Minnaar
dinsdag 22 juli 2008 om 21:14
dinsdag 22 juli 2008 om 21:18
Een partouze is een soort orgie zeg maar.
maar je leert de mensen wel op voorhand kennen, hun achtergrond en zo, respect, vertrouwen,klik en geilheid zijn hoofdingrediënten en daarom niet altijd gemakkelijk om dat er verschillende personen bij betrokken zijn en omdat iedereen min of meer hetzelfde moet voeen.
Ik weet het, het klinkt mss raar, zal het hier niet kunnen verkopen, denk ik.
maar je leert de mensen wel op voorhand kennen, hun achtergrond en zo, respect, vertrouwen,klik en geilheid zijn hoofdingrediënten en daarom niet altijd gemakkelijk om dat er verschillende personen bij betrokken zijn en omdat iedereen min of meer hetzelfde moet voeen.
Ik weet het, het klinkt mss raar, zal het hier niet kunnen verkopen, denk ik.
dinsdag 22 juli 2008 om 21:21
Aangezien er koppels bij betrokken zijn, is het not-done om afzonderlijk af te spreken. Maar er kunnen ook singel mannen en vrouwen deelnemen (wiens echte partner bijvoorbeeld niet op de hoogte is of echt singel) , zolang het plaatje maar klopt en iedereen goed met elkaar overweg kan en op een open manier met elkaar praten kan, onder andere ...
dinsdag 22 juli 2008 om 21:29
Dat gaat als een sneeuwbaleffect...
Bv. sv of vriend vertelt erover en neemt je mee. Je praat erover met eventueel andere sv en als het klikt neem je hem mee.
Meestal zit je zo in dezelfde kring van mensen... en gaat het redelijk goed op die manier. Kortom je verzamelt een groepje van mensen met dezelfde voorkeur van uiterlijkheden & interesses.
Echter, de groep mag niet te groot worden dan gaat de intimiteit verloren.
Bv. sv of vriend vertelt erover en neemt je mee. Je praat erover met eventueel andere sv en als het klikt neem je hem mee.
Meestal zit je zo in dezelfde kring van mensen... en gaat het redelijk goed op die manier. Kortom je verzamelt een groepje van mensen met dezelfde voorkeur van uiterlijkheden & interesses.
Echter, de groep mag niet te groot worden dan gaat de intimiteit verloren.
dinsdag 22 juli 2008 om 23:55
Ik geloof niet dat het iets voor mij zou zijn, maar ik kan niet goed uitleggen waarom niet. Misschien puur omdat een groep mensen minder intiem aanvoelt dan 1 op 1 contact. Op emotioneel vlak dan. Of heb ik dat mis aangezien je schrijft dat er echt een klik moet zijn tussen alle betrokkenen?
Het lijkt me een boeiende ervaring, maar ja, ik ging al op de loop bij het idee van 1 man extra erbij. Laat staan 5 of 6 of 10...
Het lijkt me een boeiende ervaring, maar ja, ik ging al op de loop bij het idee van 1 man extra erbij. Laat staan 5 of 6 of 10...
woensdag 23 juli 2008 om 00:31
Je moet ze ook allemaal niet uitproberen hé maar het kan wel. Als er geen klik is, is er ook geen vertrouwen.
En alles wat privaat is, blijft nu éénmaal delicaat. Ook geen nieuwe contacten via het internet of whatever. Mond op mondreclame is het duurzaamst. En het is ook geen countdown : 3-2-1 shoot... neen dat niet ; ieder en elkeen beslist zelf wat hij/zij wil en wat niet, zelfs al zonder je je af om een filmpje te gaan zin. Gezelligheid, een hapje, een drankje, erotiek ... vormen een geslaagde partouze.
En alles wat privaat is, blijft nu éénmaal delicaat. Ook geen nieuwe contacten via het internet of whatever. Mond op mondreclame is het duurzaamst. En het is ook geen countdown : 3-2-1 shoot... neen dat niet ; ieder en elkeen beslist zelf wat hij/zij wil en wat niet, zelfs al zonder je je af om een filmpje te gaan zin. Gezelligheid, een hapje, een drankje, erotiek ... vormen een geslaagde partouze.
woensdag 23 juli 2008 om 00:46
Dit is een totaal andere vorm van seksbeleving ja.
Ik zou het ook niet vergelijken met een parenclub, ook al heb ik daar geen ervaring mee, ik neem aan dat je dáár de mensen pas en maar een beetje leert kennen terwijl het in dit geval anders is en de "nieuwelingen" worden bovendien netjes voorgesteld.
Maar ik kende het nog van "vroeger" en toevallig door er eens met iemand over te praten, nog eens gehoord bij iemand van "toen" of het eventueel "so 2008" was of niet
En kijk, af en toe gebeurt er nog wel eens wat, de info was best prikkelend. We zullen wel zien ; tijd brengt raad.
Ik zou het ook niet vergelijken met een parenclub, ook al heb ik daar geen ervaring mee, ik neem aan dat je dáár de mensen pas en maar een beetje leert kennen terwijl het in dit geval anders is en de "nieuwelingen" worden bovendien netjes voorgesteld.
Maar ik kende het nog van "vroeger" en toevallig door er eens met iemand over te praten, nog eens gehoord bij iemand van "toen" of het eventueel "so 2008" was of niet
En kijk, af en toe gebeurt er nog wel eens wat, de info was best prikkelend. We zullen wel zien ; tijd brengt raad.
woensdag 23 juli 2008 om 06:27
ik heb een vraag want ik begrijp iets niet. ( geen veroordeling hoor ). regelmatig lees ik dat men het absoluut niet leuk vind dat een ( lees jouw ) sv een andere sv blijkt te hebben. Als je sv eventueel een vaste partner heeft, maakt het je niet uit, maar dat hij nog ergens een neukertje heeft vinden de meeste toch niet echt leuk. Het is zelfs voor sommige een reden om af te haken, terwijl het hele sv gebeuren toch gebaseerd is op vrijheid blijheid. En ik lees dan ook weer steeds dat je geen andere binding met een sv wil, of moet willen dan alleen sex. je wilt er niet verliefd op worden, ( is zelfs absoluut niet de bedoeling ) je wilt er verder helemaal niks mee dan alleen neuken, want dat is het grondbeginsel van een sv hebben. Ik kan dat gedrag niet rijmen. Kan iemand dat uitleggen, waarom er toch een vorm van jaloezie komt kijken als een ander neukt met jouw sv, terwijl jij met iemand neukt die ook niet van jou is.
vanwaar dan toch die bezittingsdrang dat het toch een beetje not done is dat de sv er nog een neukertje bij heeft?
bij voorbaat hartelijk dank DMJN
vanwaar dan toch die bezittingsdrang dat het toch een beetje not done is dat de sv er nog een neukertje bij heeft?
bij voorbaat hartelijk dank DMJN
woensdag 23 juli 2008 om 06:39
Weet je wat het is DMJN, ik denk dat er twee verschillende vormen van een SV zijn. De een hier heeft een echte SV, dus puur voor de seks en de ander heeft een Minnaar, en ja dan speelt er meer dan seks alleen... een band die verder gaat dan seks alleen. De afkorting wordt hier voor het gemak voor beide vormen van een relatie gebruikt, maar schept ook verwarring.
En ik ben het met je eens dat je bij een SV niet moet zeuren als je niet de enige bent, bij een minnaar is dat anders. Daar laat je naar mijn idee veel meer van jezelf zien (stelt je kwetsbaarder op) en buiten dat je geen "recht" hebt om je minnaar voor jou alleen te hebben (naast zijn/haar nr.1 natuurlijk), wil je toch graag dat je band met die persoon exclusief is... Dat heeft niet eens zozeer met jaloezie te maken, maar met gevoel.
En ik ben het met je eens dat je bij een SV niet moet zeuren als je niet de enige bent, bij een minnaar is dat anders. Daar laat je naar mijn idee veel meer van jezelf zien (stelt je kwetsbaarder op) en buiten dat je geen "recht" hebt om je minnaar voor jou alleen te hebben (naast zijn/haar nr.1 natuurlijk), wil je toch graag dat je band met die persoon exclusief is... Dat heeft niet eens zozeer met jaloezie te maken, maar met gevoel.
woensdag 23 juli 2008 om 08:52
Ik wil het gevoel hebben dat ik speciaal ben, niet alleen een neukertje. Het hoeft niet zo te zijn, maar ik wil wel graag dat gevoel hebben.
En BM, zo'n partouze lijkt mij erg interessant. Parenclub vind ik niets, we stonden erbij en keken ernaar en al onze lust was weg. Dagenlang. Nooit meer. Maar een partouze klinkt anders (sowieso de naam), leuke club mensen die een gezellige avond hebben met sex als een van de mogelijkheden.
LEUK!
En BM, zo'n partouze lijkt mij erg interessant. Parenclub vind ik niets, we stonden erbij en keken ernaar en al onze lust was weg. Dagenlang. Nooit meer. Maar een partouze klinkt anders (sowieso de naam), leuke club mensen die een gezellige avond hebben met sex als een van de mogelijkheden.
LEUK!
woensdag 23 juli 2008 om 13:55
Haha, ik zou het niet weten.
Nog niets gehoord. Het kan zijn dat ik er uberhaupt niets over hoor tot ik hem weer zie hoor.
Hij kan niet smsen met z'n kapotte telefoon en hij mailt echt nooit.
Hij is nu ook niet op msn, dus het blijft even afwachten.
@dmjn: Ik vind het moeilijk om uit te leggen waarom het niet goed voelt als je sv er meerdere svtjes op na houdt. Ik denk dat het idd te maken heeft met je een beetje bijzonder willen voelen.
Misschien dat vrouwen toch nog de neiging hebben zich wat goedkoop te voelen als je een van de velen bent.
Ik ben het helemaal eens met mensen die zeggen dat je het recht niet hebt om van je sv te vragen het exclusief te houden, maar ik zou er moeite mee hebben. Het is een gevoel.
Wellicht omdat mijn sv voor mij wel bijzonder genoeg is om ervoor te zorgen dat ik absoluut niet zit te wachten op nog een sv erbij. Als hij dat niet voor mij voelt, dan mis ik iets bij hem.
Nog niets gehoord. Het kan zijn dat ik er uberhaupt niets over hoor tot ik hem weer zie hoor.
Hij kan niet smsen met z'n kapotte telefoon en hij mailt echt nooit.
Hij is nu ook niet op msn, dus het blijft even afwachten.
@dmjn: Ik vind het moeilijk om uit te leggen waarom het niet goed voelt als je sv er meerdere svtjes op na houdt. Ik denk dat het idd te maken heeft met je een beetje bijzonder willen voelen.
Misschien dat vrouwen toch nog de neiging hebben zich wat goedkoop te voelen als je een van de velen bent.
Ik ben het helemaal eens met mensen die zeggen dat je het recht niet hebt om van je sv te vragen het exclusief te houden, maar ik zou er moeite mee hebben. Het is een gevoel.
Wellicht omdat mijn sv voor mij wel bijzonder genoeg is om ervoor te zorgen dat ik absoluut niet zit te wachten op nog een sv erbij. Als hij dat niet voor mij voelt, dan mis ik iets bij hem.