Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Pfff biw na een heerlijke vakantie dat wel...maarre geen sv meer hier, valt me wel zwaar maar is het beste...zegt mijn verstand iig.
Gelukkig kun je - in tegenstellling tot je hart - je verstand wel uitschakelen. Vooral als het zware dingen verkondigt :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
hmmm tja dat zal vast nog wel eens gebeuren de komende tijd denk ik zo....
Mijn verstand komt ook met een aan- en uit-knop. Maar helemaal uit, dat lukt niet...'t is meer stand-by.

Weetnie, wat mis je het meest, nu je SV-loos bent? Je ziet hem toch nog als vriend of niet?
@gnd over een week of 3 zie ik hem pas en al ff niet gezien/gehoord.

Ik d8 andere sv te hebben maar had toch veel schuldgevoel richting mijn man, maar was nog in dubio wat te doen maar deze sv(?) heeft een andere sv dus mijn keuze was toen snel klaar en nu denkik dat ik geen sv meer wil wat een gedoe iedere keer!!Die energie die daarin gaan zitten (in mijn geval dan) kan ik beter aan mijn gezin besteden.
Een gedoe, ja, dat is wel de juiste omschrijving denk ik Weetnie. Het kost idd erg veel energie aan het je schuldig voelen, aan het je zorgen maken dat het uiktkomt...

Ik denk dat ieder van ons zich wel eens afvraagt of het het allemaal wel waard is.

En als het uitkomt, is het antwoord nee.

Voel je je onrustig nu? Zo zonder sv? Of juist niet?
Als je er zo lang mogelijk van geniet is dat toch mooi meegenomen. Dan moet je er voor zorgen dat het niet kan uitkomen.
Dat ligt ook aan de situatie. Als je sv om de hoek woont of bij je over de vloer komt wordt het een stuk lastiger.

@ Weetnie, als je de situatie zo gecompliceerd vindt zou ik geen nieuwe sv zoeken. Die moet juist iets leuks toevoegen.Je kunt je tijd dan beter aan je gezin besteden. Zie het als een leuke herinnering.
@ geheim ja voel me toch wel wat onrustig terwijl je zou denken dat de rust nu zou moeten wederkeren maar misschien komt dat nog

@stew tis niet alleen mijn schuldgevoel dat ik lastig vind maar met 1B ging het gewoon niet zoals ik gehoopt had qua contact enzo hij kon niet zoveel smsen , msnen, mailen en afspreken als ik zou willen .

Nu met de laatste sv daar baalde ik van dat hij ineens alweer een andere sv had, tja ik was aan het twijfelen of ik er wel of niet mee door wilde gaan maar dan komt dat toch nog wel hard aan.
Tis ook vaak een hoop 'gedoe' om een svtje te hebben, maar vaak wel een leuk 'gedoe'.. Ik vind ook dat je moet zien als een leuk extraatje, als het meer gaat worden als dat, gaat het de verkeerde kant op.. Ik vind mijn nr1 altijd nog belangrijker, dus daar wil ik wel voor oppassen...

Kan me wel goed voorstellen dat je er onrustig van wordt Weetnie, misschien moet je er gewoon weer even aan wennen dat je 'tijd over' hebt, besteedt het aan andere leuke dingen met inderdaad bijvoorbeeld je gezin, dan neemt de onrust vanzelf wel weer af...
Het is maar net hoeveel 'gedoe' je er zelf van maakt.

Het hoeft helemaal geen gedoe te zijn. Niet in negatieve zin dan. Het kan een heel leuke verrijking zijn.

Maar dan zul je toch de vrijblijvendheid in stand moeten houden. Dus geen verliefdheid en geen verplichting tot contact.

Het feit dat je een sv-tje al titels gaat geven als 1B geeft al aan dat je hem al lang niet meer ziet als een sv-tje en hoogstwaarschijnlijk diepe gevoelens voor hem hebt.

En dan wordt het gedoe.

Maar nogmaals, dat hoeft allemaal echt niet.
Gewoon een sv voor het genot. Geen gedoe met verliefdheid, relaties en dergelijke. Gewoon graag mogen omdat je van elkaar kunt genieten.
Nou, ik ben toch graag een beetje verliefd. Gewoon al voor het heerlijke gevoel. Maar verder kan ik het prima scheiden, niet fantaseren over andere dingen dan seks met elkaar.
Als jullie er samen maar kunt van genieten.
Tja, gedoe klinkt naar mijn idee ook niet positief... soms kan het plannen van een afspraakje wat "gedoe" geven, maar ach dat is het wel waard. Zoiets plan je toch niet iedere week... eehh, normaalgesproken niet dan .

Ik zie het toch meer als een leuke vriendschap met iets extra's. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Vind het gezellig en heerlijk en zeker geen gedoe.

Het staat voor mij ook zo veel mogelijk los van mijn relatie met nr.1, het is een extra'tje en dat moet het blijven.
Ik herken je gevoel Geheim: die situatie heb ik ook wel eens gehad, dat er ineens een meisje 'tussenkwam' waardoor ik niet meer zo belangrijk was.

Logisch, hij is vrijgezel. En ik weet dat ik ga verliezen omdat hij gelukkig wordt met een andere vrouw en daar de rest van zijn leven mee wilt delen. Egoistisch dat ik ben, wil ik dat moment zo lang mogelijk uitstellen. Nu heeft mijn sv een soort van bindingsangst en dat scheelt. Ik heb hem ook duidelijk aangegeven dat als hij verliefd wordt, hij mij dat verteld dan trek ik me terug.

Ik ben ook niet graag nr2, maar als hij gebonden zou zijn zou ik daar weer geen probleem mee hebben. Ik vind het dus ook jammer dat mijn sv single is.Daarnaast zie ik sv ook in het gewone leven, veel overeenkomsten.

Hoe ga je er nu mee om? Ik weet inmiddels dat sv van me houdt. Dat gaat niet meer weg. En verder heb ik me voorgenomen te genieten van wat komt (meestal mijn initiatief) en me niet teveel te hechten want ik ga dit/hem verliezen ooit.
@ Mac: Hij bezweert dat er niemand anders is.

Hij stond erop dat ik keek naar bewijzen dat hij vorige week niet in de stad was, maar voor het werk ergens anders. Ik moest van hem zijn laatste tig loonstroken zien, zodat hij kon bewijzen dat hij buiten mij helemaal geen tijd heeft voor iemand anders. Hij werkt zo'n 60 uur in de week idd.

Hij stond erop dat ik hem terplekke een sms stuurde zodat ik kon zien dat hij die niet kon beantwoorden. Telefoon heeft dus kuren.

Het zal wel, alles wat hij zegt klopt.

Ook mijn sv heeft erg last van bindingsangst en geniet ook wel van het single zijn. Bovendien zegt hij nog nooit in zijn leven verliefd geweest te zijn. Dit kan ik wel rijmen met hoe hij is.

Ik heb hem gevraagd het me te zeggen als er een ander om de hoek komt kijken, maar dan zegt hij alleen maar dat ie helemaal niemand anders wil. En dat blijft hij herhalen, dus die belofte krijg ik niet los.

Op het moment gaat het lekker met mij. Ik weet waarom ik dus geen smsjes meer krijg, dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. En het is gewoon heerlijk rustig eigenlijk zonder al die berichtjes. Ik kan ineens zelf uitmaken of ik wel of niet even bij hem langs ga, en dat geeft een hoop rust. Ben tot nu toe nog niet langs gegaan.

Op het moment kan ik ineens ook weer aan andere dingen denken dan aan hem.

Ja, voel me goed. Heb vanmiddag iets zeer ondeugends gedaan en ben vanavond na mijn werk toch gewoon naar huis gegaan.

God, ik hoop dat hij voorlopig geen nieuwe telefoon koopt...
@Geheim - Hè lekker joh, dat klinkt in ieder geval een stuk beter. Lekker het heft in eigen handen nemen...
quote:geheim1972 schreef op 22 juli 2008 @ 14:31:

Ja, voel me goed. Heb vanmiddag iets zeer ondeugends gedaan en ben vanavond na mijn werk toch gewoon naar huis gegaan.Heb die stunt van je gelezen en er smakelijk om zitten grijnzen, jee wat een leuke was dat :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Heb er zelf ook zo van genoten dat ik hem graag wilde delen Roland.
Wanneer kun je een reaktie verwachten, Geheim? Ik ben zeer benieuwd hoe hij reageert.
Nah, ik vond 'm prachtig Geheim, chapeau. Was het mij overkomen dan zouden ze de grijns er af moeten bikken. Weer heel wat anders dan een doos Merci
Ik breek even in :

Intuïtie volgen... immer en altijd ... nooit verdringen.

Vrouwen zijn er goed in, trainen die gave !
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe vaak hij zijn brievenbus leegt. Ik wacht het wel even af...

(We hebben hier van die losse brievenbussen aan de straat)
Ojee, straks vindt de postbode je stringetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven