoordelijkheid nemen...Als ik iets nie tkan dan doe ik het liever niet,,Hoezo , zie de link niet zoach nee, laat maar. Ik ben maar een man he, niet vergeten
quote:rider schreef op 22 juli 2008 @ 00:09:

[...]

ach nee, laat maar. Ik ben maar een man he, niet vergeten

ok , truste dan

Ik ga Oprah kijken,,,
Als iets niet kan, dan doe ik het liever niet...

Misschien een idee om dan eindelijk eens de man in kwestie (ouderwets) op te bellen, vragen wat er wel/niet kan.

Als het kan, een topic openen over hoe je zn aandacht vast kunt houden bij zijn andere bezigheden.

Als het niet kan, dit topic dood laten bloeden en opgroeien en verder leren.
Twijfelvrouwtje : Get a Life
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 22:10:

[...]

wat dan, wat is de les ,,,dat hij weg rent? Tot nu toe is die alleen meer initiatief gaan tonen , dus misschien is het alleen maar goed dat ik me zo gedraag..

Wat is de les dan?Weet je, laat ook maar. Je wil het gewoon niet zin. Ga vooral zo lekker door. Succes met het vinden/claimen van een man.
Ben ik de enige die meteen die reclame van HI voor zich ziet? "Heb jij ook op basisschool de blije kabouter gezeten??"

Dus hij liegt als hij online staat en niet reageert

maar jij liegt niet als je offline staat en er wel bent maar niet wil reageren?
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 21 juli 2008 @ 22:10:Wat is de les dan?

De les is dat jij hem weg jaagt. En dat heb je maar aan één persoon te danken: jezelf.

Ik lees voortdurend "I'm not to blame" en "ik kan best mijn verantwoordelijkheid nemen (ik wil het alleen niet)" en een beschuldigend vingertje naar zijn gedrag. Bedenk dat als je wijst, er één vinger naar hem wijst, en drie naar jezelf (middelvinger, ringvinger, pink).

Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Hij is dus niet verantwoordelijk voor hoe jij je gedraagt, die verantwoordelijkheid moet je zelf oppakken. Yes, you are to blame. Totdat je dat inziet, zal dit gedoemd zijn te mislukken.
anoniem_67352 wijzigde dit bericht op 22-07-2008 13:45
Reden: typo
% gewijzigd
Precies JWvB. Goed verwoord!
yepp , ik denk dat het idd het gevalk is!

oh wat jaaaag ik hem weg oh oh oh meneer kan er nie tegen dat ik eindelijks tegen mijn principes inga en hem deze dagen ,,,een beetje aandacht schenk oh oh oh ...Im a real bagga boeh!!! En idd hij krabelt terug! Weten jullie wat ik ga doen, ipv op hem zitten wachten ga ik deze week stappen!

Hij kan de pot op !!! )
En zoeiso wil ik dat een vent ( wat tot nu toe alijd het geval is geweest) moeite voor me doet en niet andersom)

Kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik initiatief toonde , dit is niet ieens hoe ik ben! Nu is het klaar/ afgelopen van mij krijgt die geen aandacht... Finished!!!!
mensen , ik sta op he tpunt om een niet zo'n leuke mail te sturen, als antwoord op zijn ik ben druk door de week ...

Ik heb zo'n zin om iets stoms tegen hem te mailen,,,In de trend van Bekijk het maar!

Echt, iets houdt me tegen , miscchien is het handig als ik nu ga afkoelen ,,,
Waarom zou je hem in hemelsnaam een boze mail sturen omdat hij heeft gezegd druk te zijn met werk? Beetje kinderachtig mi en je laat jezelf dan wel érg goed kennen.
Misschien dat ik je dan iets mee kan geven waar je wel wat mee doet: Wanneer je die mail gaat schrijven (want dat doe je uiteindelijk toch...), schrijf hem dan eerst in Word en gebruik de spellingscontrole.
Ik heb dit topic werkelijk vol verbazing zitten lezen......

Niet alle 8 pagina's trouwens.

Ben jij echt 22 jaar Twijfelvrouwtje? Je klinkt als minstens 10 jaar jonger.....
ja jonger ja, dus,,,,moe tik me laten ophangen???

en ja ik sta op het punt om bitchy te zijn ,,,omdat ik het helemaal gehad heb met hem!

hij vraagt me uit, ik kan niet ( kan echt niet! ) nu doe ik hem stalken en meneer heeft het druk! al 2 weken lang..Maar ondertussen blijft die mijn mailtjes en berichtjes gewoon beantwoorden!

Als hij me niet wil , kan die dat niet zeggen ofzo???

Nou als hij het niet kan dan zal ik het wel zeggen!!!

Ik heb het helemaal gehad met hem! Eerst had die alle tijd voor me, nu heeft meneer het druk !

Ik ben de spelletjes zat ! Echt!
Zo hee wat een opvliegerige tante ben jij. Ik zou het niet gek vinden als hij hier op afknapt.
quote:Kate1980 schreef op 22 juli 2008 @ 16:33:

Zo hee wat een opvliegerige tante ben jij. Ik zou het niet gek vinden als hij hier op afknapt.

Er zijn mensen die er nie top afknappen ,,,Helaas is het niet altijd van beide kanten...en waarom kiest iedereen zijn partij? Niemand die mij ondanks alles een beetje aardig vindt? haha

Hij is natuurlijk een engel..Zowieso.,..
Dit is mijn 2e reactie in dit topic en ik trek voor niemand partij aangezien ik jullie allebei niet ken maar hoe jij hier "tekeer" gaat, sorry, daar zou ik echt op afknappen.
Kappen dan.

Klaar is Kees.
quote:Kate1980 schreef op 22 juli 2008 @ 16:38:

Dit is mijn 2e reactie in dit topic en ik trek voor niemand partij aangezien ik jullie allebei niet ken maar hoe jij hier "tekeer" gaat, sorry, daar zou ik echt op afknappen.ja, maar jij ben took een vrouw
quote:Silly Kitten schreef op 22 juli 2008 @ 16:39:

Kappen dan.

Klaar is Kees.

ja , daarom,,,zo zit ik ook te denken

Ik hoopte stiekem dathij de knoop zou doorhakken , maar hij gedraagt zich als een klein kind dat boos zit te wezen dagt ik niet meteen op date ben geweest en nu aangeeft dat het nu niet uitkomt ,maar dan en dan wel....I don't think so!!

Ik denk datik er langzamerhand mee ga kappen ja,,
Wat reageer je vreemd op hem! (en ook op iedereen in dit topic)

Ik word nerveus van je schrijfstijl! Zo snel en hysterisch...

Wat is nou eigenlijk het probleem? Dat hij online stond en je niet beantwoorde? Of dat hij altijd druk is? Of..?

Hoe lang ken je hem al en hoe lang hebben jullie elkaar niet gesproken?
quote:twijfelvrouwtje22 schreef op 22 juli 2008 @ 16:43:

[...]

ja , daarom,,,zo zit ik ook te denken

Ik hoopte stiekem dathij de knoop zou doorhakken , maar hij gedraagt zich als een klein kind dat boos zit te wezen dagt ik niet meteen op date ben geweest en nu aangeeft dat het nu niet uitkomt ,maar dan en dan wel....I don't think so!!

Ik denk datik er langzamerhand mee ga kappen ja,,
Twijfelvrouwtje, door het sturen van een mail bevestig je alleen maar dat je een obsessief, bezitterig en vervelend wijf bent. Zo kom je al op mij over, laat staan op hem.

Maar als je dat wilt, be my guest.
anoniem_59362 wijzigde dit bericht op 22-07-2008 16:47
Reden: even anders formuleren.
% gewijzigd
Je "1e probleem" vind ik gewoonweg kinderachtig. Hoe oud ben je? Ik ga ook weleens weg en vergeet dan MSN uit te zetten, als iemand daar boos over is dan kunnen die me wat. Wat een gezeik zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven